Milta tuntui, kun huomasit ettei ex

  • Viestiketjun aloittaja "miumiu"
  • Ensimmäinen viesti
"miumiu"
eli lastesi isa ole enaa kiinnostunut elamaasi koskettavista asioista, suruista, muutoksista ym. asioista sinun elamassasi? (ei lapsiin littyvista, kun taas joku alkaa etta kylla ne aidin asiat lapseenkin vaikuttaa)
 
Ei miltään.Eksää ei ennen eroakaan liikuttanut mun elämääni koskevat asiat,ei edes se,että mulla epäiltiin syöpää - joka nyt onneksi olikin väärä hälyytys.

Nykyään sitä ei tunnu kiinnostavan edes lapsensa,niiden kuulumiset ja elämä..
 
"niinno"
aluksi olin vihainen. sittemmin ymmarsin ettei exan tarvi olla minun asioista kiinnostunut, mielestani asian ymmartaminen auttoi itseanikin paasemaan yli erosta nopeammin kun ei aina turvautunut eksaan omissa asioissa. nyt hanella on uusi vaimo ja kunnioitan heita hairitsemalla heita mahd vahan, ainoastaan lapsia koskevat pakolliset jutut saalittavaa se olisi jos koko ajan eksa joutuisi ongelmiani kuuntelemaan edes koska en edes hanen elamaansa enaa kuulu. ystavat on sita varten :)
 
fgirö
En minä mitään omia juttujani eksälle ole eron jälkeen kertonut. Ja suuresti ihmettelisin jos häntä edes kiinnostaisi. Hänellä on uusi perhe enkä minäkään ole tietoinen hänen asioistaan eikä ne minulle kuulukaan.
 
häh.
[QUOTE="nainen";30361726]No minä en mun exälle edes kerro mun omista asioista. Vain, jos lasten elämässä tapahtuu jotain se kuuluu exälle.[/QUOTE]

Miksi teit lapsia täysin yhdentekevän ihmisen kanssa?
 
kdkdkdkdkkd
[QUOTE="irina";30361811]Avioliitto on purettu eikä yhdessä asumisesta tule mitään. Sitäpaitsi kummallakin on uudet kuviot. Seksi on silti jopa parempaa kuin ennen.[/QUOTE]

Mitä helvettiä ???
 
Björklund
[QUOTE="irina";30361811]Avioliitto on purettu eikä yhdessä asumisesta tule mitään. Sitäpaitsi kummallakin on uudet kuviot. Seksi on silti jopa parempaa kuin ennen.[/QUOTE]

No miksi sitä ei sais kuksia, jos molemmat sitätahtooon?

Tietenkin, jos se menee jo pettämisen puolelle niin ei sitten kovin fiksua mahdll. loukata toista osapuolta, mutta jos se ei ketään vahingoita niin mikäs siinä sitten.
Paneminen on aina hauskaa, jos siitä nauttii.
 
"jokunen"
Kyllä se pahalta tuntui alussa mutta pikkuhiljaa pääsin eroon ajatuksesta, ettei häntä tarvi kiinnostaa mun asiat. Mekin pantiin alussa silloin tällöin, siis silloin kun lapset oli mummilassa. Seksi oli hyvää. Mutta sekin loppui aikanaan.
 

Yhteistyössä