Millainen nainen ajattelee, että miehen on tehtävä työnsä palkintonsa (nainen) eteen?

  • Viestiketjun aloittaja Vierasmiess
  • Ensimmäinen viesti
"Miss Piggy"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30360214:
No todellakin. Ja muita ihmisiä. En minä itse niitä silmänalusiani ja ripsiäni joudu itse tuijottelemaan, mutta en halua näyttää muiden silmissä kipeältä kummitukselta.
Olisit varmaan tosi sexy kipeä kummitus. :)
 
3s6f2
Ilmeisesti nainen joka ajattelee olevansa palkinto ja nainen joka ei siedä sitä että mies ei tee mitään suhteen eteen vaan odottaa että nainen muovautuu miehen vaatimusten mukaan ja tekee kaikkensa miellyttääkseen miestä vain saadakseen olla yhdessä miehen kanssa.
 
"hmm"
Tarkoitetaanko tässä ihan sitä treffi-aikaa? Eikö silloin kaikki halua antaa itsestään mahdollisimman hyvän kuvan eli siinähän "tekee töitä", että homma onnistuisi. Sitten taas jos puhutaan parisuhteesta, niin toivon, että niitä töitä jaksetaan tehdä ei sen naisen/miehen eteen palkästään, vaan suhteen eteen.
 
[QUOTE="Miss Piggy";30360143]Eihän naiset miehiä varten laittaudu! :O Kysy vaikka missä ja vaikka keltä, itseään ja toisia naisia varten vaan muijat puleeraa. :D[/QUOTE]

No itse voin kyllä ihan rehellisesti sanoa, että enemmän mä haluan olla hyvännäköinen naisten kuin miesten silmissä ;)
 
yieras
[QUOTE="scarlett harmaana";30360546]Kyllä, ei ollaa likan kanssa mitään itsestään selvyyyksiää.[/QUOTE]

Ihan sairasta toi sun jatkuva Scarletin vainoaminen. Hae apua hyvä ihminen : /
 
Vier
Mulla on tuttava, joka ajattelee noin. Lisäksi hänellä on ihan käsittämätön vaatimuslista siitä mitä miehen pitää olla. Lienee turha mainita että tämä neitonen on nelikymppinen vanhapiik...sinkku?
Minäkin olen nelikymppinen vanhapiika enkä ole mitenkään nirso. Onko meissä vanhoissapiioissa jotain vikaa sun mielestä? En tunne itseäni vanhaksi.
 
Niiinpä
Kyllä mä laittaudun kauniiksi itseni sekä naisten että miesten takia. Mä olen senverran itsekeskeinen, että mä haluan olla kaunis itselleni ja kaikille muille. Ja kun mut huomataan olen päässyt tavoitteeseeni :)
 
Otsikkoon vastauksensa: itseään (ja sukupuoltaan) esineellistävä.

Mielestäni tuollainen ajatusmaailma kertoo niin ajattelevan henkilön ihmiskäsityksen olevan ehkä pinnallisesti hahmoteltu, stereotypioihin nojaava ja/tai ympäröivän yhteiskunnan ja kulttuurin huonoimpien tuotteiden ja ilmiöiden muovaama.

Mielestäni ajatus siitä, että joku ihminen ansaitsisi omilla toimillaan käyttöoikeuden toiseen ihmiseen tai tämän ruumiseen on pöyristyttävä. Ylipäätään ajatus siitä, että läheisyys, hellyys ja välittäminen toimisivat jonkinlaisena valuuttana ihmissuhteessa on varsin etova. Toki, kaikki ihmisten välinen kanssakäyminen on pohjimmiltaan vuorovaikutteista - jos olet kurja toiselle, ei tämä varmaan koe tarvetta olla erityisen kiltti sinulle - mutta että kumppani laitettaisiin ansaitsemaan oikeus olla lähellä asettamalla hinta?

Se, että pitääkö ihmisen nähdä vaivaa omaehtoisesti miellyttääkseen muita, on sitten monisyisempi kysymys. Sivistyneet käytöstavat, ihmisarvoinen kohtelu ja edes jonkinasteinen henkilökohtainen hygienia ovat varmaan ihan hyviä tapoja nähdä vaivaa toista miellyttääkseen. Jos taas alkaa kovasti ponnistella ja nähdä vaivaa muuttaakseen itseään täyttääkseen kuvittelemansa ihanteen toista varten, menettää mahdollisuuden olla toisen mielestä hyvä juuri sellaisena kuin itse on.
 
  • Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
"ukkeli"
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30360537:
No itse voin kyllä ihan rehellisesti sanoa, että enemmän mä haluan olla hyvännäköinen naisten kuin miesten silmissä ;)
Näinhän se valitettavasti kokoajan enenemässä määrin menee. Te koristaudutte irtolisäkein toisianne varten ettekä taidakaan edes muistaa tai ymmärtää että ei meitä miehiä niin kiinnosta se nainen josta 20% on irrotettavaa. Ilmeisesti ajattelette että ne irtoripset on kauniit, kun lähinnä suurella osalla näyttävät naurettavilta. Samoin kiehkurat...Ne liitoskohdat, sinetit mitkä lie, ei niitä ole kiva siloitella jos neitokaisen päätä haluaisi silitellä tahi hieroa....Mutta ilmeisesti ne näyttää hienolta saman sukupuolen edustajien parissa.
 
