raskaana? auttakaa!

  • Viestiketjun aloittaja lindaaax
  • Ensimmäinen viesti
lindaaax
mulla ois kans hiukan kyseltävää.. eli sii vessassa joudun ramppaamaan koko ajan ja kylmäki on melkeen koko ajan... väsymystä sekä alapää hiukan kipeähkö kun virtsaa... menkat alko tänään eikä oo hirveesti mitään tullu ollenkaan... nälkä ois mut ei vaan yhtään tee mieli syödä... välillä huimaa yms.. testin aattelin tehä ehkä sitte ensviikolla vasta :d kannattaako edes harkita sellasta että oisin?
 
vieras*
Olen samaa mieltä. Mitä sitä nyt turhaan ostaa 3 euron testin, jolla saisi heti tietää onko raskaana. Rahan tuhlaustahan se vain on.

Ei muuta kuin sätkä suupieleen ja perskännit.
 
viiden aarteen äiti
raskausoireiltahan nuo kuulostaa,mutta voi ne oireet kuvitellakki tai sitten oot sairaaksi tulossa.ite oon kärsiny lapsettomuudesta ja muutamia kertoja on ollu ihan kunnon raskausoireet mutten sitten raskaana ollutkaan.raskautta vaan toivo niin hirveenä et kai ne oireet kuvitteli tai sit vaan voin niin huonosti ku olin sekasin surusta ku luulin etten ikinä saa omaa pikkusta.viidesti ne oireet kuitenkin tarkoitti raskautta joten toivotaa että sinullakin jos se on toivessa :)
 

Yhteistyössä