Tapahtui uimahallissa vol 100000

  • Viestiketjun aloittaja Uimari
  • Ensimmäinen viesti
Uimari
Eilen illalla uimahallilla pukuhuoneesta kahvilaan mennessäni edellä kulki n. 10-vuotias tyttö. Tytöllä ei ollut kuin pikkuhousut (tosin mustat hipsterimalliset) alaosana. Yläosa oli ihan normaali takki. Meinasin sanoa tytölle, että hän taisi unohtaa laittaa housut jalkaan. Tyttö kuitenkin kulki edelläni kahvilaan ja suunnisti siellä suoraan äitinsä (?) luo. Ajattelin että äiti varmaan hoitaa asiasta huomauttamisen. Hetken heidän juttujaan kuunneltuani mikään osa keskustelusta ei viitannut siihen että tytön housuttomuus olisi haitannut kumpaakaan.

Jäinpä miettimään mitä tilanteessa olisi pitänyt tehdä vai teinkö oikein jättämällä asian sikseen. Ainahan on mahdollista että tytön housut ovat menneet rikki mutta olisin kuvitellut siinä tilanteessa että olisivat pikapuoliin poistuneet paikalta jotenkin esim äidin takilla peitellen tytön paljasta alaosaa. Mietin myös onko tässä kyse kesän muoti-ilmiöstä (mikroshortsit) mutta mitenkään kummemmin tuijottamatta pystyin mielestäni toteamaan että tuskin oli koska alaosa muistutti alushousuja täysin.

Omituinen tilanne jäi mietityttämään. Miten olisit itse toiminut? Keksittekö jonkun suht järkevän selityksen housuttomuudelle?
 
"..."
Muoti.
Useamman kerran tänä kesänä jäin oikeasti suu auki ihmettelemään, kun näin jotain alle 10 -vuotiaita lapsia aivan järkyttävissä horatsuvaatteissa. En voi tajuta, mitä näiden lasten vanhempien päässä liikkuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt ja moekoe
Uimari
Juu en ole pedofiili kiitosta vaan ;)

Hmm, olisiko voinut tosiaan olla ne mikroshortsit sitten? Ei kyllä näyttäneet yhtään siltä. Erityisesti yhdistettynä kunnon syystakkiin näyttivät ihan kummallisilta. Mutta miksi kukaan äiti antaisi lapsensa kulkea alushousuilta näyttävissä pöksyissä?
 
Mä olen tänä syksynä törmännyt sellaiseen, että 6-11v tytöt on ulkona leikkimässä vaatteinaan pipo, hanskat ja takki (täällä todella jo tarvii ne) ja sit alaosana sellaiset ohuet sukkikset, joista näkyy läpi ja kenkinä jotkut tossut, siis sellaiset jumppatossut. Ekan kun näin, ajattelin, et on vanhemmat töissä ja tyyppi toteuttaa itseään, mut noita on kaveriporukallinen samoissa kuteissa, eilen tuli yksi näistä perheensä kanssa kaupassa vastaan. :O Joku kaveriporukan oma juttu varmaan, mut en tajuu.
 
joo, kaupassa näin kesäaikaan teinejä, korkeintaan 15v, joilla sellaiset farkkusortsit, että pakaran kaari näkyi alaalta, oikeen pahaa tekee kun miettii miten kaikki pervot vahtaa. (joihin näämmä sitte itsekin lukeudun, mutta ei voinu olla huomaamatta, tosin kuola ei valunut, järkytys vaan taisi näkyä kilsan päähän)
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
"yyhoo"
Niinhän tuo oma 8v:kin yrittää ulos millon missäkin vaatteissa, mutta kyllä se olen vielä ollut minä, joka sanon sen viimeisen sanan niiden vaatteiden kanssa. Ja näin pitäs olla muuallakin. Mä en ainakaan anna ehdoin tahdoin tyttöni kulkea tuolla pedofiilien päiväunena. Kesä tietysti on kesä ja se tuossa naapurustossa on ollut joku olkainhame päällä, mutta ei siitäkään kyllä mitään ylimääräistä vilku normaalisti kävellessä. Usein kyllä kavereille mennessäkin komensin laittamaan jotkut shortsipituiset leggingsit alle, vaikka kuinka kuuma olis ollut. Ja mistä nuo pikulikat niitä "horatsuvaatteita" oiken saa, ellei vanhemmat osta. Eli vanhempia siinä saa syyttää. Kyllähän tuon ikäinen laittaas vaikka ne hutsuvaatteet päälle, kun kerran näkee mediassa ja jopa lasten filmeissä mallia, mutta kyllä sen kuuluu olla se vanhempi, joka vielä ne vaatteet päättää ja minkä näköisenä se likkalapsi siellä ulkona kulkee. Eli toisin sanoen, kyllä ne taitaa ne vanhemmat (äidit) olla, jotka tuota pedofiilien makua ruokkii...
 

Yhteistyössä