Liberokoodit ja niiden typeryys..

  • Viestiketjun aloittaja -.-
  • Ensimmäinen viesti
-.-
Siis nyt kun saa niitä eläinpukuja. Niin niihin ei käykään vanhat koodit vaan pitää ostaa jotain eläinvaippapaketteja :O
Siis mulla on pieni pussillinen koodeja mitä en ole rekisteröiny sinne liberokauppaan, ja nyt ne ei käy tähänkään :O

Tuo kerho on ollu kyllä niin pettymys. Pistekaupan tarjontaki on aivan surkea.
 
"Liia"
Samatilanne. Minulla on pistekaupassa pisteitä vaikka kuinka paljon ja nyt en ole niitä sinne laittanut kun harmitti se dublokampanja. Minulla oli pisteitäkaupassa mutta niitä ei voinut hyödyntää kampanjaan. Lapsi kohta 2v niin eipä tuolla kaupassa ole oikein ollut mitään tilattavaa, ne uudet kirjat otin.

Jos on ideat loppu niin laittaisivat vaikka lahjakortteja johonkin lastenvaatekauppaan tai lelukaupaan. Ne dublokirjat (norsu ja lammas oli meillä) olivat kivoja, toisen sai kai cittarista kun osti pari pakettia liberoita. Sitten tuli tilailtua niitä mini dublopusseja useampi.
 
"a.p"
Mua kans harmitti se dublokampanja, sen jälkeen en ole koodeja merkinny pistekauppaan enää ollenkaan.

Mut näköjään näin pakotetaan ostamaan taas lisää vaippoja jos haluaa noita tuotteita..
 
"nainen"
No meillä kerättiin noita koodeja silloin kun oli niitä legoja tarjolla. Näppäilin ne ja laitoin tilauksen menemään mutta ei ole edelleenkään kuulunut mitään. Ärsyttää.
 
huijausta
siis ei jumalauta mitä kusetusta... itsellä kans pussillinen niitä koodeja eikä niillä näemmä tee mitään! dublojen kohdalla olin näppäillyt ne sinne pistekauppaan ja niitä ei voinut siksi käyttää, nyt olen sitten kerännyt niitä kaappiin niin nyt täytyykin ostaa kuitenkin taas lisää vaippoja että saisi noi!

Nyt saa riittää, vaihdetaan liberot muumeihin, pitäköön vaippansa.
 
miunmau
Minulle tuli siitä Duplo-kampanjasta reilussa viikossa 3 pakettia Duploja.

Viimeiset pisteet (meilläkin vain yövaippa) käytin siihen kilpikonna- kylpyleluun, joka on ollut todella tykätty.
 

Yhteistyössä