Kuinka moni mustista nikeista palstailee useammalla nikillä?

  • Viestiketjun aloittaja Ulla Utelias
  • Ensimmäinen viesti
On mulla se mun vanha nick edelleen "tallessa", mutta en mä sillä palstaile.
Pinin kanssa meillä on myös yksi yhteinen trollinick, mutta ei olla silläkään pitkään aikaan palstailtu.
Fortunateen meillä on kans yhteinen salasana.

Pelkkänä Ciervona olen ollut jo pitkään.
 
Pin
Niin ja en sentään palstaile kymmenellä nikillä. :D Niitä on tullut tässä muutaman vuoden sisällä, jollain viidellä ollut yhden päivän, yksi on se trolli Ciervon kanssa (eikö näitä ollut muuten kaksi??), yhden hankin kun etsin kaveria tuolla toisessa osiossa ennen kun tulin virallisemmaksi palstamammaksi ja tiiruna olin pitkään kunnes vaihdoin tähän.
 
hmph
Mulla on 3 mustaa nikkiä, mutta yhden tunnukset unohdin ja toisella tunnuksella en ole käynyt yli vuoteen ja kolmas nikki on sitten aktiivikäytössä.
Olen nyt töissä, niin en viitti kirjautua, joten silloin palstailen "salanimellä" hmph
 
Niin ja en sentään palstaile kymmenellä nikillä. :D Niitä on tullut tässä muutaman vuoden sisällä, jollain viidellä ollut yhden päivän, yksi on se trolli Ciervon kanssa (eikö näitä ollut muuten kaksi??), yhden hankin kun etsin kaveria tuolla toisessa osiossa ennen kun tulin virallisemmaksi palstamammaksi ja tiiruna olin pitkään kunnes vaihdoin tähän.
Oli muuten joo. :D

Meillä oli molemmilla omat. Teidän vanhan asunnon sohvalla istuttiin läppärit sylissä ja trollailtiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Pin

Yhteistyössä