Onko föfföttäminen tofiaan niin föpöä ja

  • Viestiketjun aloittaja ffffffff
  • Ensimmäinen viesti
"Böö"
Jaa, kyllä mä olin tyytyväinen kun lapsi vihdoin oppi sanomaan S:n oikein. Tosin neljä puuttuvaa etuhammasta vaikutti myös suhinaan :D

Miehellä on R-vika jota ei koskaan saatu puheterapiasta huolimatta korjattua. Hyvin lievä vika kylläkin enää. Ja se on tavallaan seksikästä.
 
gdfkiglökljhgf
[QUOTE="Böö";30313939]Jaa, kyllä mä olin tyytyväinen kun lapsi vihdoin oppi sanomaan S:n oikein. Tosin neljä puuttuvaa etuhammasta vaikutti myös suhinaan :D

Miehellä on R-vika jota ei koskaan saatu puheterapiasta huolimatta korjattua. Hyvin lievä vika kylläkin enää. Ja se on tavallaan seksikästä.[/QUOTE]

Seksikästä?
 
"Böö"
Alkuperäinen kirjoittaja gdfkiglökljhgf;30313942:
Seksikästä?
Niin?

Vika tosiaan lievä, ei edes joka ärrä särähdä. Ja kyllä mä oikeasti tykkään, jos hiukan välillä särähtää =)
Tosin oon muutenkin vielä ihan hulluna tuohon tyyppiin, vaikka liki kymmenen vuotta ollaan yhdessä oltu.
 
vink
[QUOTE="Böö";30313939]Jaa, kyllä mä olin tyytyväinen kun lapsi vihdoin oppi sanomaan S:n oikein. Tosin neljä puuttuvaa etuhammasta vaikutti myös suhinaan :D

Miehellä on R-vika jota ei koskaan saatu puheterapiasta huolimatta korjattua. Hyvin lievä vika kylläkin enää. Ja se on tavallaan seksikästä.[/QUOTE]

Kokeilepa tätä keinoa; Anna miehellesi vasara ja käske lyödä sillä peukaloon.
 

Yhteistyössä