Tuli verotuspäätös vuodelta 2013.

  • Viestiketjun aloittaja aito ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti
vierass
Millä sä sitten elät? Mullakin tosi huonot tulot parina vuonna kun oon ollut kotihoidontuella mutta onneks äitiyspäivärahoista on jääny säästöön. Antaako sun mies sulle käyttörahaa vai miten sä hoidat omat juttus?
 
"wieras"
Tämä sinun tulottumuutesi on vain kiinni omasta laiskuudestasi ja saamattomuudestasi. KOSKA sinulla on oikeus noihin molempiin sekä eläkkeeseen että työmarkkinatukeen VAIKKA puolisosi on yrittäjä.
Mieheni on saanut molempia ongelmitta vaikka olen yrittäjä ja VAIKKA hän on työskennellyt ajoittain yrityksessäni. Tästä on ilmoitettu asianmukaisesti, joten se ei ole ollut este tukien/ eläkkeen saannille.
 
aito ammattivalittaja
[QUOTE="wieras";30275459]Tämä sinun tulottumuutesi on vain kiinni omasta laiskuudestasi ja saamattomuudestasi. KOSKA sinulla on oikeus noihin molempiin sekä eläkkeeseen että työmarkkinatukeen VAIKKA puolisosi on yrittäjä.
Mieheni on saanut molempia ongelmitta vaikka olen yrittäjä ja VAIKKA hän on työskennellyt ajoittain yrityksessäni. Tästä on ilmoitettu asianmukaisesti, joten se ei ole ollut este tukien/ eläkkeen saannille.[/QUOTE]

En saa eläkettä vaikka sairauksia onkin enkä tiedä miksi kela ei anna työmarkkinatukea vaikka selvitykset on annettu.
 

Yhteistyössä