Minkä kokoiset bodyt on hyvä olla kietaisumallisia?

  • Viestiketjun aloittaja bodyshoppaaja
  • Ensimmäinen viesti
bodyshoppaaja
Meillä on 50-62cm bodyt pääasiassa kietaisumalleja, ja isommat pään yli vedettäviä. Olemme siis ostaneet vaatteet jo valmiiksi loppukuusta syntyvälle esikoiselle. Isompia kokoja en itseasiassa ole edes löytänyt kietaisumallisina.
 
"juupeli"
Meillä on yksi koon 68-74 lahjaks saatu kietasubody ja on kyllä ihan toivotonta saada sitä päälle enää liikkuvalle liki vuoden ikäselle :/
Teil on ihan "oikeen" kokosia kietasubodyja :)
 
Kietaisumalliset on huippuja ihan pienille, jotka ei itse vielä liiku mihinkään. Niiden kanssa polttaa päreensä helposti sitten, kun vauva alkaa kääntyilemään ja konttaamaan yms. Siinä vaiheessa meillä on siirrytty yöhaalareissakin vetskarikiinnitykseen :D

Mä itse tykkään käyttää ihan pienen pienillä kietaisupaitoja, en tosin tiedä saako niitä nykyään mistään.
 
"jenna"
Kyllä vielä 80 cm koossa löytää kietaisumallin bodyjä. Taitaa meillä suurin olla 86 cm. Käytin niitä paljon noille superallergisille muksuille, kun oli vuoroin oksennus rinnuksilla ja vuoroin vaipasta läpi tullut ripuli bodyn helmassa. Noissa tilanteissa pään yli vedettävänä body olisi ollut hankala. Jotta sanoisin, että vähän tapauskohtaista kuinka vanhalla niitä haluaa käyttää.
 

Yhteistyössä