Naiset teettää miehellä "työt" seksin aikana?

  • Viestiketjun aloittaja Zet
  • Ensimmäinen viesti
Zet
Joo, huono on otsikko, mutta tajusit varmaan kuitenki.

Mies olen, kolomekymmentä plus.

Aloite, esileikkiä, yhdyntä ja jälkihoitoa... Tätä normikamaa siis tuo seksi.
Se vain on aina menny kaikkien kumppaneiden kanssa niin, että minä miehenä "saan" hoitaa sen suorittavan puolen lähes kokonaan. Pitää huolehtia, että nainen kiihottuu ja saa orkkuja ts. tyydytyksensä. Oma tyydytyskin minun tietysti pitää huolehtia itse.

Kärjistetysti:
Nainen levittää jalkansa ja odottaa, että mies tuottaa hänelle upeita orgasmeja.

Alakaa pitemmänpäälle olla tylsää.
Eikä tämä siitä ole kiinni, etten olisi naisten mielestä haluttava.

Ettekai te kaikki naiset ole noin passiivisia?
 
"Asd"
Sulla on ollu huonoja naisia.

Itsekin kolkyt+. Tykkään kiusoitella pitkin päivää, valmistella miestä iltaa varten. Rakastan antaa miehelle suuseksiä, pitkään ja hitaasti, välillä meinaan jo päästää tulemaan, mutta sitten pieni stop, ja kohta jatkuu. Ja itse kiihotun jo siitä että mies kiihottuu ;)
Yhdynnän aikana osaan itsekin vaihdella asentoa niin, että orgasmi tulee helposti. Tai sitten hieron klitorista. Toki mieskin välillä tekee sen.
Ja kun molemmat ollaan tultu, imen vielä miehen kalun puhtaaksi ja käperryn sen jälkeen kainaloon.
 
hmm...
No voisiko tuo jotenkin muuten edes olla? Kyllähän se vastuu sen seksin onnistumisesta on vähän väkisinkin enemmän miehellä kuin naisella. Kyllä miehen pitää saada nainen syttymään jne.
 
Ehkä kerta kymmenestä kerrasta on vain kiva olla ja nauttia. Toki sit vastavuoroisesti mä huhkin" päällä" suunnilleen yhtä usein.

Ellen mä saa -myös teoillani- toista nauttimaan, jää tyydytyksestä puolet kokematta.
 
karua
On kyl kauheeta ja kyllä, kyllä on kaikki ihan kaikki naiset passiivisia ja miehet vaan tekee aina ihan kaiken. Aina.
Näin. Tottakai me ollaan kaikki passiivisia lahnoja ja kaikki sen myös tulee sulle ihan varmasti tähän nyt kertomaan. Koskaan ei mies saa mitään extraa ja suuhoitokin on ihan kauhee yök. Jos nyt viitin ees antaa niin korkeintaan levitän jalat.
 
nainen40+
Minä tykkään olla miehen päällä, mutta muissa asennoissa miehen on vähän pakko tehdä itse suurin osa töistä. Suuseksiä joko vuorotellen tai yhtäaikaa ja kaikkea muuta kivaa pientä leikkimistä.

Seksielämäsi kuulostaa ankealta, onneksi minulle on sattunut vastaan hyvällä mielikuvituksella varustettuja reippaita miehiä.
 
"vvvv"
Mieheni saa monta kertaa viikossa lähemmäs tunnin suuhoitoja. Ei ole koskaan ainakaan kehdannut valittaa mitä sen max 20min yhdyntä-hässäkän aikana tapahtuu. Vaikka usein olenkin päällä. Minun hoiteluun ei yleensä käytä kuin 5min kun ei koskaan pitkitä hommaa kun ei osaa, joskus saan jopa esileikin.
 
147
Silloin kun minua panettaa, niin teen työt (lämmittely, suihinotto, ratsastus jne), ja jos miestä panettaa niin hän tekee työt. Sen nyt vain on niin että häntä panettaa useammin kuin minua. Huonompi homma, ressukka :|

Ja jos molempia panettaa, niin se menee siihen in outtiin ennätysnopeasti, joten esileikkejä ei sen hirveämmin tarvi harrastaa :D
 
"zen"
Kyllä ja ei. Myönnän syyllistyväni toistuvasti passiivisuuteen. Sitä tunnetta vaan on vähän vaikea kuvata kun makaat vaan siinä ja puristat miestä itseäsi vasten ja "se tunne" voimistuu voimistumistaan, etkä voi sille itse mitään, vaan ohjaat on toisella.

Mutta sitten kun yrittää miestä tyydyttää, niin ei taas onnistu. Syttyy kuin kymmenen litraa bensaa juhannuskokossa, mutta ei vaan saa miestä laukeamaan.

Ratsailla olen silloin tällöin, mutta rintavarustus tuntuu niin epämukavalta siinä pomppiessa, että ei sitä pitkään pysty yllä pitämään.

Sitten kun urheiluliivit on päällä, niin ok, mutta silti mies ei tule, vaikka sanoo olevansa aivan hilkulla, mutta ei vaan tule.

Eli ainakin meillä jos olisi lasten hankkiminen jäänyt sen varaan, että minä teen aloitteen, olen se vievä osapuoli ja saan miehen tulemaan sisääni jne, niin todennäköisesti en olisi kymmeneen vuoteen silti raskautunut.
 
-?-
Tässä sinkkuna elellessä ja satunnaisia harrastaessa oon huomannut, että miehen ohjaillessa teen vaikka mitä ja vaikka kaiken työnkin. Eli kiihotun siitä, että mies ottaa ohjat käsiin ja hoitaa "määräämisen" ja minä mielelläni hyvissä käsissä vaikka hoidan ns kaiken työn ;) Jos ymmärrät mitä tarkoitan :D
Mut jos mies jää ohjaamisessa passiiviseks, jään minäki.
 
narinari
Tasan ei mee onnenlahjat.

Minustakin on jotenkin äärettömän epistä ja epätasa-arvoista, kun miehen ei tarvinnut tehdä kuin pari lykkäystä pippelillä ja sitten sen homma olikin ohi minuutissa. Mutta mun homma kestää sitten sen 9 kuukautta... käydä lääkärissä ja ties missä levittelemässä haaroja ties mille kandille ja kätilölle, vastaamassa kysymyksiin niin raha-asioistani kuin peräpukamieni tilasta ja kantaa virtsarakkoa ikävästi painavaa rantapalloa joka puolelle mukani. Lopuksi pusken sen rantapallon pihalle maaten letkuissa kiinni sängyllä, suonet lävistettyinä neuloilla. Kun mies mussuttaa munkkia vieressä ja katsoo keihäänheiton loppuottelua.

Elämä ei aina ole REILUA. You know.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama

Yhteistyössä