Onko legginsit housut??

  • Viestiketjun aloittaja Nolo...
  • Ensimmäinen viesti
Nolo...
Mietin monesti, et onko legginsit housut, joilla voi lähteä ihmisten ilmoille??
Siis tarkoita sitä, että itse olen kyllä käyttänyt leggareita hameen / mekon kanssa, mutta niin, että olis vain pitkä paita päällä?

Tuntuu jotenkin alastomalta.

Mitä mieltä?
 
nohh
Riippuu vartalontyypistä. Jos on hoikka ja kiinteä niin paksuja legginsejä kehtaa käyttää housuinakin. Jos leggareitten läpi tursuaa selluliitit ym niin en suosittele.
 
"Mymy"
Mun mielestä ei ole, vaikka oon nähny housuina pidettävänkin. En pitäs sukkahousujakaan pelkästään - tosin oon nähny NIITÄKIN pidettävän lyhkäsen paidan kanssa. Jos tuntuu alastomalta, niin älä pidä. Jos ei tunnu, niin pidä, jos ei liikaa tuijoteta tai jos tuijotus ei häiritte. Jos poliisi tulee huomauttaan jotain, niin lengginsit on liian ohkaset ja sitten ehkä kannattaakin laittaa suosiolla housut jalkaan... :D
 
Nolo...
No itsellä ei oo ylipainoa, eikä tursua.
Ja siis joillain oon nähnyt leggarit lyhyen paidan kanssa. Se on järkkyä!
Ihan ku sukkahousut vaan ja paita... Etenkin jos ovat läpikuultavat legginsit.
 
nohh
No itsellä ei oo ylipainoa, eikä tursua.
Ja siis joillain oon nähnyt leggarit lyhyen paidan kanssa. Se on järkkyä!
Ihan ku sukkahousut vaan ja paita... Etenkin jos ovat läpikuultavat legginsit.
Minusta ihan kivannäköistä, jos on timmi nainen ja leggarit on paksua materiaalia. Ei näytä sukkahousuilta jos ei kuulla läpi. Mutta se riippuu niin käyttäjästä, toisten pyllylle sopii ja toisille ei.
 
kalsarit
Kalsareiltahan ne suurimmaksi osaksi näyttää ja jos on vähänkin ohuempaa materiaalia, kuultaa alushousut usemmiten sevästi läpi tai näkyy niiden rajat ainakin.

Ainoa sopiva yhdistelmä niiden kanssa on paksu ja läpinäkymätön materiaali ja tiukan urheilullinen ja hyvämuotoinen kroppa. Muut jättäkööt kaappiin tai pitäköön kotiasuna.
 
"jessica"
noh,muotia on NYT leggarit,musta kuulostais yhtätyhmälle onko farkut housut eli taitaa olla vain makuasia..itse käytän lähes ainoastaan leggareita ja käyttänyt useita vuosia,mut on tosiaan kropasta ja leggareistakin kiinni,valkoset ohuet leggarit kamelinvarpaalla ja pullukalla ei varmaan oo kestään kaunista;D
 

Yhteistyössä