Onnensoitto tv-peli

  • Viestiketjun aloittaja mitä hittoa
  • Ensimmäinen viesti
mitä hittoa
Soitin kesällä yövuoron ratoksi muutaman kerran onnensoitto tv-peliin. Kyseessä oli arpajaiset, joiden tuotto menee lastenklinikoiden kummien hyväksi.

Eihän näistä kukaan oikeasti ikinä mitään voita, näin arvelin. Mutta se ei niin haitannut, kun rahat kuitenkin menevät hyvään tarkoitukseen. No, kävi sitten kuitenkin tuuri ja miesääni (nauhalta?) kertoi mun voittaneen 50e arvoisen lahjakortin. Sanoi asiakaspalvelun ottavan yhteyttä. Seuraavana päivänä tulikin tekstiviesti, jossa oniteltiin ja kysyttiin osoitetietoja. Vastasin siihen ohjeiden mukaan.

Kului viikko, kaksikin. Kolmen viikon jälkeen unohdin koko homman, toivoin vaan, että rahat tosiaan menivät lasten hyväksi, ei sen voiton niin väliä.

Sitten eilen tuli tekstiviesti postista, että lähetyksenne on noudettavissa. Mietin, etten ole tilannut mitään, mutta jos joku nyt kuitenkin lähettää pakettia tai jotain. Menin postiin ja näytin viestin tädille. Paketin lähettäjä oli Oy Random Ab, nimi ja osoite oli oikein. Laatikon päällä luki "onnenpeli" ja "coffee machine" :O

Siis mun piti voittaa joku lahjakortti ja mulle lähetetään kahvinkeitin?!

Onko kukaan muu osallistunut ko (huijaus?!) arpajaisiin, voittanut kenties? Tuliko voitto perille ja oliko se sitä mitä luvattiin?
 
mitä hittoa
No joo, siis en valita. Ihmettelen vaan. Oon suuri kahvin ystävä ja joskus oon haaveillut tuollasta kapselikeitintä hankkivani, mutta se on vaan jäänyt, kun on tuntunut turhalta hifistelyltä. No, nyt mulla sit on sellanen, mukana tuli myös reilu satsi niitä kapseleita eli pääsee heti herkuttelemaan :p

Niin ja sitä paitsi, en oo tän päivän hinnoista tietoinen, mutta eikö tollasen keittimen arvo ole enemmän ku 50e? Kun niitä kapselilaatikoitakin oli tosiaan mukana n. tusinan verran (johan ne kai maksaa jonkun verran?) eli tavallaan mä kai voitin tässä. Kunhan ihmettelen.
 
mitä hittoa
Katoin tuossa noita hintoja ja halvimmillaankin siitä keittimestä pyydetään 69e ja kapselipakkaukset (joita siis oli mukana se 10 kpl) alk. 5e, eli mähän pärjäsin hyvin tässä sekoilussa :D
 

Yhteistyössä