Saako abortin jos pelkää venäjän hyökkäystä Suomeen?

  • Viestiketjun aloittaja "Peloissaan"
  • Ensimmäinen viesti
"Peloissaan"
:'( En mä selviä synnytyksestään hengissä missään pommisuojassa saati jos mies joutuu sotaan niin miten me selvitään vauvan kanssa kahden ja ja... En mä voi ryhtyä tähän :'(!
 
"Peloissaan"
[QUOTE="xyz";30286831]Mikäs vuosisata se sellainen olisi, että ne ei hyökkäisi?[/QUOTE]

:'( :'( En minä tiedä!!!! Ei mun tietääkseni (olen kylläkin 21v) minun elinaikana ole vielä ollut tällaista uhkaa :'(!!
 
vierass
Onnistuu varmaan mielenterveydellisiin syihin vedoten.

Pelkää nyt tuon lisäksi ebolaa, ydinvoimala onnettomuutta, lintu/sika/örkkimörkki-influenssa, tulivuoren purkauksen tuomaa parin vuoden mittaista kylmää kautta. Viimeisin suurempi maailmanlopun ennustus meni jo pari vuotta sitten, mutta kyllä varmaan jollain lahkolla on uusiakin selllaisia tulevan varalle jo odotuksessa.
 
.........
[QUOTE="Peloissaan";30286900]:'( En oikein pysty ajattelemaan, pahin vaan mielessä. Soitin jo neuvolaan, menen juttelemaan puoli kolmelta :'( Mä tuun hulluksi ! :'([/QUOTE]


Sää oot jo.
 
jos oot siis vakavissas, ni ensinnäkin, silloin ku tuo ukraina kriisi alkoi, ni mulla oli alkuraskaus meneillään, ja mä ihan tosissani itkin välillä sitä, että mitä jos mä joudun synnyttämään tän vauvan jossain sodan melskeessä, keskellä jotaki evakkotietä tms. sillon ku siitä koko ajan uutisoitiin jne. mutta ei oikeasti koskaan kannata niin uskoa painettua sanaa, varsinkaan noita iltalehtien sensaatiohakusia paskajuttuja. tottakai on siis maailmalla kriisi jne en sitä kiellä, ja oikeasti ei voi tietää, mikä tilanne on vaikka viiden vuoden päästä, mutta ei sitä oikeasti voi surra etukäteen. kannattaa puhua neuvolassa tuosta..
 
ja tuskin se venäjä tänne hyökkää, ei suomessa oo mitään omimisen arvoista, ei öljyä, ei muita maaperän rikkauksia. ja jos hyökkää, ni se on viikko ja suomi on antautunu, ja ehkä joku saa naarmun käteen. ei se sitä tarkoita, että samantien oltas jotain orjia, ja että kaikki synnytyssairaalat lakkautettas. meno jatkuis varmaan aika samanlaisena, ehkä pitäs vaa opetella toinen kotimainen :D
 
"bbb"
Mene lääkäriin, sä tarttet apua! Sulla saattaa olla esim. ahdistuneisuushäiriö. Älä tee mitään itsellesi ja vauvallesi, vaan har apua lääkäristä heti tänään.
 
"bbb"
[QUOTE="Peloissaan";30287105]Jos mua täälläkin jo hulluksi sanotaan niin lääkärissä varmaan laittaa suoraan kallonkutistajalle :'([/QUOTE]

En sano hulluksi. Ja siinä ei ole mitään pahaa ja vaarallista jos "joudut" psykiatrille juttelemaan. Saat apua. Parempi se kuin hysteerisenä pelätä vai mitä?
 
"bbb"
[QUOTE="Peloissaan";30287124]:'( En halua suljettuun tilieaan jos kohta alkaa rytinä !!![/QUOTE]

Ei sinne noin helposti joudu. Mutta sun pelot ei ole normaalia ja sä tarvitset apua, ja sitä saat kun haet. Älä pelkää hakea apua. Kerro jollekin läheisellesi ja pyydä mukaasi lääkäriin. Jo se voi auttaa kun puhut jonkun järkevän ihmisen kanssa.
 

Yhteistyössä