Miksiköhön fbuddy sano että on ikävä tai jotain?

  • Viestiketjun aloittaja Ota selvää
  • Ensimmäinen viesti
Ota selvää
Totes tolla tavalla. Onko sillä nyt ikävä seksia vai mua vai kumpaakin? Ja mitä toi tai jotain tarkoitti? Miksi ei voi sanoa suoraan sitten niin että on ikävä seksiä sun kanssa jos vain sitä tarkoitti. Miehet!
 
hmph
Oletko sä se, joka oli ihastunut omaan fbuddyyn. En yhtään ihmettele ajatuksiasi. Toisaalta, tuollaisessa platonisessa seksisuhteessa on omat vaaransa, että tunteita tuleekin
 
Ota selvää
Oletko sä se, joka oli ihastunut omaan fbuddyyn. En yhtään ihmettele ajatuksiasi. Toisaalta, tuollaisessa platonisessa seksisuhteessa on omat vaaransa, että tunteita tuleekin
Olen sitten varmaan. Meillä on siis ollut myös suhde joka nyttemmin on päättynyt mutta ollaan silti tekemisissä. Enkä usko että on omassa päässä koska mies kyselee aika ajoin seurustelenko. Kehuu minua kaikin tavoin ja miten ihana olen jne.Olen sanonut että ei tarvitse kehua sen takia että on seksiä ja että saisi. Ja tota ikävää sanonut monta kertaa ja kun kysyn että ai seksiä niin mutisee jotain vaan vastaukseski. Kyllä meillä on tunteita toisiamme kohtaan,ehkä vain eritavalla kuin silloin kun oltiin yhdessä.
 
turhia haaveita
Nainen ei milloinkaan pääse fuckbuddy-tilasta takaisin seurustelu-tilaan.

Yhtä harvinaista kuin se että mies pääsisi vain ystävä-tilasta fuckbuddy-tilaan.
 

Yhteistyössä