Mitä teet salaa lapsilta?

N33, naimisissa
Napsin välipaloja jääkaapista. Juon mehua. Syön karkkia. Masturboin. Harrastan seksiä miehen kanssa. Pelaan kännykkäpelejä. Katson telkkaria. Kaivan nenää. Kaikenlaista siis :)
 
5322
Juon mehua suoraan purkista (huulet ei koske purkkiin vaan kaadan silleen hienosti :D), kaivelen nenää, masturboin ja harrastan seksiä. Tai mässään karkkia, lapsilta salaa siksi että lapsethan huomais, ettei oo karkkipäivä.. ;)
 
Äiti tekee toisin
Katselen iPadilla Netflixistä leffoja tai sarjoja samalla kun olen kodinhoitohuoneessa pyykkihommissa. Kun kuulen, että lapsi/lapset ovat tulossa, piilotan iPadin pyykkipinon alle. Keittiöpuuhien ohessa pelaan kännykällä tai roikun netissä sekä syön herkkuja kaapista. Herkkujen tuoksun hengityksessä peitän xylitol-purkalla aina lasten lähestyessä.
 
  • Tykkää
Reactions: Mandi-Mae ja Jmia
Mä herkuttelen. Lähinnä syön karkkia. Tai näin tein kun lapset olivat pienempiä. Muutama vuosi sitten mulle selvisi, että lapset ovat kyllä aina tienneet näistä mun salaherkuista... Eli en tainnut ollakaan niin hyvä salaamaan asioita kuin kuvittelin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mia...
Iltaisin kun lapset on nukkumassa otan iltapalan ja esim. sipsejä + limpparia sohvalle mukaan kun katselen telkkaria. Päivisin on ehdoton kielto, ettei ruokaa saatika juomaa viedään muualle keittiöstä, eikä varsinkaan sohvalle.
Mies tekee tätä samaa. :D

Ja tietty K-18 jutut,
ja joskus saunotaan "salaa" kun ei aina jaksa sitä kylpy härdelliä lasten kanssa :rolleyes:
 
siksi koska aikuinen on vastuussa omasta huonosta ähkymahakipu olostaan, jos lapsella on sellainen, se on vanhempi, joka siitä kärsii, kun lapsi on sokerihumalainen riiviö, tai ei nuku kun oksettaa kun on syönyt sipsipussin
Minkä takia ne vanhemmat saa viikolla esim. syödä karkkia jos lapset eivät?

Meillä vanhemmat syö sitä myös ainoastaan viikonloppuisin!
 
"nyt harmaana"
Syön olkkarissa telkkarin äärellä, asia jota lapset eivät saa tehdä. Joskus mässytän karkkia, poltan tupakan, surffailen netissä, masturboin, harrastan seksiä miesystävän kanssa, paketoin lahjoja, katson jonkun roisimman leffan. Joskus käyn kylvyssä ja nautin rauhasta.
 
"Jeba"
Syön suklaata, karkkia ja muita herkkuja. Katselen telkkarista ohjelmia jotka eivät sovellu lapsille, kuten Walkind dead.

Joskus käydään saunassa kun lapset nukkumassa, niin saadaan saunoa puolison kanssa rauhassa, lasten kanssa kun se tuppaa aina olemaan oma härdellinsä.
 

Yhteistyössä