mitä tämä lause mielestäsi tarkoittaa VASTATKAA PIAN!!

  • Viestiketjun aloittaja "Neppi"
  • Ensimmäinen viesti
"Neppi"
"maksat yhteensä sen 35€ pisteineen niin sopii mulle" (suora kopio sähköpostista)

Maksanko 35€ palle postit vai sisältyykö postimaksut tuohon 35€

Itse olin ensin ymmärtänyt että maksan lisäksi postimaksut, mutta nyt uudelleen luettuna olenkin sitä mieltä että 35€ sis.postimaksut..

kiitos!!
 
"Neppi"
Laitoin nyt tuon 35€. Olin jo itse sekoillut viestin jälkeen ja tarjoutunut kustantamaan myös postimaksuja. En tiedä toiminko nyt oikein, mutta myyjä itse oli luvannut tuotteet 35€ posteineen.

Harmittaa ja hävettää oma sähläys!!! Taidan lopettaa nää kaikki kirppariostot ku tuntuu et aina sählään jotenkin.. saa nähdä saanko koko tuotteita tämän sähläämisen jälkeen..
 
noh.
[QUOTE="Neppi";30312136]Laitoin nyt tuon 35€. Olin jo itse sekoillut viestin jälkeen ja tarjoutunut kustantamaan myös postimaksuja. En tiedä toiminko nyt oikein, mutta myyjä itse oli luvannut tuotteet 35€ posteineen.

Harmittaa ja hävettää oma sähläys!!! Taidan lopettaa nää kaikki kirppariostot ku tuntuu et aina sählään jotenkin.. saa nähdä saanko koko tuotteita tämän sähläämisen jälkeen..[/QUOTE]

Hei tollasta sattuu, älä märehdi. :) Mä aina kirjoitan nuo postikulujen hintaankuulumiset / kuulumattomuudet aina hirveen selkeesti itse, koska munkin mielestä niistä syntyy helposti väärinkäsityksiä.

Laitat vaan myyjälle vielä viestiä että 35€ laitettu tulemaan, niin eiköhän loppu suju ihan hyvin. :)
 
Kakluunin vierestä
[QUOTE="Neppi";30312096]"maksat yhteensä sen 35€ pisteineen niin sopii mulle" (suora kopio sähköpostista)

Maksanko 35€ palle postit vai sisältyykö postimaksut tuohon 35€

Itse olin ensin ymmärtänyt että maksan lisäksi postimaksut, mutta nyt uudelleen luettuna olenkin sitä mieltä että 35€ sis.postimaksut..

kiitos!![/QUOTE]

Ei kuin siitä ostosta saa ilmeisesti plussapisteitä, osassa cittareita on jo tää kirppariosasto, ja tää tuote on ilmeisesti sieltä
 

Yhteistyössä