[QUOTE="ukkeli";30361307]Näinhän se valitettavasti kokoajan enenemässä määrin menee. Te koristaudutte irtolisäkein toisianne varten ettekä taidakaan edes muistaa tai ymmärtää että ei meitä miehiä niin kiinnosta se nainen josta 20% on irrotettavaa. Ilmeisesti ajattelette että ne irtoripset on kauniit, kun lähinnä suurella osalla näyttävät naurettavilta. Samoin kiehkurat...Ne liitoskohdat, sinetit mitkä lie, ei niitä ole kiva siloitella jos neitokaisen päätä haluaisi silitellä tahi hieroa....Mutta ilmeisesti ne näyttää hienolta saman sukupuolen edustajien parissa.[/QUOTE]

No mutta jos ei ole niin väliä, kiinnostaako miehiä.

Tosin mielessäni ei kyllä ollut irtoripset ja kiehkurat. Mutta ymmärrän pointtisi - väittäisin kuitenkin, että irtoripsiä on vain vähemmistöllä ja heistäkin useimmilla lähinnä jossain erikoistilanteissa. Kaikki tykkäävät vähän erilaisista tyyleistä. Itse en irtoripsiä harrasta, mutta olen kyllä nähnyt monia, joille ne ovat sopineet tyyliinsä. Eihän niiden kai ole tarkoituskaan näyttää luonnolliselta. Ja lopulta ihmisen ulkoisesta olemuksesta ja tyylistä on oikeastaan 80% irrotettavaa, kun kaikki vaatteet, asusteet, hajuvedet/partavedet yms. lasketaan. Ei irtoripset lopulta sen kummempi juttu ole kuin erityylinen parta - luonnontilassahan se parta rehottaisi ruokkoamattomana joulupukkipartana, mutta nykyisin lähes jokainen ajaa tai muotoilee sitä jotenkin, jotkut jopa värjäävät ehkä.
 
"ukkeli"
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30361324:
No mutta jos ei ole niin väliä, kiinnostaako miehiä.

Tosin mielessäni ei kyllä ollut irtoripset ja kiehkurat. Mutta ymmärrän pointtisi - väittäisin kuitenkin, että irtoripsiä on vain vähemmistöllä ja heistäkin useimmilla lähinnä jossain erikoistilanteissa. Kaikki tykkäävät vähän erilaisista tyyleistä. Itse en irtoripsiä harrasta, mutta olen kyllä nähnyt monia, joille ne ovat sopineet tyyliinsä. Eihän niiden kai ole tarkoituskaan näyttää luonnolliselta. Ja lopulta ihmisen ulkoisesta olemuksesta ja tyylistä on oikeastaan 80% irrotettavaa, kun kaikki vaatteet, asusteet, hajuvedet/partavedet yms. lasketaan. Ei irtoripset lopulta sen kummempi juttu ole kuin erityylinen parta - luonnontilassahan se parta rehottaisi ruokkoamattomana joulupukkipartana, mutta nykyisin lähes jokainen ajaa tai muotoilee sitä jotenkin, jotkut jopa värjäävät ehkä.
Irtoripsiä näkyy ja paljon tai mitä lie pidennyksiä tms ne nyt onkaan. Kamalan näköisiä pääsääntöisesti. Juhlakäytön jopa ymmärtäisin, mutta kun se ei ole sitä. Puhumattakaan niistä kamalista kynsilisäkeistä. Ja ei, kovinkaan moni mies ei niistä pahemmin piittaa tai tykkää, mutta kun "kai meidän on suotava naisille vapaus" olla millaisia ovat, siis lisäkeillä...

Et kai sinä partaa vertaa noihin lisäkeisiin? Vai kuinka monella miehellä olet sinettiparran nähnyt? On eriasia tuunata niitä mitä sinulla luonnostaan jo on kuin että lisätä jotain joka sinuun ei kuulu.
 
[QUOTE="ukkeli";30361335]Irtoripsiä näkyy ja paljon tai mitä lie pidennyksiä tms ne nyt onkaan. Kamalan näköisiä pääsääntöisesti. Juhlakäytön jopa ymmärtäisin, mutta kun se ei ole sitä. Puhumattakaan niistä kamalista kynsilisäkeistä. Ja ei, kovinkaan moni mies ei niistä pahemmin piittaa tai tykkää, mutta kun "kai meidän on suotava naisille vapaus" olla millaisia ovat, siis lisäkeillä...

Et kai sinä partaa vertaa noihin lisäkeisiin? Vai kuinka monella miehellä olet sinettiparran nähnyt? On eriasia tuunata niitä mitä sinulla luonnostaan jo on kuin että lisätä jotain joka sinuun ei kuulu.[/QUOTE]

Sinettiparta. Se oliskin hauska.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30360214:
No todellakin. Ja muita ihmisiä. En minä itse niitä silmänalusiani ja ripsiäni joudu itse tuijottelemaan, mutta en halua näyttää muiden silmissä kipeältä kummitukselta.
Hehehhe... mä näytän tosi väsyneelle ilman meikkiä. Eritoten talvella. Mulla suurin syy meikkaamiseen on kuitenkin se, etten kestä nähdä itseäni peilistä niin harmaana ja karmivana. Sitä meinaa saada aamuisinkin aina pienen slaagin...
 

Yhteistyössä