Ero tulossa

  • Viestiketjun aloittaja Voehan räkä
  • Ensimmäinen viesti
Voehan räkä
Avovaimo ilmoitti muutama päivä sitten että ei enää halua asua kodissamme. Tieto tuli minulle aivan puskista. Olen työhullu ja ole nyt laiminlyönyt kumppaniani 4vuotta. Keväällä aloitin terapian jotta saisin itseni kuntoon kun en enää halua olla tälläinen. Olen huono kirjoittamaan ja nyt kun istun yksin sohvalla niin toivoisin että olisi joku kenen kanssa puhua asiasta. Haluaisin vielä näyttää että olen muuttumassa oikeaan suuntaan.
Mistä voisi löytää keskusteluapua nyt?
 
Kurjaa mitä sulle on tapahtunut. :hug: Mutta: ei ole ihme että akka läks.

Mutta voisitko tehdä jotain konkreettista esim.työaikojesi suhteen, jotta osoittaisit hänelle että sä rupeat sanoista tekoihin?
 
Alkuperäinen kysyjä
Kyllä olen valmis ja haluan sitä. Keväällä aloitin tämän prosessin mutta olin siitä hiljaa ja uskoin että huomataan. Mutta toinen oli jo kovettanut itseään niin että taitaa olla liian myöhäistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen kysyjä;30282404:
En haluaisi olla nyt yksin. Onko ketään kenen kanssa vaihtaa ajatuksia ihan esim puhelimessa? Ei mitää friikkihommia tai seksipuheluja!
Puhella en ehdi puhelimessa mutta jos haluat, niin laita yksityisviestiä, löytyy mun profiilista. Vastailen vuorokauden sisään.
Uskovainen olen mutta en puhu uskonnosta sanaakaan. :)
 

Yhteistyössä