Mitäs te olette tänään puuhastelleet?

  • Viestiketjun aloittaja "Anne"
  • Ensimmäinen viesti
"Anne"
Mulla on harvinaisen tylsä päivä. Olen yrittänyt vähän siivoilla sieltä ja täältä ja pestä pyykkiä. Maanantaina tuli tehtyä pari ruokaa kerralla ja harkitsen juuri, tekisikö kuitenkin tänään jotain ruokaa, vaikka jääkaapissa on vielä rasioissa maanantaisia. Vähän yritin tuossa aikani kuluksi maalailla tekstitaululle pohjaa ja otin muutaman kuvan muksusta.
Nyt tulin hörppimään päiväteet ja ajattelin kysellä, miten muut saavat vapaapäivänsä kulumaan, jos ei kummempia ohjelmia tai vaikka siivousurakoita ole tiedossa.
Muksukin on uppoutunut leikkeihinsä niin, että tuskin kaipaa juuri nyt lautapeliseuraa. Noihin avaruusleegoleikkeihin en oikein osaa edes kuolemantylsyyksissäni tupata mukaan.
 
"Jenis"
Vähän hävettää tunnustaa, mutta oon lähinnä vältellyt töitä koko päivän... ootan vastausta yhteen isoon työjuttuun ja oon ollut koko päivän ku tulisilla hiilillä, mihinkään ei voi keskittyä. Työpöytä on jo siivottu ja kaikki hanttihommat tehty, ja kellokin vasta kolme! Argh.
 
Täällä on ollut ihan mukava :) Aamulla heräilin seitsemän aikoihin, söin aamupalaa ja luin lehteä kaikessa rauhassa. Siitä noin tunnin päästä tyttö heräili myös ja hänelle aamupala ja hiukan leikitystä. Kymmenen aikoihin lähtettiin about tunnin vaunulenkille jonka aikana tyttö nukkui päikkärit ja sen jälkeen ruokaa ja leikkiä :) Siitä sitten tavarat ja tyttö autoon ja kaupunkiin lounastreffeille sekä pienelle shoppailukierrokselle kaverin ja kummipojan kanssa. Pieni hetki sitten saavuin kotiin ja laitoin tytön päiväunille ja itselleni suuuuren kupillisen kahvia :D Nyt sitten tiedossa miehen odottamista kotiin, ruuanlaittoa ja illemmalla vielä ratsastamaan :)
 
"jessica"
[QUOTE="Jenis";30274889]Vähän hävettää tunnustaa, mutta oon lähinnä vältellyt töitä koko päivän... ootan vastausta yhteen isoon työjuttuun ja oon ollut koko päivän ku tulisilla hiilillä, mihinkään ei voi keskittyä. Työpöytä on jo siivottu ja kaikki hanttihommat tehty, ja kellokin vasta kolme! Argh.[/QUOTE]

älä häpee,rehellisyys kunniaan,ja johan sä oot tehny vaik mitä,joskus tarvii aikaa niille superideoillekkin:D
 
"Anne"
Meilläkin onneksi kahvitreffit parin tunnin päästä, niin menee loppupäivä vähän sukkelammin :) Viikonloppuna vähän helpompi saada aika kulumaan, kun muillakin on yleensä vapaata silloin. Viikolla on kivaa vaihtelua kun on vapaapäiviä mutta nyt niitä on ollut kolme parin viikon aikana, niin tuntuu ettei enää keksi tekemistä :D
 
"jessica"
mä oon lenkittäny koiraa,silittäny pyykkejä,paklannu seinää,maalannu lamppua,ruokkinu ja ulkoiluttanu lapset(3kpl)jaaa yleistä järjetelyä jota lapsiperheessä riittää vaikka täyspäiväsesti:Dkohta luvassa ihan oman alan "oikeita töitä"ja sit jos ehtis viel yhen penkin ostaa ja lenkille..ihana ilma!!!!
 
"Hämäläinen"
Tyhjensin vaatehuoneen, ja tästä seurasi pakollinen shoppailukierros, tarvin koreja, tangon ja löysin kyllä muutakin :)!
Nyt järjestelen tavaroita, ja laitan osan kiertoon.
Illalla lähden ystävän kanssa lenkille.
 
Liekkiö
En mitään. Aamulla hoidin pyykkihuoltoa, laitoin pyykkejä koneeseen, sitten kuivamaan ja kuivia kaappeihin. Siivoilin kevyesti. Leivoin sämpylöitä ja tiikerikakun ja pari kääretorttua.
Kierrettiin kolme kirppistä ekaluokkalaisen kanssa ja haettiin nuorimmainen hoidosta.
Nyt lapset on ulkona ja teen eileinillalla kerätyista karvarouskuista kastiketta päivälliseksi.
Illalla sama löhöily jatkuu.
 
"jessica"
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30274982:
En mitään. Aamulla hoidin pyykkihuoltoa, laitoin pyykkejä koneeseen, sitten kuivamaan ja kuivia kaappeihin. Siivoilin kevyesti. Leivoin sämpylöitä ja tiikerikakun ja pari kääretorttua.
Kierrettiin kolme kirppistä ekaluokkalaisen kanssa ja haettiin nuorimmainen hoidosta.
Nyt lapset on ulkona ja teen eileinillalla kerätyista karvarouskuista kastiketta päivälliseksi.
Illalla sama löhöily jatkuu.
kummallinen käsitys löhöilystä...;)
 
"Anne"
[QUOTE="Hämäläinen";30274979]Tyhjensin vaatehuoneen, ja tästä seurasi pakollinen shoppailukierros, tarvin koreja, tangon ja löysin kyllä muutakin :)!
Nyt järjestelen tavaroita, ja laitan osan kiertoon.
Illalla lähden ystävän kanssa lenkille.[/QUOTE]

Järjesteleminen on jotenkin terapeuttista. Aina kun mulla elämässä myllää, niin järjestän varsinkin vaatehuoneen sotilaalliseen kuntoon ja heitän vanhat pois!
 
moekoe harmaana
Aamupäivällä tilasin matkarattaat ja muuta tykötarvetta kun beibe oli unilla. Lounaan jälkeen eskarilaista bussille vastaan, sit omalla pihalla pari tuntia lasten kanssa. Nyt on syöty ja levätty, uudstaan ulos, mulla on 100 kukkasipulia jotka istutan. Lisäksi parikymmentä aurinkokenno-led-pihavaloa, joille pitäis keksiä paikat. Mitään "oikeaa" en tänään tee. Ei jaksa.
 
"heidip*"
Olin töissä, ylitöiksi meni tämä päivä.
Järjestelin autotallia, siellä vielä muutama muuttolaatikko (pääsiäisenä muutettu).
Jos huomenna sitten jaksaisi enemmän... Nyt odotan vain kultani soittoa <3
 

Yhteistyössä