Kenen vastuu jos pelehdin varatun kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja sinkkunainen
  • Ensimmäinen viesti
Parisuhteestaan ja sen sääntöjen noudattamisesta vastaa se varattu osapuoli. Tieten tahtoen varatun iskeminen on silti mielestäni kyseenalaista. Jos itse olet aktiivinen miesten iskemisessä, minusta olisi parisuhdestatusta syytä kysyä alkuun. Jos taas varattu mies iskee sinut ja parisuhdestatus selviää myöhemmin, et ole mielestäni miltään osin vastuussa, koska mies on tehnyt ratkaisun täysin oma-aloitteisesti ja todennäköisesti vaan etsii jonkun toisen, jos sinä kieltäydyt.

Monet pettämiset tapahtuu kuitenkin "tilaisuus tekee varkaan"-mentaliteetilla. Eli peruskunnollinen perheenisä ei ehkä itse iskisi koskaan ketään, mutta ei välttämättä pysty humalassa vastustamaan kiusausta, jos nainen tekee aloitteen. Joten siksi minusta sinkun vastuu on suurempi, jos itse on se aktiivinen osapuoli.
Vai ei pysty vastustamaan kiusausta.
Mitä ihmeen seireenejä sä kuvittelet naisten olevan?
Ja miten vähän sä arvostatkaan miehiä...

Mun mielestä humalatila ei ole selitys idioottimaiselle käytökselle.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
jifjas
Älä nyt herranjumala ainakaan kuvittele ettei ukkomiehellä voi olla tauteja :eek: Anteeksi nyt vaan mutta uskomattoman sinisilmäinen ja typerä luulo. Se ukkomies voi höylätä monia, monia muitakin naisia ja käydä vaikka huorissa, tai sen vaimo saattaa pettää sitä ja tuoda tauteja etc. Käytä kumia vaikka ois kuinka ukkomies, ellet sitten väkisin halua tartuntoja!
 
popoopo
Ja jotkut miehet pettää vaikka pillua sais kotonaki.

Se, että puoliso pihtaa ei oikeuta pettämään. Kyllä sitä asiaa pitää yrittää selvittää sen pihtaajan kans eikä heti rynnätä panemaan muita ja ettimään oikeutusta pettämiselleen. Jos parisuhde ei tyydytä, niin sitte erotaan.
Niinpä, teoriassa. Oikea elämä onkin sitten hieman monimutkaisempaa!
 
tilaisuus tekee varkaan
Vai ei pysty vastustamaan kiusausta.
Mitä ihmeen seireenejä sä kuvittelet naisten olevan?
Ja miten vähän sä arvostatkaan miehiä...

Mun mielestä humalatila ei ole selitys idioottimaiselle käytökselle.
No näin se vaan menee. Olen töissä miesvaltaisella alalla, on kaikenlaisia alkoholipitoisia reissuja myös. Ja selkeästi pettäjät (joita on paljon) voi minusta jakaa kahteen kategoriaan. Niihin jotka aktiivisesti etsii tilaisuutta pettää ja niihin, jotka pääsääntöisesti pysyy uskollisina eivätkä itse tilaisuutta hae, mutta saattavat sortua jos sopiva nainen sopivassa tilaisuudessa tyrkylle tulee. Ja jälkimmäisiä pidän noin periaatteessa ihan kunnollisina perheenisinä, en tuomitse kovinkaan jyrkästi mitään yksittäisiä hairahduksia. En siis edes, jos sellainen sattuisi omalle miehelleni. Mutta valitettavasti jotkut ovat huomattavasti mustavalkoisempia ja tuollainenkin ajattelematon kännipano voi jonkun perheen rikkoa.

Ne miehet ovat ihan oma luokkansa, jotka kaikin keinoin aktiivisesti ja joko kaikenlaisia nyyhkytarinoita kertoen tai parisuhdestatuksensa salaten yrittävät saada seksiä vierailta naisilta aina kun siihen on mahdollisuus. Nämä nyt melkein aina jonkun löytää, eikä syy ole silloin tarinoihin tai valheisiin sortuneen naisen. Mutta väittäisin, että kaunis nainen saa iskettyä 60-70 % humalaisista varatuista miehistä jos oikein yrittää, näistä kuitenkaan enemmistö ei itse olisi sivusuhdetta lähtenyt hakemaan. Joten kyllä minusta naisellakin on jotain vastuuta, jos aktiivisesti varattuja miehiä iskee.
 
