V*tuttaa tää palstan "miesten" omaperäisyys

  • Viestiketjun aloittaja Birgitta Birgin Poika
  • Ensimmäinen viesti
Birgitta Birgin Poika
Keksisitte välillä jonkun muun nikin kuin joku typerä muunnelma sanasta mies. Mikä siinä on, onko teillä jotenkin epämiehinen olo kun tätyy todistella olevansa mies ja tehdä siitä hirvee numero? Ei siinä muuta mutta alkaa mennä tyypit sekaisin, kun Vierasmiehet, m1es, mies1, MIES! ja ties kuka myy haluaa tunkea tuon taikasanan nimimerkkiinsä.

Pidän miehistä joilla on hieman omaperäisyyttä ja kekseliäisyyttä.
 
Oikean miehen vaimo
Yleisesti ottaen, hirveää jos joku mies joutuu keskustelemaan Kaks Plus -palstalla :( Eikö mistään löydy muuta paikkaa???? Jos oma mieheni tänne rekisteröityisi, joutuisin pohtimaan sitä, onko hän sopiva miehekseni.
 
analnyysi
Pitäähän pikkumiehen todistaa olevansa planeetan ainoa oikea MIES. Katsos kun hän inhoaa muita miehiä (huonoitsetuntoisena he ovat hänelle pahin uhka) ja haluaa korostaa olevansa se Ainoa Oikea Mies kun muut ovat hänen mielestään menninkäisiä.
Tällaiset "miehet" tunnista piipittävästä äänestä ja suurista puheista.

Tosimiehillä on muutakin elämässään kuin oman egon pullistelu ja naisten alinomainen mollaaminen.
 
Yleisesti ottaen, hirveää jos joku mies joutuu keskustelemaan Kaks Plus -palstalla :( Eikö mistään löydy muuta paikkaa???? Jos oma mieheni tänne rekisteröityisi, joutuisin pohtimaan sitä, onko hän sopiva miehekseni.
Aika pieniä on ongelman aiheet ihmisillä ;) Olisi aika hirveää jos mun vaimo ajattelisi mitään tälläisestä asiasta, kertoisi mun mielestä lähinnä tyhmyydestä-
 
  • Tykkää
Reactions: Pinki
vi e ras
Mies... Tiesitkö, että pisteet mimimerkkisi perässä antavat sinusta laiskan ja aneemisen kuvan........ En ymmärrä ihmisiä, jotka noita jatkuvasti käyttävät.........
 
Onhan ne nimimerkit kieltämättä vähän omituisia, kuten yleensäkin oman sukupuolensa alleviivaaminen.
Itselle ei ihan heti tulis mieleen rekisteröidä itseäni jonnekin nimimerkillä "nainen" tai joku variaatio "naisesta".

Tosin samaan sarjaan menee noi naisten keskuudessa olevat "mamma", "eeminjanooanäiti" ym. nimimerkit.

Ja toisaalta kenenkään nimimerkki ei oikeasti kiinnosta, eli mulle ainakin ihan sama, mitä laitatte nimimerkeiksenne.
 

Yhteistyössä