Mä en pääse yli ajatuksesta että jollain mun lapsella olis jokin vakava sairaus...

  • Viestiketjun aloittaja vieraaana
  • Ensimmäinen viesti
vieraaana
Koko ajan etin oireita jotka vois viitata johonkin vakavaan, kuten esim: aivokasvain, leukemia, LINCL/JNCL tai mikä vaan..
Saan ihan paniikkikohtauksia kun jään miettimään kaikenmaailman sairauksia ja oon ihan varma että jollain mun lapsella on jotain vakavaa..
Miten tälläsestä pääsee yli??
 
njoo
Em tiedä auttaak otämä mutta,elämä nyt on muutenkin pienestä kiinni,talon katto voi romahtaa tai vaikka mitä,eli ota ilo irti tästä päivästä ja huomisesta,jos jotain vakavaa tulee joskus eteen niin on ainakin elämää eletty ja iloittu :). itsekkin painiskelen tällä hetkellä epäilyksen kansa kun lapsella ongelmia tietyillä osa-alueilla
 
Minulla oli kans pelkoja kun sain nuorena lapsia, mutta ei kauan, silloin myös on ollut todellisia ongelmia. Luulen joko olet liian nuori tai se on jotain psyykistä, kun ei ehkä ihan normalia ole jos pelkät ilma syytä jotain sellaista.
 
"Mie"
Olen muutenkin ahdistunut/huolissani milloin mistäkin. Useimmiten pelkään, että sairastan itse jotain vakavaa. Tällä hetkellä huolettaa just lapsen vakava sairastuminen, murehdin koko ajan "entä jos" :( Eihän tämä normaalia ole. Eikä järjen asia. Tunteet elää omaa elämäänsä. Hirveän kuluttavaa ja raskasta.
 

Yhteistyössä