säpäle harmaana
No näin se vaan menee. Olen töissä miesvaltaisella alalla, on kaikenlaisia alkoholipitoisia reissuja myös. Ja selkeästi pettäjät (joita on paljon) voi minusta jakaa kahteen kategoriaan. Niihin jotka aktiivisesti etsii tilaisuutta pettää ja niihin, jotka pääsääntöisesti pysyy uskollisina eivätkä itse tilaisuutta hae, mutta saattavat sortua jos sopiva nainen sopivassa tilaisuudessa tyrkylle tulee. Ja jälkimmäisiä pidän noin periaatteessa ihan kunnollisina perheenisinä, en tuomitse kovinkaan jyrkästi mitään yksittäisiä hairahduksia. En siis edes, jos sellainen sattuisi omalle miehelleni. Mutta valitettavasti jotkut ovat huomattavasti mustavalkoisempia ja tuollainenkin ajattelematon kännipano voi jonkun perheen rikkoa.

Ne miehet ovat ihan oma luokkansa, jotka kaikin keinoin aktiivisesti ja joko kaikenlaisia nyyhkytarinoita kertoen tai parisuhdestatuksensa salaten yrittävät saada seksiä vierailta naisilta aina kun siihen on mahdollisuus. Nämä nyt melkein aina jonkun löytää, eikä syy ole silloin tarinoihin tai valheisiin sortuneen naisen. Mutta väittäisin, että kaunis nainen saa iskettyä 60-70 % humalaisista varatuista miehistä jos oikein yrittää, näistä kuitenkaan enemmistö ei itse olisi sivusuhdetta lähtenyt hakemaan. Joten kyllä minusta naisellakin on jotain vastuuta, jos aktiivisesti varattuja miehiä iskee.
Unohdat tuosta nyt ne miehet, jotka eivät petä, vaikka houkutuksia tulisikin, edes humalassa. Et voi väittää, ettei sellaisia miehiä olisi.
 
"nättitähti"
Jos tiedät ukon olevan varattu satutat tietentahtoen sen kumppania. Petetyksi tuleminen sattuu ja saattaa sattua suhunkin jos se petetty vetää sua nekkuun sen vuoksi. Tottakai pettäjällä on suurin vastuu, mutta jos tietää toisen olevan varattu ja antaa persettä ni saa varautua siihen että jotkut naiset käy sen kakkosnaisen päälle.
Oon joo varmasti paneskellu varatunkanssa, ei oo tullu kysyttyä. Kerran kuulin jälkeenpäin. Tokihan sitä osaa valehdella ettei seurustele. Enkä mä ny sanois että sinkut ois huonoja sängyssä.. Tuskin ne neitsyitä on kaikki.. Mun exä on sinkku ja kyllä taitoo löytyy, hyvin koulutettu 8v aikana..
 
No näin se vaan menee. Olen töissä miesvaltaisella alalla, on kaikenlaisia alkoholipitoisia reissuja myös. Ja selkeästi pettäjät (joita on paljon) voi minusta jakaa kahteen kategoriaan. Niihin jotka aktiivisesti etsii tilaisuutta pettää ja niihin, jotka pääsääntöisesti pysyy uskollisina eivätkä itse tilaisuutta hae, mutta saattavat sortua jos sopiva nainen sopivassa tilaisuudessa tyrkylle tulee. Ja jälkimmäisiä pidän noin periaatteessa ihan kunnollisina perheenisinä, en tuomitse kovinkaan jyrkästi mitään yksittäisiä hairahduksia. En siis edes, jos sellainen sattuisi omalle miehelleni. Mutta valitettavasti jotkut ovat huomattavasti mustavalkoisempia ja tuollainenkin ajattelematon kännipano voi jonkun perheen rikkoa.

Ne miehet ovat ihan oma luokkansa, jotka kaikin keinoin aktiivisesti ja joko kaikenlaisia nyyhkytarinoita kertoen tai parisuhdestatuksensa salaten yrittävät saada seksiä vierailta naisilta aina kun siihen on mahdollisuus. Nämä nyt melkein aina jonkun löytää, eikä syy ole silloin tarinoihin tai valheisiin sortuneen naisen. Mutta väittäisin, että kaunis nainen saa iskettyä 60-70 % humalaisista varatuista miehistä jos oikein yrittää, näistä kuitenkaan enemmistö ei itse olisi sivusuhdetta lähtenyt hakemaan. Joten kyllä minusta naisellakin on jotain vastuuta, jos aktiivisesti varattuja miehiä iskee.
Entäs ne miehet, jotka ei edes jaksa lähteä koko reissulle?

