Tykkääkö, jotkut miehet oikeesti lihavista riippurintaisista naisista?

  • Viestiketjun aloittaja "hot"
  • Ensimmäinen viesti
"vieraana"
Ainakin moni nainen, joka on esimerkiksi eronnut, niin löytää äkkiä uuden miehen ja ihan fiksun oloisenkin vielä, että ehkäpä jotkut miehet katsovat enemmän ihmisen luonnetta kuin ulkonäköä...
Ja niinhän monesti väitetään, että miehet tykkäävät naisista, jotka näyttävät naisilta ja joista saa kiinni ilman että luut kolajaa yhteen.
 
"Mymy"
No aika monet vanhenevat parit pysyy yhdessä, vaikka vaimo ei oliskaan enää parhaassa hehkeydessään. Vaikka onhan se tietty aika järkkyä - MIKSI vaikka mun isäni jo ei jätä äitiä, se alkaa olla tosi pahan näkönen näin melkein kuuskymppisenä! Siis johonkin nätimpään verrattuna. Sama homma appiukolla. Onhan sillä vaimolla kiva luonne ja hymy, mut se maha ja ne tissit ja ne läskit...
 
Vierass
Lihavuus ei ainakaan ole mikään este. On paljon ihmisiä, joita mielyttää enempi lihava kuin normaalipainoinen saatika laiha ihminen. Riipourintaisuus on taas niin pikkujuttu, että pitää olla pinnallnen ihminen tai erityinen mieltymys rintoihin, jos sen takia hylkää muuten hyvän ihmissuhteen.
 
jaaaa
Ainakin mun normaalipainoinen, kivan näköinen mieheni näyttää tykkäävän. Tai sitten on sujuvasti teeskennellyt 10 vuotta. Me ollaan tosi onnellisia yhdessä. Joillekin merkkaa enemmän muut asiat kuin ulkonäkö.
 
  • Tykkää
Reactions: Lokki
Miksi te aina sanotte että joku muu merkkaa enemmän kuin ulkonäkö. Siis ihan kuin joku ei muka oikeasti voisi tykätä tuhdimmista ja riippuvatisuisista.

Mulla oli lukiossa kaveri joka muutamaan kertaan itki mulle sitä, kun muut pojat kiusaavat, mutta hän ei voi sille mitään että hän tykkää lyhyistä ja tosi pyöreistä tytöistä. -Ja sellaisen sit kasvettuaan otti. Ja taatusti tykkää!
 
"xxx"
mä tykkään enempi pyöreistä, isonenäisistä ja seurallisista - mutta siipaksi seuloitui jörö, (silloin) laiha ja kaljukin mies. itse oon aina ollu lihava, joskaan rinnat ei vieläkään roiku. En tiedä mikä tässä mättää, mutta ihan hyvin on viihdytty yhdessä...
 
viraz
Eiköhän se mene niin, että ulkonäkökeskeiset hakee ulkonäkökeskeisiä ihmisiä kumppaneikseen. Lihavuuden inhoaminen on lähinnä aivopesun tuomaa "inhoa". Monissa kulttuureissa lihavat ovat edelleen arvokkaampia kuin laihat. Kyse on siis vain suhtautumisesta asioihin, ei sen ihmeempää.
 
itsestäänselvyys
[QUOTE="Pera";30283163]Saanko mä tykästyä semmoisiin naisiin joista ihan itte tykkään?[/QUOTE]

Et tietenkään, sun pitää tykästyä palstastandardin mukaisiin.
 
vada
Miksi te aina sanotte että joku muu merkkaa enemmän kuin ulkonäkö. Siis ihan kuin joku ei muka oikeasti voisi tykätä tuhdimmista ja riippuvatisuisista.

Mulla oli lukiossa kaveri joka muutamaan kertaan itki mulle sitä, kun muut pojat kiusaavat, mutta hän ei voi sille mitään että hän tykkää lyhyistä ja tosi pyöreistä tytöistä. -Ja sellaisen sit kasvettuaan otti. Ja taatusti tykkää!
Totta tämäkin, mutta mä sanoisin, että nimenomaan lihavista ja riippurintaisista naisista tykkääminen on lähinnä fetissi. Kaikilla on toki omat mieltymyksensä, mutta noin rajatut ulkoiset kriteerit ovat mun mielestä vähän outoja.
 
no jaa
Mulla on tuommoset D- kupin semiriipat, eli ei nyt missään mahassa roiku, mutta ilman rintsikoita valahtaa kyllä. Ja mies rakastaa noita, kuulemma nämä roikkuvammat ja löllömmät ovat ihanammat kuin tavatessamme mulla oli c- kupin kohtuu kiinteät... Ja perustelu on se, että käsituntuma on kuulemma paljon ihanampi ja kiihottavampi. Makunsa kullakin, mutta hyvä mulle että mies noita noin paljon palvoo :D :D :D
 
m1es
[QUOTE="Mymy";30282376]No aika monet vanhenevat parit pysyy yhdessä, vaikka vaimo ei oliskaan enää parhaassa hehkeydessään. Vaikka onhan se tietty aika järkkyä - MIKSI vaikka mun isäni jo ei jätä äitiä, se alkaa olla tosi pahan näkönen näin melkein kuuskymppisenä! Siis johonkin nätimpään verrattuna. Sama homma appiukolla. Onhan sillä vaimolla kiva luonne ja hymy, mut se maha ja ne tissit ja ne läskit...[/QUOTE]

Näin ne nuoret naiset katselevat äitejään ja anoppejaan "lempeällä ymmärryksellä": riippurintaisia läskejä. Onko kysymys oman tulevaisuuden pelosta?
 
m34
Pitkässä parisuhteessa ulkonäön merkitys vähenee. Ts. Se kaunis ja hyväkroppainenkin nainen käy tutuksi, jolloin muut ominaisuudet ratkaisee. Suohirviöksi ei tartte muuttua, mutta painotan estotonta käytöstä ja lempeää luonnetta yli kilojen koska vaan.
 
siis juu
Olen itse luonteen perässä juokseva joten jos nainen on "sujut" itsensä kanssa ni ei siinä pahemmin mitään ongelmia ole (Jos pitää jatkuvasti valittaa lihavuudesta, niin tee asialle jotain). Ennemmin hiukan lihava kuin joku hemmetin tikku. Paksut reidet varsinkin miellyttää. Ei niinkään lihaksiset reidet, vaan enemmänkin sellaiset jossa hiukan lihaa ja rasvaa ympärillä, nam nam. Mukava, iloinen, aikuismainen ja lähes alkoholiton (Itse olen melkeimpä absolutisti, max. 3 pulloa kaljaa vuodessa) nainen siellä 65-120kg välillä niin varmaan lähtee matkaan jos sinne saakka päästään.

Isäni on "Lihavien ja riippurintaisten" naisten perään. Itse sen myös sanonut. "Naisella pitää olla lihaa luiden ympärillä. Mitä enemmän, sen parempi". Ja sen kyllä huomaa. Ollut kait 3 tai 4 vaimoa viimeisen 20 vuoden aikana ja jokainen ollu arviolta siellä 120-130kg paikkeilla.
 
Mulla on naispuoleinen työkaveri joka pitää tuhdeista ja kaljamahasista miehistä se on hänen mieltymyksensä ja ikääkin saa olla reilusti.
Sitten on myös miespuoleinen työkaveri joka tykkää isoista naisista, mitä enemmän on kurvia tai pyöreyttä niin sen parempi.
 

Yhteistyössä