Kiva kun synnytys ei käynnisty itsestään!

lkflmnfs
Voi kun nyt äkkiä syntyisi sun vauva niin pääsisit laihduttamaan niillä markkinoimillasi ihmelaitteilla ja ostamaan uusia vaatteita ja tietysti töihin. Kyllä ne asiat on elämässä sentään oltava tärkeysjärjestyksessä.
 
vieraas
Suomalaiset ovat oikeasti kateellisia sinulle ja siksi haukkuvat ja pilkkaavat aina. Tavallisen tuulipukutiinan on vaikea hyväksyä, että joku voi käyttää mekkoja tms, meikata ja tehdä töitäkin samalla, kun hoitaa lapsia. Piste.
 
Voi kun nyt äkkiä syntyisi sun vauva niin pääsisit laihduttamaan niillä markkinoimillasi ihmelaitteilla ja ostamaan uusia vaatteita ja tietysti töihin. Kyllä ne asiat on elämässä sentään oltava tärkeysjärjestyksessä.
Tietysti mä pääsen laihduttamaan, kun haluan olla terve ja näyttää hyvältä ja pukeutua hyvin. Tottakai mä töissä käyn, kun en mikään sossupummi halua olla vaan hyvää esimerkki lapsillekin tarkoitus olla ja lasikuus ei mun juttu ole :). Miksi sinuakin ottaa mun asiat niin pahasti päähään?
 
Suomalaiset ovat oikeasti kateellisia sinulle ja siksi haukkuvat ja pilkkaavat aina. Tavallisen tuulipukutiinan on vaikea hyväksyä, että joku voi käyttää mekkoja tms, meikata ja tehdä töitäkin samalla, kun hoitaa lapsia. Piste.
Huomasin ei vaan palstalla vaan myös norm. elämässä täällä kauhistellaan, miten se jaksa koht neljän kanssa ja miksi töissä mun kuuluu käydä kun on noin monta lasta ja miksi pukeutua niin ja näin eikö neljän lapsen äiti pakko jo tulipuku laittaa päälle (näin on parempi äiti sitte) tai ajaa vaikka sillä autolla tai tehdä asiat noin tai näin... On se vaan ihmellistä touhua kun niin paljon pitäisi ihmetellä toisesta tai olla huolissaan.
 
"Maarikka"
Voin sanoa kun olin laiha, niin olen saanut paljon ihailijoita, nyt kun iso ja turvoksissa mä en saa yhtään katsetta, mistä se johtuu? :)
Oli niin arvattava vastaus sulta. Etkö ymmärrä, että siinä ison, turvonneen tai alipainoisen välillä on muutakin? Alipaino ei ole kaunista, ylipaino ei ole kaunista. Normaalipaino ja kiinteä vartalo on kaunista. Ei auta alhainen paino jos on ns. laihaläski ja paikat roikkuu kun ei viitsitä harrastaa liikuntaa.

Alipaino ei ole ikinä kaunista.
 
[QUOTE="Maarikka";30388125]Oli niin arvattava vastaus sulta. Etkö ymmärrä, että siinä ison, turvonneen tai alipainoisen välillä on muutakin? Alipaino ei ole kaunista, ylipaino ei ole kaunista. Normaalipaino ja kiinteä vartalo on kaunista. Ei auta alhainen paino jos on ns. laihaläski ja paikat roikkuu kun ei viitsitä harrastaa liikuntaa.

Alipaino ei ole ikinä kaunista.[/QUOTE]

Olenko mä puhunut laihaläskiltä missä paikat roikkuu? Se kun on kans ruma, sekä ylitreenattu on ruma.
 
[QUOTE="Maarikka";30388208]Sä et ole mikään treenattu ja kiinteävartaloinen.[/QUOTE]

Nyt en todellakaan ole, vaan iso ja turvoksissa ;). Pian taas treenit aloitan ja dietin sekä tietysti olisi hyvää putsata kropan.
 
.....
Huomasin ei vaan palstalla vaan myös norm. elämässä täällä kauhistellaan, miten se jaksa koht neljän kanssa ja miksi töissä mun kuuluu käydä kun on noin monta lasta ja miksi pukeutua niin ja näin eikö neljän lapsen äiti pakko jo tulipuku laittaa päälle (näin on parempi äiti sitte) tai ajaa vaikka sillä autolla tai tehdä asiat noin tai näin... On se vaan ihmellistä touhua kun niin paljon pitäisi ihmetellä toisesta tai olla huolissaan.
Ihanko totta? Pistäppä sitten se karvapuuhkasi päälle ja käyttäydy kuin venäläiset.
 