Mun nähdäkseni tuossa sun kahdessa kategoriassa on vain yksi kategoria. Ne, jotka juoksee vieraissa.
Se, että sä työskentelet jossakin miesvaltaisella alalla, jossa pettäminen on näemmä työyhteisössä jopa suotavaa ei kuitenkaan kerro enemmistöstä miehiä.

Kyllä mä syvästi uskon ja toivon, että vähintään puolet miehistä on niitä, jotka ei juokse vieraissa, edes kännipäissään.

Ja se on kieltämättä vähän säälittävää, jos nainen yrittää pokata vartavasten varattuja miehiä. Mutta se ei siltikään tee siitä naisesta vastuullista, eikä miehestä yhtään sen vähemmän vastuullista.
 
tilaisuus tekee varkaan
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30387456:
Unohdat tuosta nyt ne miehet, jotka eivät petä, vaikka houkutuksia tulisikin, edes humalassa. Et voi väittää, ettei sellaisia miehiä olisi.
En väittänytkään ettei sellaisia ole, kirjoitinhan arviokseni, että kaunis nainen saa yrittämällä iskettyä 60-70 % varatuista miehistä. Jäähän siihen 30-40 % niitä, jotka ei sortuisi tuollaisessakaan tilanteessa. Ja melko paljon on tietysti myös niitä miehiä, jotka ei tuollaisissa tilaisuuksissa tai paikoissa edes käy, että olisivat humalassa vieraiden naisten keskuudessa. Tietysti läheskään kaikkia miehiä koskaan isketä, joten sillä jo säästyy moni houkutuksilta ja ehkä samalla myös pettämiseltä.

Noin 50 % ihmisistä kuitenkin pettää, osa harkitusti ja osa jos sopiva tilaisuus kohdalle yrittämättä osuu. Jos varattuja ei kukaan vikittelisi, pettämisluvut olisi pienempiä, mutta ei pettäminen mihinkään katoaisi, koska osa tarvittaessa vaikka valehtelee seksiä saadakseen.

Mutta osa ei sinänsä aio pettää, ei edes vaikka parisuhdetilanne olisi kurja. Hyvä aikomus voi kuitenkin kadota, jos vieras nainen osoittaa kiinnostusta juuri otollisella hetkellä. Väittäisin, että tämä koskee etenkin miehiä, koska kohtuullisen näköisiä naisia nyt isketään baareissa aina, joten miesten torjunnasta tulee yleensä rutiinia jo sinkkuaikoina. Miehelle taas kokemus naisen huomiosta voi olla erityisen imarteleva ja houkutteleva, koska iskuyritykset eivät ole niin yleisiä. Tosin heikkoitsetuntoista naista uhkaa sama juttu.

Useimmilla moni asia vaikuttaa lopputulokseen, ei pelkästään pettäjän moraalin vahvuus. Myös siis sen kolmannen osapuolen panostus asioiden etenemiseen, oman parisuhteen tila ja se, kuinka vahva itsetunto on.
 
"Marle"
Jokainen on vastuussa itsestään. Mä olen vastuussa omasta puolestani kun isken varattuja mutta yhtä lailla ne miehet on vastuussa omasta käytöksestään, en mä ota syyllisyyttä toisten teoista. Jotkut suostuu, yllättävän monet ei. Eli ei uskollisuus ole kuollut vieläkään, edes baarissa kävijöiltä. Mä tosin huolin vaan tarpeeksi hyvännäköisiä ja laadukkaita miehiä, eli noin puolet miehistä on niistä joista "uhrini" valitsen, oli kännissä tai ei. Varmaan ihan surkimuksista suostuisi useampi. Mutta ne tuskin saa edes omalta vaimoltaan. Ei kyllä kaikki poikamiehetkään ole suostuneet, mutta ei se mun itsetuntoa murskaa. Ei kaikki tykkää samasta. On vaan hassua että vieläkin on poikamiehiäkin joille ei kelpaa ilmainen seksi todella kauniilta naiselta.
 
