Tilaako teidän miehet vaatteita verkosta, mistä?

  • Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Kiinnostaa mitä hyviä miestenvaateverkkokauppoja on? Voisin vinkata tuolle siipalle, kun ei se jaksa kaupoille lähteä. Helpompi, jos kotimaisia, mutta kyllä ulkomaisetkin käy kunhan on englanninkielinen saitti, esim. saksa ei taivu.

Minä en uskalla sille vaatteita tilata kun sillä kuitenkin on vahva oma maku, mutta jospa tuo itse aktivoituisi.

Vai shoppaileeko teidän kenenkään miehet vaatteita verkossa?
 
endis
Aliexpressistä ostelen kunnollisia puuvillasukkia yms. Kiinasta ei löydy pitkälle ihmiselle vaatteita. Tekeevät kyllä vaikka silkistä jos lähettää niille kaavat. Bugatti, Ralph Lauren yms. merkkivaatteet olen tilannut Rochester Big&Tallista.
 
Huom.
Aliexpressissä, kuten muissakin Kiina-kamaa myyvissä paikoissa, on paskalaatuista tavaraa.

Topman (UK)
Stylepit

Riippuu toki millainen se miehesi tyyli on? Onko se sellainen business mies, casuaali, sporttinen, metsämies...?
 
aaaaaaaapee
No miten tuon nyt sanoisi: aika perusmies, ikää 27. Toimistotyössä, joten siistit vaatteet tarpeen, mutta ei mitään pukuja sentään. Kauluspaitoja, neulepaitoja, chinoksia, farkkuja jne. Mutta olisi kiva, jos vaatteissa olisi joku juju ja saa olla vähän räväkkyyttäkin eli ei ihan mitään perus vaaleansinisiä kauluspaitoja/Dressmann tyyliä ole haussa kuitenkaan. Tykkää Benettonista, Zarasta nyt esim. näistä isoista merkeistä.
 
vierass
Vaatteita tuo ei ole itselleen ostellut, kaikkea muuta ostelee kyllä. Tytölle on ostellut vaatteitakin, tyttö itse etsii, mitä haluaa ja isä hövelinä sitten tilailee.
 

Yhteistyössä