Helpotus :)

Täällä monesti kertonut että mun ympärillä on ollut erilaisia, hullujakin ihmisiä. Nyt poistin ympäriltä jo ison osan taas ja tein jokaiselle selvää ettei kukaan tulee mun tielle enää. Voin sanoa aikamoinen helpotus ja helpotus varma tulee vielä enemmän kun saman jutun teen muutamille vielä tai vien sen lopun asti, enää en päästä omaan elämään mitään negatiivisia ihmisiä, puhumattakaan muiden kanssa olen varovainen, sama totesi minunkin mies. Pakko avautua että että ahhh mikä helpotus ja suosittelen muillekin saman jos teidän ympärillä on joku joka ei tuo teille mitään hyvää ja menette sen mukaan. :rolleyes:
 
uih
Poistit ylimääräiset? Ampumalla, myrkyttämällä vain käytitkö Venäjän mafiaa? Miten muuten voi ystäviä poistaa? Vittuilemalla ja olemalla mulkku niin kauan, että ystävät eivät ole enää ystäviä?
 
Ei tää mikään draama ole jos ei halua enää katsoa ketkä käyttää sut hyväksi, ei jaksa selän pukotamista, et vitsi kuunnella joka kerta kun sua joku tökki miten sinä elät ja kui teet noin tai näin tai miksi teet noin, mutta kun minä en tee niin, miksi käyt siellä, mutta kun minä monta vuotta en ollut tuolla tai täällä, miten lapsia kasvatan, mitä töitä teen, miten tyhmä olen, mikä luuseri olen, miten pukeudun, miten käytäydyn, miten, miten.... <mun elämä se on ja teen mitä haluan, en vitsi myös olla surullisien ihmisten kanssa ketkä vain itkevät joka asiasta, en halua siis mitään negatiivista ympärillä tarkoitan ihmisiä.
 
"jaahas"
No kiva. Mä en koskaan ole päästänyt elämääni ihmisiä, jotka olisi ylimääräisiä tai käyttäisivät mua vain hyväkseen. Tuttuja on paljon, mutta ne joille oikeasti kerron asioistani, ovat hyvin ennakkoon valittuja ja luotettavia. Entäs jos tulevaisuudessa karsisit ihmisiä, niitä läheisiä joille asiat jaat, jo ennakkoon? Elämä olisi helpompaa koko ajan.. Tsemppiä!
 

Yhteistyössä