[QUOTE="Marle";30387693]Jokainen on vastuussa itsestään. Mä olen vastuussa omasta puolestani kun isken varattuja mutta yhtä lailla ne miehet on vastuussa omasta käytöksestään, en mä ota syyllisyyttä toisten teoista. Jotkut suostuu, yllättävän monet ei. Eli ei uskollisuus ole kuollut vieläkään, edes baarissa kävijöiltä. Mä tosin huolin vaan tarpeeksi hyvännäköisiä ja laadukkaita miehiä, eli noin puolet miehistä on niistä joista "uhrini" valitsen, oli kännissä tai ei. Varmaan ihan surkimuksista suostuisi useampi. Mutta ne tuskin saa edes omalta vaimoltaan. Ei kyllä kaikki poikamiehetkään ole suostuneet, mutta ei se mun itsetuntoa murskaa. Ei kaikki tykkää samasta. On vaan hassua että vieläkin on poikamiehiäkin joille ei kelpaa ilmainen seksi todella kauniilta naiselta.[/QUOTE]

Kauneuskin on suhteellinen käsite.
 
säpäle harmaana
En väittänytkään ettei sellaisia ole, kirjoitinhan arviokseni, että kaunis nainen saa yrittämällä iskettyä 60-70 % varatuista miehistä. Jäähän siihen 30-40 % niitä, jotka ei sortuisi tuollaisessakaan tilanteessa. Ja melko paljon on tietysti myös niitä miehiä, jotka ei tuollaisissa tilaisuuksissa tai paikoissa edes käy, että olisivat humalassa vieraiden naisten keskuudessa. Tietysti läheskään kaikkia miehiä koskaan isketä, joten sillä jo säästyy moni houkutuksilta ja ehkä samalla myös pettämiseltä.

Noin 50 % ihmisistä kuitenkin pettää, osa harkitusti ja osa jos sopiva tilaisuus kohdalle yrittämättä osuu. Jos varattuja ei kukaan vikittelisi, pettämisluvut olisi pienempiä, mutta ei pettäminen mihinkään katoaisi, koska osa tarvittaessa vaikka valehtelee seksiä saadakseen.

Mutta osa ei sinänsä aio pettää, ei edes vaikka parisuhdetilanne olisi kurja. Hyvä aikomus voi kuitenkin kadota, jos vieras nainen osoittaa kiinnostusta juuri otollisella hetkellä. Väittäisin, että tämä koskee etenkin miehiä, koska kohtuullisen näköisiä naisia nyt isketään baareissa aina, joten miesten torjunnasta tulee yleensä rutiinia jo sinkkuaikoina. Miehelle taas kokemus naisen huomiosta voi olla erityisen imarteleva ja houkutteleva, koska iskuyritykset eivät ole niin yleisiä. Tosin heikkoitsetuntoista naista uhkaa sama juttu.

Useimmilla moni asia vaikuttaa lopputulokseen, ei pelkästään pettäjän moraalin vahvuus. Myös siis sen kolmannen osapuolen panostus asioiden etenemiseen, oman parisuhteen tila ja se, kuinka vahva itsetunto on.
Miksi sitten jaottelit miehet kahteen ryhmään, jos selkeästi on olemassa vielä se pettämättömienkin ryhmä? Se, että pettäjät jakautuvat erilaisiin ryhmiin vielä keskenään ei mitätöi pettämättömien miesten osuutta.

Ja mistä tulee tuo, että 50% pettää? Eikös tuo luku kerro sen, kuinka moni on joskus pettänyt? Siitä on vielä aika pitkä matka siihen, että jatkuvasti tilaisuuden tullen pettää puolisoaan.
 
hmmmm
No minusta se on omastatunnosta kiinni. Jos tälläistä tarvii kysellä, ehkä siellä omassa tunnossa sitten joku kolkuttaa. Tai sitten on luonteeltaan vain vähän ilkeä, ja haluaa tälläisellä synnyttää provoa.

Itse on pelehtisi varatun kanssa. Minusta se on moraalitonta ja tarpeetonta. Osaa ne sinkutkin panna, ihan höpöhöpöä että muka ainoastaan toisen mies siihen hommaan kelpaisi. En arvosta toisia naisia ja uskon että he haluaa pönkittää huonoa itsetuntoaan sillä että vie toisen miehen. Se on minun mielipide. Erityisen alhaista tuollainen toiminta on silloin, kun tiedossa on että miehellä on vielä pieniä lapsia kuvioissa. Ja ei, tämä ei silti tarkoita etteikö miehessä olisi vikaa. On ja vitusti. Jos lähtee tuollaisiin kuvioihin tietoisesti mukaan, niin ansaitsee tulla itsekin petetyksi.
 
