Kelpaako enää kellekään tällainen nainen?

  • Viestiketjun aloittaja käytettyä tavaraa
  • Ensimmäinen viesti
käytettyä tavaraa
Eron jälkeen tarvitsisi palata markkinoille. Olen yhden lapsen äiti. Ikää on 38. Palkkatyössä olen eikä yt:t uhkaa minua. Rakenteeltani olen hoikka, pituutta 170 cm, painoa 59 kg. Hiukset pitkät. Tyylini naisellinen. Onko minulla mitään toivoa?
 
vier as
No jo nyt on helvetti. Onko tää olevinaan joku vitsi? Miksei olisi toivoa? Mä olen 162 cm ja 70 kg yli 4-kymppinen useamman lapsen äiti ja ihan hyvin löytyy miehiä. Miksei siis sulle löytyisi?

Ai niin, ja mun tyyli on kaikkea muuta kuin naisellinen.
 
Muista nyt
Tiiraile oikeen suurennuslasilla vielä ettei sulla vaan ole raskausarpia tullu koska palstan eliittiuroot on sitä mieltä että ne on oksettava yksityiskohta naisessa jonka vuoksi seisokki laskee ja kiinnostus menee.
 
endis
Ei ole toivoa muiden kuin ulkonäkökeskeisten keskuudessa. Mikäli haluaisi analysoida ihmistä, pitäisi tietää huomattavan paljon enemmän kuin ulkonäköön liittyvät seikat.
 
"Vieraana"
Jos olisit naimaton ja lapseton 38-v, niin voisi olla paljon hankalampi tilanne. Parisuhde ja lapsen kasvattaminen jättää jälkensä positiivisella tavalla.
Minustakin nimenomaan miehet aluavat naisen jolla on lapsia. Itse olen juuri naimaton ja lapseton 38-v. Ehkäpä en kelpaa kenellekään mutten ota siitä paineita. Parisuhteessa olen toki ollut. Lapsen kasvattamisen sijaan sanoisin että vastuunkantaminen (pienestä pitäen) jättää jälkensä positiivisella tavalla, ei siihen lapsia tarvita.
 
Mies41
Ei noissa spekseissä ole mitään pelottavaa. Jos olet henkisesti päässyt erosta yli, haluat oikeasti uuden suhteen etkä ole mikään ihme venkoilija, olet positiivinen etkä kaikessa pahaa ja pelottavaa näkevä kalmankorppi niin voi kyllä, tässä meidän ikäluokassa on meitä eronneita ja uutta viimeistä kultaa etsiviä ja paljon. Ongelmana vaan tuntuu olevan pelot ja traumat, ja uskallus heittäytyä puuttuu. Ja tietenkin joustamattomuus: luullaan että tässä iässä ollaan jo siinä vaiheessa ettei tarvitse muuttua. "Tällainen olen, ota tai jätä". Paskat, uusi kumppani, uudet tuulet, uusi minä.
 
käytettyä tavaraa
Kiitoksia vaan vastauksista. Lähinnä tässä ehkä pelottaakin se kun minulla se juttu onkin jo tavallaan kasassa, vaikka nyt puuttuukin se parisuhde. En siis halua lisää lapsia enkä kaipaa suojelijaa, koska olen itsenäinen nainen. Itsevarmaksikin minua kuvataan, mutta toki olen pinnan alla myös haavoittuvainen. Ihan suin päin ei kiinnosta tarttua siihen ensimmäiseen joka innostuu tiukasta takapuolesta ja tai sopivan kokoisista tisseistä. Sellaista kyllä uskon löytyvän ihan liiankin kanssa. Sen verran kuitenkin tuota ikää jo, että uskallan sanoa hakevani myös henkisellä tasolla kiinnostavaa seuraa. Lähinnä käsitykseni on ollut, että baareista löytää nuoria miehiä, jotka haluavat joko vain pesää tai lopulta perheen jonkun minua nuoremman kanssa Tai sitten sieltä löytää varattuja etsimässä panoseuraa. Voin olla silti väärässäkin, on hiukan vähäinen kokemus kuitenkin asiasta kun on pitkä parisuhde takana ja minun sinkkuajoista on aikaa.
 
dddd
Täällä on kyllä muutama mies ollu sitä mieltä, että käytetty tavara ei kelpaa ja se järvi tosiaankin kuluu soutamalla. Paha sanoa miten sulle käy.
Onneksi näitä vajakki-miehiä on vain kourallinen, joten tuskinpa aloittajalla on niin huoo tuuri, että sellainen osuu kohdalle ja jos niin ikävästi käy, niin aina on mahdollisuus hilpaista karkuun heti alkumetreillä.
 
myös hoikka ja nätti
Jos itsetuntosi on niin heikko. että noilla tiedoilla pitää tuollaista kysellä, niin se varmasti laskee osakkeitasi. Kannattaa keskittyä itsevarmuuden kehittämiseen.
Tiedättekö muuten kuinka moni hyvännäköinen nainen on miesten mielestä vain riistaa eikä ollenkaan vakavasti otettava tapaus. Ja jos juuri on kokenut eron niin välttämättä itseään ei tunne kaikkein halutuimmaksi.
 

Yhteistyössä