Olen niin väsynyt tähän elämään kun aina kaikki menee päin mäntyä

  • Viestiketjun aloittaja tuntuu pahalta
  • Ensimmäinen viesti
tuntuu pahalta
Työttömyys, yrität jotain opiskella niin johan sekin epäonnistuu. Tuntuu että kaikki yritykset parempaan elämään kaatuu loppujen lopuksi... Mikään ei ota onnistuakseen. Olen niin väsynyt ja vihainen.
 
ap.
Sillon kun aloitin sen aikuiskoulutuksen olin työtön ja opiskelu sujui ihan ok. Sitten sain töitä(määräaikainen) jotenkin vaan työ+lapset+opiskelu siinä oli mulle ihan liikaa. Lisänä vielä että opiskelupaikkaan oli 80km matka yhteen suuntaan ja opinnot painottui iltaan. Ei vaan riittänyt oma jaksaminen. Aina oli myös ongelma että mihin lapset laittaa kun ei 6v ja 8v voi kuitenkaan keskenänsä olla etenkään kun esikoinen on erityislapsi. Mieheltä ei heru näissä asioissa mitään tukea/apua. Nyt sitten tuli uudestaan työttömyys. Ainoa hyvä uutinen tässä on se että tämä koulutus jonka aloitin alkais nyt täällä omalla paikkakunnallani ja pääsisin sinne jatkamaan niitä opintoja. Mutta nyt sitten työkkäri haluaa taas tutkia ne opinnot onko ne sivutoimiset, vaikka kyse on samasta tutkinnosta, suoritustapa sama täysin identtinen on vaan eri oppilaitos ja paikkakunta. Kyllä mä tietysti sen ymmärrän että ne haluaa jonkun selvityksen kun oppilaitosta on vaihdettu. Mutta onko työkkärin virkailijan ihan pakko pelotella/maalata piruja seinälle siitä että tuet ym katkaistaan.
 
---
Nyt vaan toimitat työkkäriin vaaditun selvityksen ja jatkat opiskelua, jos se kerta mahdollista. Etkä yritäkään tehdä töitä samaan aikaan, ei kaikkea ehdi, omat lapset kuitenkin tärkeimmät. Älä lannistu, joskus tuntuu kaikki vaikeelta, mut asioilla on tapana järjestyä.
 

Yhteistyössä