"Mymy"
Oon naimisissa ja siitä mulla on merkkinä sormukset kaikkien nähtävillä. Pidän loukkaavana sekä itseäni että miestäni kohtaan ja huonotapaisena miehiä, jotka yrittävä iskeä sormuksista huolimatta. Eivät kunnioita liittoamme lainkaan.

Jos pettää, ei itse kunnioita enää liittoaan, oli se sitten avio- tai avosellainen. Kolmas pyörä voisi edes yrittää osoittaa hyvää moraalia kieltäytymällä lähtemästä mukaan petokseen. Se on sitten omasta moraalista ja sen löyhyydestä kiinni, pitääkö itseään syyllisenä, jos menee sänkyyn varatun miehen kanssa.

Jos pettävän miehen naiselta kysytään, tuskin hän ainakaan uhrina pitää miehensä varanaista. ...ja entäs mahdolliset lapset? Onko naimisissa olevan miehen iskijällä jotakin omaatuntoa sen suhteen, että tilanne heijastuu myös lapsiin ilmi tullessaan? Ei kai. Joillakin on, joillakin ei.
 
tilaisuus tekee varkaan
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30387743:
Miksi sitten jaottelit miehet kahteen ryhmään, jos selkeästi on olemassa vielä se pettämättömienkin ryhmä? Se, että pettäjät jakautuvat erilaisiin ryhmiin vielä keskenään ei mitätöi pettämättömien miesten osuutta.

Ja mistä tulee tuo, että 50% pettää? Eikös tuo luku kerro sen, kuinka moni on joskus pettänyt? Siitä on vielä aika pitkä matka siihen, että jatkuvasti tilaisuuden tullen pettää puolisoaan.
Kirjoitin: "Ja selkeästi pettäjät (joita on paljon) voi minusta jakaa kahteen kategoriaan."
Eli en puhunut kaikista miehistä, vaan niistä jotka pettää.

Ja joo, ei 50 % petä jatkuvasti. Kuten kirjoitin, se jatkuvasti pettäjien kategoria on ihan oma luokkansa, saattaisi olla jotain 10 - 20 % miehistä näin mutuarviolta. Loput 30-40 % ovat sitten niitä, joista tilaisuus tekee varkaan. Eikä sellaista tilaisuutta tule välttämättä usein jos ollenkaan, joten ehkäpä pettämistä onkin sattunut vain edellisessä parisuhteessa. Joka ei välttämättä tarkoita sitä, että nykyinen parisuhde olisi sen parempikuin aiempi, jossa on petetty. Vaan on saattanut johtua vain siitä sopivasta tilaisuudesta ja sellaisen tullessa uudestaan vastaan, mies olisi yhtä lailla altis pettämään kuin aiemminkin.
 
Asian pistäminen kännin piikkiin on älytöntä. Miehet on rakennettu sillai, että kun känni on sillä asteella, että ei tiedä mitä tekee, niin ei taatusti pysty yhdyntään. Ainakaan minä en ole koskaan onnistunut juomaan itseäni niin känniin, että voisin tai kehtaisin laittaa tekemiäni asioita viinan piikkiin.

Sinkun kannalta varattu toki saattaa olla kätsy, siis jos etsii vain yhden illan juttua. Varattu häipyy kotiinsa, eikä jää riippakiveksi valtaamaan sohvaa ja kaukosäädintä. Mutta moraalitonta se on aina, milloin varattu ei satu elämään avoimessa suhteessa.

Tilaisuuksista taas... on oikeasti paljon ihmisiä, jotka ammattinsa puolesta eivät pääse tilaisuuksia karkuun mitenkään. Muusikoita, kaupparatsuja, virkamiehiä, juuneimit, joilla kertyy pakostakin hirmuinen määrä työreissuja kauaskin. Uskomattomin meikäläiselle sattunut tapaus oli kun pomo käski, että Asiankannattaja jää tänään ylitöihin, ottaa firman luottokortin ja vie kolme etelä- eurooppalaista kolleegaansa viihtymään kaupungilla. Mulle on siis oikeesti maksettu ylitöistä liksaa siitä, että ryyppään firman piikkiin kolmen kauniin naisen kanssa!

