Mitä teen?? Tokaluokkalainen ei pärjää iltapäiviä yksin :(

  • Viestiketjun aloittaja apuaasdka
  • Ensimmäinen viesti
apuaasdka
Tänään paljastui, että tokaluokkalainen poikani oli mennyt koulupäivien jälkeen naapuruston mummolle iltapäiväksi. Voi hyvänen aika. Muuten poika soittaa n 4-5 kertaa tunnissa minulle töihin ja kysyy, milloin tule ja milloin pääsen töistä. Jos en pysty vastaamaan (olen sh ammatiltani), joutuu poika paniikkiin ja alkaa itkeä avian hysteerisenä. Tämä heijastuu sitten myös iltapäiviin ja iltoihin, eli poika varmistelee jatkuvasti kaikkea. Vaikka koskaan ei olle luottamusta petetty.

Pojan koulun oppilasmäärä on iso, joten iltapäiväkerhoihin mahtuu vain ekaluokkalaiset :( Pojan kaverit eivät ole hänen kanssan koulun jälkeen. Poika on hieman haasteellinen kaveri varmasti, omaehtoinen eikä jaksa keskittyä esim Legoleikkeihin tai jalkapalloon tms. Ja toisaalta kyllästyy muutaman päivän jälkeen kavereihin ja kaipaa jotain uutta.

En tiedä, mitä nyt teen. Soitin ip-kerhoihin, ne ovat täynnä. Itse en pysty tekemään töitä näin, että puhelin soi jatkuvasti. Eikä poika pärjää. Enkä voi velvoittaa naapuruston mummoakaan pojan iltapäiväseuraksi. Voi ei :,( Itku tulee kohta minultakin.
 
aaapee
[QUOTE="tiina";30290022]Eikö sitä mummoa voisi ihan palkata pojan seuraksi iltapäivällä, edes joksikin aikaa? Kuinka kauan poikasi joutuu olemaan yksin? Tosi kurja tilanne :([/QUOTE]

Poika on koulusta kotona 4 iltapäivänä klo 12.45 ja yhtenä iltapäivänä klo 13.45 ja itse olen töistä kotona klo 16. Mutta kun hänen aikakäsityksensä on erilainen kuin yleensä, eli viisi minuuttia tuntuu jo viideltä tunnilta.
 
hhhhh