Maistuisiko?

Maistuisiko?

  • Kyllä :p

    Ääniä: 7 58,3%
  • Ei :x

    Ääniä: 6 50,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    12
"tinkeli"
Mä testasin sen Chicken McFiren viimeksi Mäkkärissä. Hyvää oli, ei tosin niin tulista mitä oletin, mut maistui kivasti erilaiselta kuin ne perusmätöt siellä.
 
Mulle ei oikeen taho maistua mäkkärin sapuskat. Niitä kahen euron jr-hampurilaisia ja muutaman euron juuston otan kun satun sinne erehtymään.
Millohan mie viimeksi oon käyny, hmm, en muista : /

[QUOTE="tinkeli";30277563]Mä testasin sen Chicken McFiren viimeksi Mäkkärissä. Hyvää oli, ei tosin niin tulista mitä oletin, mut maistui kivasti erilaiselta kuin ne perusmätöt siellä.[/QUOTE]
 
"tinkeli"
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30277581:
Mulle ei oikeen taho maistua mäkkärin sapuskat. Niitä kahen euron jr-hampurilaisia ja muutaman euron juuston otan kun satun sinne erehtymään.
Millohan mie viimeksi oon käyny, hmm, en muista : /
Tietty jos ei valkosipulista tykkää, niin toi ei uppoa mut jos satut eksymään, niin tuommoinen se McFire on(lainattu Mäkkärin sivuilta):

"Valkosipulin ystäville! Chicken McFire kootaan Chicken Premiere -pihvin ja Finlandia-juuston kera valkosipulisämpylän sisään. Punasipuli, jalapenot, salsa- ja valkosipulikastike saavat aikaan voimakkaan makuelämyksen. Romaine-salaatin lehdet ja tomaatti raikastavat maittavan kokonaisuuden."
 
Paljoko kustantaa?

[QUOTE="tinkeli";30277609]Tietty jos ei valkosipulista tykkää, niin toi ei uppoa mut jos satut eksymään, niin tuommoinen se McFire on(lainattu Mäkkärin sivuilta):

"Valkosipulin ystäville! Chicken McFire kootaan Chicken Premiere -pihvin ja Finlandia-juuston kera valkosipulisämpylän sisään. Punasipuli, jalapenot, salsa- ja valkosipulikastike saavat aikaan voimakkaan makuelämyksen. Romaine-salaatin lehdet ja tomaatti raikastavat maittavan kokonaisuuden."[/QUOTE]
 

Yhteistyössä