PCO ja limainen vuoto

  • Viestiketjun aloittaja Aaapeee
  • Ensimmäinen viesti
Aaapeee
Kopsaan viestini nyt tännekin, hos saisin täällä vastauksia:

"Minulla diagnosoitiin puoli vuotta sitten PCO joka olikin syy siihen, miksei kuukautisia tullut puoleen vuoteen pillereiden lopettamisesta kuin ainoastaan Teroluteilla.

Olen siis Teroluteja syönyt n. 8 kuukautta, välissä muutama testikuukausi josko ne kuukautiset tulisivat itsestään.
Ilman Teroluteja ei ole yli vuoteen tullut MITÄÄN muotoa kuukautisista, ei välivuotoa, tuhruvuotoa, ei mitään - paitsi nyt.
Olen syönyt vähä hiilihydraattisesti vähän yli 4kk, vähentänyt maidon, kananmunien sekä punaisen lihan osuutta ruokavaliossani ja lisännyt D-vitamiinin (100ug) sekä vehnänalkioöljyn käyttöä.

Viime kierrossa alkoi tuhruvuoto kp 40 jota jatkui siihen asti että kierto katkesi Teroilla. Nyt limainen vuoto alkoi kp 17.

Voiko tämä mahdollisesti merkitä sitä, että kroppani hormonitasapaino olisi parantumassa?"
 
Aaapeee
Selvä, olen kovin pahoillani että kysyin. Seuraavan keskustelun aloitan aiheesta josta te muutkin saatatte jotain ymmärtää (esim. Vatsa pilalla raskauksien jälkeen/Jos isä ei pysty maksamaan kuin osan elareista/Tahdon asuntolainan ilman säästöjä/tms.)
:)
 
Kdbvd
Onks toi limainen vuoto verta vai ei? Jos verta niin huono juttu. Jos kirkasta ja siis ovulaatioon liittyvää, niin sit hyvä juttu.

Onks sulta tutkittu ovuloitko? Siis jos yrität tulla raskaaks, niin tarttis enempi tutkimuksia, ultrat yms.
 

Yhteistyössä