Mikä miestä vaivaa?

  • Viestiketjun aloittaja Mitä voin tehdä?
  • Ensimmäinen viesti
Mitä voin tehdä?
Eli, ollaan oltu yhdessä 4 vuotta, joista 3,5 v. asuttu yhdessä ja 2 v. kihloissa. Muutettiin miehen kotipaikkakunnalle puoli vuotta sitten, minkä jälkeen asiat totisesti muuttuivat.

Aluksi kiinnostus seksiin loppui, sitä oli enää 2-4 kertaa kuukaudessa. Sitten mukaan tuli tietokonepelaaminen, joka jatkuu edelleen, eli mies saattaa koko kotonaoloaikansa vain pelata ja olla tavoittamattomissa. Nyt seksiä on tyyliin kerta kuukauteen.. Jos yritän puhua tilanteesta, löytyy aina joku selitys, miksi ei ole hyvä hetki: tulin juuri töistä, eiks voitais nukkua kun väsyttää, miks pitää pilata kiva vapaa.
Pari kertaa oon jopa kysynyt, että onko mahdollista, että kuvioissa olisi toinen nainen. Siitä on sitten silmittömästi raivostunut ja syyttää mua vainoharhaiseksi ja etten vain itse pettäisi?

Mies on siis välinpitämätön ja etäinen, tosin huolehtiva on edelleen, jos tarvetta sille on. Aika usein on myös nykyään kiukkuinen ja ärtyisä, en oikein tiedä miten päin olisi.

Ainoa, mikä on paikkakunnan vaihdon lisäks on muuttunut, on se, että siirryin työelämästä opiskelemaan ja se, että olemme päättäneet yrittää lasta ensi viikosta alkaen.. Nyt kyllä tuntuu, että se ei ole lainkaan järkevä päätös.

Mitä voin tehdä, mikä miehellä on, miten tästä eteenpäin?
 
Mitä voin tehdä?
Lihoin viime vuoden aikana 10 kg, kilpparin takia, mutta lääkitys on nyt ollut kunnossa reilun puoli vuotta, ja tällä hetkellä olen pari kiloa hoikempi kuin aloittaessamme seurustelun. Eli en usko että tällä voi olla tekemistä nykyhetken kanssa?
 
Selibaatissa
Miehen seksuaalinen haluttomuus - Parisuhteen seksiongelmia - Seksi - Terveysklinikat - Tohtori.fi
elämä vaan on. Halut vaihtelevat, niin ihmisen kuin elämäntilanteen mukaan. Ja se toisen syyllistäminen ja vonkaaminen ei kyllä asiaa auta ainakaan.
Kuka määrittelee mikä on normaali määrä, jos jollekin ei vaikkapa kerta viikossa riitä, toiselle kerran päivässäkään?
Itselläni suhteessa on aina pidemmän päälle iskenyt haluttomuus, en tiedä johtuuko vain siitä suhteen arkipäiväistymisestä, vai kaikista niistä muistakin ikävistä puolista mitä kumppanista on esiin tullut, välinpitämättömyys, riidat jne.
Vai kenties siitä ettei enää ajattele että on pakko yrittää niin kovasti, vaikka sattuisikin väsyttämään eikä oikeasti tee mieli, kun alussa on jaksanut teeskennellä ja pettää jopa itseään, että joo, minäkin olen aivan normaali ja seksuaalinen tyyppi, vaikka oikeasti en taida sitä ollakaan.
Ja esimerkiksi itselläni on masennusta ja väsymystä, enkä kaipaa edes itsetyydytystä/saa oikein orgasmia sitenkään nykyisin, joten turhalta tuntuu koko seksi, kun se lähinnä käy kipeää ja rasittaa.
Tosin mä en yhdynnässä ole saanut koskaan, joten helppo valinta olisi tunnin äherrys paikat kipeänä vs. Omin käsin onneen minuutissa, eikä tarvitse ajatella toisen saamisia ollenkaan.
 
Mikä miestä vaivaa?
Kun haluttomuus olisikin Se ongelma. Haittaisi vähemmän moinen, jos mies olisi edelleen seurallinen, osallistuva ja hyvällä tuulella, mutta kun kaikki nuokin ovat muuttuneet kotipaikkakunnalle muuton jälkeen.
 

Yhteistyössä