Kyllä. Olisi hienoa jos mummot hoitasivat niin naisillakin olisi helpompi alkaa yrittäjiksi kun ei tarvitsisi niin miettiä lastenhoitoa.
Täällä kun on eri kultuuri, isovanhemmat eivät osallistu mihinkään jos lapsenlapsi tulee maailmaan, (vaikka erilaisia perheita olen nähnyt ja jotkut harvat osallistuvat silloin tällöin), eikä lapsia kiinnosta kun vanhuus tulee vanhaksi, heitetään vaan vanhainkotiin ja hyvää jos kerran vkossa käydään moikkaamassa, eikö? Mietin kun niin kova arvostelemaan meidän kultuuria ja arvomaailma, niin ei kai sekin on hyvää, kun Suomessa vanhemmat jäävät täysin yksin lasten kanssa samoin vanhukset. Meille vanhemmat antavat mahdollisuutta tehdä ja olla ja esimerkki mun äiti joka auttaa paljon ja paljon on mun lasten kanssa, teemme mekin hänelle monta hienoa asiaa, matkustamme yhdessä ym... sekä on meillä vielä yksi hoitaja jos äiti ei pääse tai on matkalla, hän on ollut meillä jo monta vuotta :)
 
[QUOTE="Maarikka";30388296]Sä et ole ikinä ollut treenattu ja kiinteävartaloinen.[/QUOTE]

anna mun kaikki kestää :). Joku ihme palstalainen luule tietävänsä kaikki minusta ja näkee tuntu minua päivittäin, jopa omat sukulaiset tai ystävät eivät näe minua kovin usein eivät edes mun asioista tietoisia, mutta joku, joka edes ei nähnyt kun 1-2kuva jos tätäkään, joka ei ole ikinä tavannut minua tai mun perhettä, kuvittelee vaikka mitä. Eikö kannattaa hei aloittaa toista harrastusta vaikka hankia juuri se kiinteävartalo, miten työt olisi tai uiminen, tanssiminen? Olen aivan varma että olet se yks ja sama, aika tylsä ihminen olet.
 
ihanan kallista
anna mun kaikki kestää :). Joku ihme palstalainen luule tietävänsä kaikki minusta ja näkee tuntu minua päivittäin, jopa omat sukulaiset tai ystävät eivät näe minua kovin usein eivät edes mun asioista tietoisia, mutta joku, joka edes ei nähnyt kun 1-2kuva jos tätäkään, joka ei ole ikinä tavannut minua tai mun perhettä, kuvittelee vaikka mitä. Eikö kannattaa hei aloittaa toista harrastusta vaikka hankia juuri se kiinteävartalo, miten työt olisi tai uiminen, tanssiminen? Olen aivan varma että olet se yks ja sama, aika tylsä ihminen olet.
Jos katsoo vaikka sun fb-kuvia niin ei, et ole ollut. Ja se hiuksia esittävä kyhäelmä on aivan kamala.
 
---*
Milanna, toivottavasti pääset pian jo synnyttämään, varmasti raskaita päiviä nämä viimeiset! Älä välitä noista päänaukojista, niitä riittää aina. Mäkin olen sitä mieltä, että sellainen slaavilainen kulttuuri, missä mummot oikeasti osallistuvat lastenlastensa elämään on sekä todella hyvä että tarpeen.
 
Jos katsoo vaikka sun fb-kuvia niin ei, et ole ollut. Ja se hiuksia esittävä kyhäelmä on aivan kamala.
En ole Facebookissa nähnyt omia kuvia kropasta ;D. Pitää varma aloittaa pian laittamaan kun on minulla niin paljon stalkkereita. Et varma usko, mutta en kestää jos mun kropassa on vika, siksi pidän itseä kuurissa (ei odotus aikana) ja tykkään treenata kropan, kun en kestää jos jotain roikkuu. Mutta on sekin kamala? Kamala jos näin ajattelen ja teen sekä kamala myös jos olisinkin läski tai liian laiha. Rasittava olet.
 
"Maarikka"
anna mun kaikki kestää :). Joku ihme palstalainen luule tietävänsä kaikki minusta ja näkee tuntu minua päivittäin, jopa omat sukulaiset tai ystävät eivät näe minua kovin usein eivät edes mun asioista tietoisia, mutta joku, joka edes ei nähnyt kun 1-2kuva jos tätäkään, joka ei ole ikinä tavannut minua tai mun perhettä, kuvittelee vaikka mitä. Eikö kannattaa hei aloittaa toista harrastusta vaikka hankia juuri se kiinteävartalo, miten työt olisi tai uiminen, tanssiminen? Olen aivan varma että olet se yks ja sama, aika tylsä ihminen olet.
Älä nyt luule taas itsestäsi liikoja. En ole se yksi sama (ketä edes tarkoitat?) koska kirjoitan sun ketjuihin todella harvoin. Täällä palstalla on monia jotka sulle vastailee ja monia jotka ei susta kauhean paljon tykkää ja ihan omalla käytökselläsi olet tuon aiheuttanut.

Olen täällä palstalla nähnyt susta vartalokuvia etkä kyllä todellakaan näytä kiinteältä ja treenatulta. Alipainoinen kuikelo olet ilman raskautta eikä se ole kaunista. Hiuksesi ovat aivat kauhea peruukkipallo eikä mitään kaunista katseltavaa sekään. Kannattaisi vaihtaa kampaajaa.

Mustahan sä et tiedä mitään, mitä harrastan, minkälainen vartalo mulla on jne. Ihan siitä syystä, että mulla ei ole tarvetta tuoda itseäni esille jatkuvasti ja kertoa jokaista pieruakin tänne kuten sä teet. Ei tarvitse edes avata kaikkia sun ketjuja kun näkee jo otsikosta kun sä taas mainostat omaa erinomaisuuttasi.

Mä lopetan tähän koska sä vastaat tähänkin jotakin todella idioottimaista jolla korostat omaa tyhmyyttäsi lisää. Kun on kahvilusikalla annettu niin ei voi paljoa vaatia. Tyhjä pää, pillu jalkojen välissä ja avot se riittää joillekin reppanoille yksinkertaisille miehille.
 

Yhteistyössä