Oletteko te saaneet pussilakanoita? :)

minäen
Minä tilasin vallilaa, pentikiä ja muumia. Vallila ja pentik ovat odottamassa myymälässä, toivottavasti nuo muumitkin tulee pian, niin haen kaikki samalla kertaa. En siis laittanut toimitusta kotiin vaan lähimpään myymälään, johon sai ilmaiset toimituskulut.
 
kyssäri
Saiko joku muka ne pussilakanat sillä 50% alennuksellla, joka oli jonkun aikaa nettisivuilla? Itsellä se hinta muuttui normaaliksi kassalla ja siitä sitten vähennettiin se 40%. Minä en siis todellakaan saanut mitään Valillaa 13 eurolla, vaan aikuisten pussilakansetti maksoi alen jälkeen 26,94e (normaalihinta 44,90)
 
"sini"
Mä tilasin vaan aluslakanoita, kun niistä meillä nyt pulaa. Olisin niitä pussilakanoitakin ottanut, jos olisi rahat riittänyt. Ne oli kyllä edullisia. Ostoskorissa oli jo niitä Vallilankin halpoja, eli kyllä niitä siellä oli.

Kiitos Milanna vinkistä. Nyt saatiin edes niitä aluslakanoita.

Niin ja ne odottaa jo myymälässä.
 
Vierasss
Kiinnostaisiko ketään ostaa multa Lomamuumi-pussilakanat, mulla on kaksi settiä harmaata ja kaksi sinistä. ei ole käyttöä (lapset ei tykkää), käytetty vain pari kertaa, nämä siis:

http://imgset.net/ZHjSen
 
"iloinen"
Minä sain :) Ja niillä suuremmilla aleilla :) nehän ei näkynyt siellä kaupassa, vaan vasta kun klikkaili kassalle. Jokin virhe ilmeisesti, mutta halvemmalla sain silti :) Eli pussilakanoille jäi hintaa päälle 10€.
 

Yhteistyössä