Mut koskahan joku nainen keksii ammatikseen feikkivaimon? Siis semmoisen joka käy miehen kans kaupassa, kahvilla ja sen sellaista. Vois pitää yhtäaikaa varmasti viittäkymmentä feikkipuolisoa ja tienata ihan kivat rahat. Vastaavasti "puolisona" olevien peräkammaripoikien status parisuhdemarkkinoilla nousisi eksponentiaalisesti, jos tästä ketjusta mitään voi päätellä.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Asian pistäminen kännin piikkiin on älytöntä. Miehet on rakennettu sillai, että kun känni on sillä asteella, että ei tiedä mitä tekee, niin ei taatusti pysty yhdyntään. Ainakaan minä en ole koskaan onnistunut juomaan itseäni niin känniin, että voisin tai kehtaisin laittaa tekemiäni asioita viinan piikkiin.

Sinkun kannalta varattu toki saattaa olla kätsy, siis jos etsii vain yhden illan juttua. Varattu häipyy kotiinsa, eikä jää riippakiveksi valtaamaan sohvaa ja kaukosäädintä. Mutta moraalitonta se on aina, milloin varattu ei satu elämään avoimessa suhteessa.

Tilaisuuksista taas... on oikeasti paljon ihmisiä, jotka ammattinsa puolesta eivät pääse tilaisuuksia karkuun mitenkään. Muusikoita, kaupparatsuja, virkamiehiä, juuneimit, joilla kertyy pakostakin hirmuinen määrä työreissuja kauaskin. Uskomattomin meikäläiselle sattunut tapaus oli kun pomo käski, että Asiankannattaja jää tänään ylitöihin, ottaa firman luottokortin ja vie kolme etelä- eurooppalaista kolleegaansa viihtymään kaupungilla. Mulle on siis oikeesti maksettu ylitöistä liksaa siitä, että ryyppään firman piikkiin kolmen kauniin naisen kanssa!

Mut koskahan joku nainen keksii ammatikseen feikkivaimon? Siis semmoisen joka käy miehen kans kaupassa, kahvilla ja sen sellaista. Vois pitää yhtäaikaa varmasti viittäkymmentä feikkipuolisoa ja tienata ihan kivat rahat. Vastaavasti "puolisona" olevien peräkammaripoikien status parisuhdemarkkinoilla nousisi eksponentiaalisesti, jos tästä ketjusta mitään voi päätellä.
Onhan niitä seuralaispalveluita, mutta tuo olisi varmaan sellainen karvalakkiversio. Palveluun sisältyisi punainen kananpersetukka ja keskiasteinen mäkätys. (Tästähän saa kehitettyä vaikka miten herkullisia visioita kun vähän miettii.)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
hmmmm
[QUOTE="Huomio";30387900]ihmiset sekoittavat tässä sujuvasti vastuun ja syyllisyyden. Ei kai kukaan voi olla aikuisen ihmisen teoista vastuussa, kuin tämä itse?[/QUOTE]

Jokainen vastaa teoistaan juu. Murhan avustaminenkin on rikos, vaikka ei itse tekoa suorittaiskaan, etkö tiennyt.

Samalla tapaa kolmas pyörä voi olla osaltaan vastuussa siitä että sitä yhtä ihmistä petetään ja loukataan.

Mutta niinkuin sanottu, ehkä se on omantunnon kysymys. Itse pitäisin itseäni osasyyllisenä ja osaltani vastuussa, jos pelehtisin tietoisesti varatun miehen kanssa, loukkaisimme toiminnallamme sitä miehen vaimoa ja kenties sen johdosta rikkoisimme koko perheen. Itse en halua olla tuollaisessa mukana yhtään, yöks.
 
