Huonokuntoiset hiukset, kokeilisinko b 12vitamiinia?? Apuva!

  • Viestiketjun aloittaja vieraana vaan
  • Ensimmäinen viesti
vieraana vaan
Mulla on hiukset ollut nyt pidemmän aikaa huonossa kunnossa, vaikka hoidan niitä
todella hyvin mielestäni. Mietin että kokeilisinko b 12 vitamiini kuuria?
esim. neurobin fortea? Voiko siitä olla haittaakaan???
 
"jep"
Toki kannattaa kokeilla. Itsellä hyviä tuloksia biotiini valmiseesta! Mutta etsi tarpeeksi vahva biotiini, esim hair&skin-biotiinivalmiste luontaistuotekaupasta tai biofarmin biotin-plus joka on kylläkin tarkoitettu eläimille mutta siinä ei ome mitään "vaarallista" ihmiselle ja on tarpeeksi vahva..annostus tossa jälkimmäisessä painon mukaan kylläkin mutta esimerkiksi 2tbl riittää per päivä ja varmasti pian turkki kiiltää ;)
 
"jenni"
mie kokeilin ihan sellasta karvahattu-versiota b vitamiinin lisänä: päähän puoli pulloa 1-olutta pari kertaa viikossa ja sit saunaan. sauna jälkeen normaalit pesut ja kummasti kiihdytti hiustenkasvua ja tuuheutti ja voi sitä kiiltoa!
 
43v nainen
B-vitamiinin ja sinkin yhdistelmän sanotaan tehoavan parhaiten. Itsellä käytössä ollut Biotin Strong hair&hail -valmiste vuoden verran. Vertailin, että siinä pitoisuudet ja hintalaatusuhde on kohdallaan. Jopa parempi kuin eläimille käytetyssä tuotteessa.

http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/BIOTIINI-STRONG-HAIRNAIL-60-tablettia

Käytän myös Skingain-jauhetta:

http://www.sinunapteekki.fi/catalog/skingain/skingain-kollageeni-jauhe-p-4921.html

Lisäksi E-Epa kalaöljykapselit ja omega7-kaksoistyrniöljykapselit sisäisesti. Enpä ole silti muutosta parempaan huomannut. Hiukset ohenevat ohenemistaan ja ovat olleet hamppumaiset vuosikausia. Auringolta suojaudun aina lakilla, koska se kärväyttää heti ohuet hiukseni. Varmasti lähestyvät vaihdevuodet ja estrogeenin väheneminen aiheuttaa minulla nämä hiusongelmat.
 
vieraaa vaan
Ulkoisesti käytössä 2 x vkossa kookosöljy naamio, pidän yleensä päässä koko päivän.
uudet schwartzkopfin omega shampoo, hoitoaine, hiuksiin jätettävä hoitoaine.
Ulkoisesti en enää enempää voi tehdä!
Onko tuo b vitamiinien kokeilu vaarallista.
sori... oon vähän luulotautinen :)
 
dddd
Ulkoisesti käytössä 2 x vkossa kookosöljy naamio, pidän yleensä päässä koko päivän.
uudet schwartzkopfin omega shampoo, hoitoaine, hiuksiin jätettävä hoitoaine.
Ulkoisesti en enää enempää voi tehdä!
Onko tuo b vitamiinien kokeilu vaarallista.
sori... oon vähän luulotautinen :)
B-vitamiini on vesiliuokuinen, joten ylimäärä tulee pissan mukana pois, eikä siitä siis ole mitään haittaa.
 

Yhteistyössä