Onko olemassa hotmail.fi-päätteistä sähköpostia vai onko se .com-päätteellä.

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
JoLe
Miten korjata, menetellä tai suhtautua tilanteeseen, jos olet lähettänyt arkaluonteista ja luottamuksellista aineistoa identifikaatiotietoineen meilinä vahingossa hlölle hotmail.com -muodossa hotmail.fi:n sijaan?
 
Miten korjata, menetellä tai suhtautua tilanteeseen, jos olet lähettänyt arkaluonteista ja luottamuksellista aineistoa identifikaatiotietoineen meilinä vahingossa hlölle hotmail.com -muodossa hotmail.fi:n sijaan?
Jos se hotmail.com-osoite on olemassa (niinkuin ilmeisesti sinun tapauksessasi oli), et voi enää muuta kuin toivoa parasta. Lähettämisen jälkeen ei viestiä voi perua. Voit kyllä laittaa vastaanottajalle viestin, jossa pyydät meilisi hävittämistä. Se ei häntä kuitenkaan mitenkään velvoita.

"Once an email leaves your outbox, you lose all control over it. And I do mean all control over it. You cannot stop it. You cannot change it. You cannot track whether it’s been read or not. You cannot tell if it’s been forwarded or deleted. You can’t even know whether it’s been received, unless you get some kind of response from the recipient."

https://askleo.com/can_i_stop_or_unsend_an_email_i_sent_by_mistake/
 
vierailija
hotmail.fi sähköstin salasana on unohtunut kun pitäisi nyt virittää se sähköposti uuteen salkkumikroon. Olen jo pari kertaa saanut nelinumroisen vahvistuskoodin toiseen osoitteeseen, mutta kun ei mistään löydy mihin se perhana pitäisi laittaa. Kokeilee mitä vaan niin aukeaa outlook maili tai tulee server error. Pekka
 
polkeva kusti
Olen jo pari kertaa saanut nelinumroisen vahvistuskoodin toiseen osoitteeseen, mutta kun ei mistään löydy mihin se perhana pitäisi laittaa. Kokeilee mitä vaan niin aukeaa outlook maili tai tulee server error. Pekka
Minulla oli hotmail-posti. Sitten sieltä alkoi tulemaan tiedotusta, että pitäisi salasanaa vaihtaa tai varmentaa, että minä olin minä. Sitten sitä koodia lähetettiin tekstarina ja se sitten pistää johonkin. Jossain vaiheessa sitten alkoi se outlook putkahtelemaan mukaan omine vaatimuksineen. Tein itselleni uuden postin outlook.com sta. ja jätin hotmaillin. Luulen, että hotmailiin ei enää pysty rekistöröitymään. Outlook on hotmailin elossa oleva sisko. Samaa firmaa.
 

Yhteistyössä