Mitäs niitä deittisivustoja nyt onkaan?

  • Viestiketjun aloittaja Deittineiti
  • Ensimmäinen viesti
Deittineiti
Nää täällä taitaa olla vakiintuneita, vannoutuneita poikamiehiä tai täydellisyyttä hakevia miekkosia :D

Ja varattuihin en koske, vannoutuneen poikamiehen päätä ei käännetä ja täydellinen en oo :LOL:
 
Deittineiti
[QUOTE="jessica";30273034]älänyt viiti,varmasti oot jonkun silmis täydellinen........
-ainakin jossai vaihees pe/la iltaa jos ei muuten;D[/QUOTE]

Kukaan ei voi olla täydellinen =)

Ja mä en liiku pe/la iltaisin missään, korkeintaan lenkillä tai ruokakaupassa. Inhottaa juopuneet. Itse en käytä alkoholia lainkaan.
 
Deittineiti
[QUOTE="jessica";30273057]no sehän se on just ongelma kun ei jaksa baareissa juosta...mäkin aina haaveilen et tuol lenkillä törmään johkin unelmien adonikseen;)[/QUOTE]

Juu, ei huvita baarit.
Mä taas mietin satumaista kohtaamista kaupassa hyllyjen välissä :D että silmistä oikein säkenöi himo ja se semmoinen "toi on mun"-katse :D
 
rgr
[QUOTE="jessica";30273057]no sehän se on just ongelma kun ei jaksa baareissa juosta...mäkin aina haaveilen et tuol lenkillä törmään johkin unelmien adonikseen;)[/QUOTE]

Sielähän se olisikin paras tutustua mutta ei suomalaisilla ole tapana mennä puhumaan tuntemattomien kanssa, varsinkin naiset.
 
"jessica"
Sielähän se olisikin paras tutustua mutta ei suomalaisilla ole tapana mennä puhumaan tuntemattomien kanssa, varsinkin naiset.
nii ia lenkillä vai..? no vois vaik just nyrjäyttää nilkan ja tarttis tukea ja apua;)ai vitsi kun sattuu voisitko millään ja upea hymy päälle;) no joo en kyl kehtais vaik oikeesti murtuis nilkka hyppisin varmaa sitkeesti yhel jalal kiroillen kotiin..
 

Yhteistyössä