Onhan niitä seuralaispalveluita, mutta tuo olisi varmaan sellainen karvalakkiversio. Palveluun sisältyisi punainen kananpersetukka ja keskiasteinen mäkätys. (Tästähän saa kehitettyä vaikka miten herkullisia visioita kun vähän miettii.)
Juu, eskorttipalvelut on toisentyyppinen juttu. Feikkivaimopalvelussa naisen pitäis olla mahdollisimman tavis ja mielellään hieman pullukka. Hommaan tietty sisältyisi jokunen baarireissu, jossa mies tilaa itselleen kaljan ja feikkivaimon homma olis alkaa nalkuttaa, et nytkin sä ryyppäät vaikka astianpesukone on asentamatta jne... ja sit lähteä baarista ovet paukkuen pihalle. Mies voisi sen olusen ajan istuksia kattoen löytyykö onnettomalle avioliitolle lohduttajaa. Ja sana jäisi kiertämään, että en tiennytkään, että Pera on naimisissä, mut liitto näyttää vetelevän viimeisiään.
 
tilaisuus tekee varkaan
Tilaisuuksista taas... on oikeasti paljon ihmisiä, jotka ammattinsa puolesta eivät pääse tilaisuuksia karkuun mitenkään. Muusikoita, kaupparatsuja, virkamiehiä, juuneimit, joilla kertyy pakostakin hirmuinen määrä työreissuja kauaskin. Uskomattomin meikäläiselle sattunut tapaus oli kun pomo käski, että Asiankannattaja jää tänään ylitöihin, ottaa firman luottokortin ja vie kolme etelä- eurooppalaista kolleegaansa viihtymään kaupungilla. Mulle on siis oikeesti maksettu ylitöistä liksaa siitä, että ryyppään firman piikkiin kolmen kauniin naisen kanssa!
En minä ainakaan tarkoittanut tilaisuudella sitä, että pääsee puolison valvovan silmän alta pois, jopa vastakkaisen sukupuolen seuraan. Sehän nyt on ihan normielämää ja jos se johtaa liki automaattisesti pettämiseen, luokittelen tyypin sellaiseksi krooniseksi pettäjäksi, joita toki niitäkin on.

Vaan tarkoitan, että jos joku noista kauniista naisista olisi siinä vaiheessa, kun olette hyvän aikaa jo firman piikkiin ryypänneet, alkanut pyytelemään tanssimaan, lähentelemään ja sitten ehdottamaan hotellijatkoja. Tälläistä tilaisuutta tarkoitin, ja väittäisin että enemmistö (eivät kaikki!) varatuista miehistä sortuisi, vaikka eivät olisikaan olleet pettämismielellä liikenteessä. Jos kotona menee huonosti, sitä todennäköisemmin.
 
Jokainen vastaa teoistaan juu. Murhan avustaminenkin on rikos, vaikka ei itse tekoa suorittaiskaan, etkö tiennyt.

Samalla tapaa kolmas pyörä voi olla osaltaan vastuussa siitä että sitä yhtä ihmistä petetään ja loukataan.

Mutta niinkuin sanottu, ehkä se on omantunnon kysymys. Itse pitäisin itseäni osasyyllisenä ja osaltani vastuussa, jos pelehtisin tietoisesti varatun miehen kanssa, loukkaisimme toiminnallamme sitä miehen vaimoa ja kenties sen johdosta rikkoisimme koko perheen. Itse en halua olla tuollaisessa mukana yhtään, yöks.
No mun mielestä munansa tökkäämistä johonkin random- eukkoon ei voi kuitenkaan verrata murhaan. Eiks jeh? Käsittääkseni suomen laki ei myöskään kiellä rikkomasta aviolupauksia? Että se on ihan ihmisen omasta tahdosta kiinni, käykö vieraissa vai ei.
 
En minä ainakaan tarkoittanut tilaisuudella sitä, että pääsee puolison valvovan silmän alta pois, jopa vastakkaisen sukupuolen seuraan. Sehän nyt on ihan normielämää ja jos se johtaa liki automaattisesti pettämiseen, luokittelen tyypin sellaiseksi krooniseksi pettäjäksi, joita toki niitäkin on.

Vaan tarkoitan, että jos joku noista kauniista naisista olisi siinä vaiheessa, kun olette hyvän aikaa jo firman piikkiin ryypänneet, alkanut pyytelemään tanssimaan, lähentelemään ja sitten ehdottamaan hotellijatkoja. Tälläistä tilaisuutta tarkoitin, ja väittäisin että enemmistö (eivät kaikki!) varatuista miehistä sortuisi, vaikka eivät olisikaan olleet pettämismielellä liikenteessä. Jos kotona menee huonosti, sitä todennäköisemmin.
Mä väitän, että enemmistö varatuista miehistä ei sortuisi.
 

Yhteistyössä