Kuinka kivulias on lääkkeellinen keskeytys? Onko kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja vievaaa
  • Ensimmäinen viesti
-.-
Ittellä tehty viikolla 6. Ei sattunut yhtään. Tai no, kuin tavallinen menkkakipu, semmosta pientä jomotusta. Eli en tarvinnut mitään särkylääkkeitä tai muutakaan.
 
hmmmm
No ainakin siihen pitäisi saada niin tujut lääkkeet, että ei pitäisi jumalattomasti sattua. Siinä kun ei tarvitse ajatella lääkkeiden vaikutusta sikiöön, niinkuin normisynnytyksessä.
 
ei saa
No ainakin siihen pitäisi saada niin tujut lääkkeet, että ei pitäisi jumalattomasti sattua. Siinä kun ei tarvitse ajatella lääkkeiden vaikutusta sikiöön, niinkuin normisynnytyksessä.
En mä saanut kuin buranaa, vaikka olen kipuherkkä ja pyysinkin. Itsellä oli panacodia, satamillistä ketorinia sun muuta mukavaa varastossa sentään. En kyllä tarvinnut niitäkään kun cytotecin oton jälkeen verenpaine romahti oikeastaan heti, pyörryin, löin pääni pahasti lavuaariin ja heräsin sairaalassa jonne mies oli mut jollain ilveellä saanut raahattua.
 
hmmmm
Itse sain jotain vahvoja (tai "vahvoja") panadoleja. Ne tosin mies joskus myöhemmin popsi selkäkipuihin...
Ei ne mitään KUNNON mömmöjä taida antaa.
No se on harmillista jos ei anneta edes pyydettäessä, pitäisi kyllä antaa eikä sille normaalisti ole mitään estettä. Monet on saanut ihan kunnon mömmöjä, jos siis oikein sairaalassa joudutaan keskeytys tekemään. Itse sain kotiin vahvaa buranaa, ne kyllä auttoi niihin suht kestettäviin kipuihin. Mutta mulle sanottiin, että JOS tulee sietämättömiä kipuja niin sit takaisin tänne taikka päivystykseen.
 
-.-
Monet on saanut ihan kunnon mömmöjä, jos siis oikein sairaalassa joudutaan keskeytys tekemään. Itse sain kotiin vahvaa buranaa, ne kyllä auttoi niihin suht kestettäviin kipuihin. Mutta mulle sanottiin, että JOS tulee sietämättömiä kipuja niin sit takaisin tänne taikka päivystykseen.
No juu, varmaan siellä sairaalassa paikan päällä niitä saa. Mutta jotenkin uskoisin (en tiedä, en ole hirveästi anellut :D ) ettei ne mitään huumereseptejä tosta noin vain anna kotiin käytettäväksi.
Ne sietämättömät kivut voivat varmaan myös kertoa siitä että joku on pahasti pielessä (äkkiä sairaalaan!), sitä ei ehkä haluta turruttaa mömmöillä pois?

No, en ole lääkäri, en tiedä :)
 
vierassss
No juu, varmaan siellä sairaalassa paikan päällä niitä saa. Mutta jotenkin uskoisin (en tiedä, en ole hirveästi anellut :D ) ettei ne mitään huumereseptejä tosta noin vain anna kotiin käytettäväksi.
Ne sietämättömät kivut voivat varmaan myös kertoa siitä että joku on pahasti pielessä (äkkiä sairaalaan!), sitä ei ehkä haluta turruttaa mömmöillä pois?

No, en ole lääkäri, en tiedä :)
mulle annettiin panacodia mukaan vaikken edes pyytänyt
 
"yksi"
Minulla tehtiin lääkkeellinen tyhjennys rv 17 (kuollut sikiö) ja yllätyin kuinka kivuton olin. Supistuksia tuli, mutta olivat lähes tunnottomia. Ei lainkaan verrattavissa synnytykseen ne kivut mun kohdalla.
 
hmmmm
No juu, varmaan siellä sairaalassa paikan päällä niitä saa. Mutta jotenkin uskoisin (en tiedä, en ole hirveästi anellut :D ) ettei ne mitään huumereseptejä tosta noin vain anna kotiin käytettäväksi.
Ne sietämättömät kivut voivat varmaan myös kertoa siitä että joku on pahasti pielessä (äkkiä sairaalaan!), sitä ei ehkä haluta turruttaa mömmöillä pois?

No, en ole lääkäri, en tiedä :)
Miksi olet noin negatiivinen? Kyllä me ihan kivusta sen lääkärin kanssa puhuttiin, toki pahat kivut voi johtua siitä että jotain on pielessä, mutta puhuimme asiasta myös siinä mielessä että ei niistä tarvitse kärsiä.

Kotiin voi myös saada buranaa vahvempaa. En ole väittänytkään että huumereseptejä saa "tosta vaan".

Nojoo, en ole lääkäri, mutta mulla onneksi oli tosi mukava lääkäri silloin kun asian jouduin itse läpi käymään. Miksi mun siis pitäisi täällä pelotella muita että "sattuu joo helvetisti ja kunnon lääkettä et sitten siihen saa....!"
 

Yhteistyössä