Onko muita AIKUISIA joilla näkyy kitarisat nielussa?

  • Viestiketjun aloittaja vuerasss
  • Ensimmäinen viesti
vuerasss
Mulla on aina? ollut toooosi isot kitarisat ja niinhin kerääntyy proppuja yök...
Niin nyt kun googlettelin asiaa niin terve.fi:ssä luki, että kitarisat surkastuu pois ennen aikuisikää ja jos aikuisella havaitaan kitarisakudosta niin se täytyy poistaa ja varmistua koepalalla, ettei ole imusolmukesyöpä!!!

Siis mitä? Mulla on aina ollut tollaset isot eikä kukaan ole mitään syöpäjuttua sanonut..
Onko muilla aikuisilla isoja kitarisoja näkyvillä?
 
tsup
No on näkyvissä. Ja ei oo ku pari viikkoo ku kävin flunssan vuoks lääkärissä ja nielun katto eikä sanonu et mitään ylimääräistä ois ollu :D mullaki keräävät proppuja, hyi :eek:
 
vuerasss ap
No huh, ehkä ne onkin ne toiset risat..
Mutta entä sitten te joilla tulee niitä proppuja niin poistatteko niitä joillain?
Itse poistan pumpulipuikoilla.. Joskus tulee jopa vähän verta niin, että pumpuli värjäytyy vaaleanpunaiseksi
Onko muilla sellaista? Nyt pelottaa nielurisasyöpä :(
 
"Miisa"
Mulla on ihan reippaan kokoiset nielurisat. Ollut aina.
Silloin kun olin pahassa angiinakierteessä oli puhetta että ne poistettaisiin seuraavan angiinan jälkeen. Siitä nyt 15 vuotta aikaa eikä ole sitä viimeistä angiinaa näkynyt :D Risat siis tallella.

Ja on kertynyt proppuja. Ja juu verta tuli hintsusti aina kun niitä törkki pois.
Nyt ei ole proppuja ollut aikoihin, ei sen jälkeen kun lopetin tupakoinnin.
 

Yhteistyössä