raskaus ei onnistu

  • Viestiketjun aloittaja r100
  • Ensimmäinen viesti
r100
hermothan täs menee ku vauvaa ei kuulu sit millään..yritystä takana jo useampi kuukausi tuloksetta..ikää jo 34 kaipa sekin asiaa vaikeuttaa..eipä taida olla mitään keinoa miten raskautuisi paremmin..tää on niin turhauttavaa!!
 
Meillä 8 vuotta yritetty ensimmäistä lasta, ensimmäinen hoito epäonnistui. Välillä menee hermot ja parasta varmaan unohtaa vauvahaaveet kokonaan.

Ei tuo pari kuukautta yritystä ole kovin pitkä aika kuitenkaan, toivottavasti tärppää jossain vaiheessa.
 
Viimeksi muokattu:
"vitsku"
Meillä lapsettomuutta muutama vuosi takana ja ikää yli 35-v. Kun aloitin thyroxin-kokeilun, raskauduin heti. Arvot olivat normaalit, mutta oireita oli. Oireiden perusteella Töölön Mehiläisen Antti Virkamäki kuitenkini antoi thyroxinit kokeiluun.

Syön edelleen paljon erilaisia lisäravinteita, jotka edesauttavat myös raskaaksi tuloa. Miehelle esim. ubikinoni on erittäin tärkeää sperman laadun parantamiseksi. Tsekatkaa www.tritolonen.fi -sivuilta muitakin vitamiinisuosituksia raskaaksi tulossa.
 
"äityli"
voihan sitä alkaa ovista tikuttamaan jos haluaa siihen rumbaan lähteä. Nuori kuitenkin olet vielä, kyllä se tärppää vielä mut hermoo koittelee kyllä. Itse saanut lapset 40 ja 43v joten on sulla aikaa vielä.
 
Vie ras
[QUOTE="äityli";30309430]voihan sitä alkaa ovista tikuttamaan jos haluaa siihen rumbaan lähteä. Nuori kuitenkin olet vielä, kyllä se tärppää vielä mut hermoo koittelee kyllä. Itse saanut lapset 40 ja 43v joten on sulla aikaa vielä.[/QUOTE]

Odottelu nyt on maailman tyhmin vinkki. Itse sain 28 vuotiaana tuomion " liian vanha". Ovis testejä suosittelen. Ei niistä paineita tarvitse ottaa mutta tietääpän että ovuloi.
 
r100
joo no ovitestejäkin tullu kokeiltuun..seksiä ollu oviksen molemmin puolin ja muutenki useemman kerran aina viikon aikana..mutta niinhän se on et odottavan aika on pitkä..ei kai se auta ku jatkaa yrittämistä:)
 
viaras
[QUOTE="äityli";30309430]voihan sitä alkaa ovista tikuttamaan jos haluaa siihen rumbaan lähteä. Nuori kuitenkin olet vielä, kyllä se tärppää vielä mut hermoo koittelee kyllä. Itse saanut lapset 40 ja 43v joten on sulla aikaa vielä.[/QUOTE]

tämä nyt sitten oli kyllä jo niin typerä neuvo, ettei ole edes tosi. siis kun sinä olet saanut lapset 40 ja 43 vuotiaana, niin kaikki muutkin onnistuu saamaan lapset samanikäisenä?

Mistä tuollainen puupää oikein on tälle palstalle eksynyt?
 

Yhteistyössä