Kiva kun synnytys ei käynnisty itsestään!

Milanna, toivottavasti pääset pian jo synnyttämään, varmasti raskaita päiviä nämä viimeiset! Älä välitä noista päänaukojista, niitä riittää aina. Mäkin olen sitä mieltä, että sellainen slaavilainen kulttuuri, missä mummot oikeasti osallistuvat lastenlastensa elämään on sekä todella hyvä että tarpeen.
Kiitos sinulle :)

Totta omasta kultuurista pidän paljon ja onnellinen olen että syntynyt muualla kun täällä, se on myös kielellisestikin hienoa, kun vast nyt tästä hyötyä saanut myös yritys asioissa. Monille täällä kamala meidän kultuuri, monet eivät ymmärrä miten voi niin elää. Mutta meille kaikille on hyötyä tästä. Itsellä vapat kädet tehdä ja touhua kun on kultainen äiti ja hoitajakin on jos tarvitsen (harvoin mutta joskus). Mun mies on täysin onnellinen tähän kultuuriin, hän on jopa nykyään joku epäsuomalainen :D ehkä kun mun kanssa aloitti ajattelemaan eri tavalla, vaikka ennenkin se oli jo valmiiksi erilanen, syy varma kun ulkomaailla paljon ollut ja asunut. En tiedä jos olisinko tehnyt edes monta lasta jos apua ei olisi mistään. Kun aina tavoite on ollut myös omastakin urasta.
 
vxvxcv
Laihuus, ulkonäkökeskeisyys, rahanhimo ja materialismi ovat ne asiat jotka tulevat pääasiaassa esiin kaikessa kirjoittelussasi. En ole oikein varma oletko kaiken mainostamasi ahkeruuden keskellä läsnäoleva vanhempi yhdellekään lapsellesi, mutta toivotaan niin ja että heillä ei ole enää ongelmia kielen kehityksen tmv. kanssa.
 
[QUOTE="Maarikka";30388420]Älä nyt luule taas itsestäsi liikoja. En ole se yksi sama (ketä edes tarkoitat?) koska kirjoitan sun ketjuihin todella harvoin. Täällä palstalla on monia jotka sulle vastailee ja monia jotka ei susta kauhean paljon tykkää ja ihan omalla käytökselläsi olet tuon aiheuttanut.

Olen täällä palstalla nähnyt susta vartalokuvia etkä kyllä todellakaan näytä kiinteältä ja treenatulta. Alipainoinen kuikelo olet ilman raskautta eikä se ole kaunista. Hiuksesi ovat aivat kauhea peruukkipallo eikä mitään kaunista katseltavaa sekään. Kannattaisi vaihtaa kampaajaa.

Mustahan sä et tiedä mitään, mitä harrastan, minkälainen vartalo mulla on jne. Ihan siitä syystä, että mulla ei ole tarvetta tuoda itseäni esille jatkuvasti ja kertoa jokaista pieruakin tänne kuten sä teet. Ei tarvitse edes avata kaikkia sun ketjuja kun näkee jo otsikosta kun sä taas mainostat omaa erinomaisuuttasi.

Mä lopetan tähän koska sä vastaat tähänkin jotakin todella idioottimaista jolla korostat omaa tyhmyyttäsi lisää. Kun on kahvilusikalla annettu niin ei voi paljoa vaatia. Tyhjä pää, pillu jalkojen välissä ja avot se riittää joillekin reppanoille yksinkertaisille miehille.[/QUOTE]
Kuka tässä pelle onkin? ;D
 
Laihuus, ulkonäkökeskeisyys, rahanhimo ja materialismi ovat ne asiat jotka tulevat pääasiaassa esiin kaikessa kirjoittelussasi. En ole oikein varma oletko kaiken mainostamasi ahkeruuden keskellä läsnäoleva vanhempi yhdellekään lapsellesi, mutta toivotaan niin ja että heillä ei ole enää ongelmia kielen kehityksen tmv. kanssa.
Mitä pahaa on jos tykkään että kroppa olisi kunnossa, jääkaapissa tervellistä ruokaa, kivat vaatteet, laukut....pidän rahoista ja työnteosta, rakastan lapsia ja yritän saada mukavan tulevaisuuden heille, yritän monta asiaa ja elän niin kuin haluan häiritsemättä muita, jopa auttavainen olen. Miten se voi olla sinulta niin paljon pois? Häiritsenkö mä jotenkin sun elämistä, kun et kestää että joku on erilaisempi, joka ei halua olla perussettiä? Tai ehkä olenkin perussetti ja paska setti mitä täällä sain ymmärrettyä, sekä idiootti ja tyhjäpää, koska huippuäidit makaavat kotona lasten kanssa, haukkuvat ja kiroilevat palstalla elämänsä, vertailevat kenen vauvoilla on parempi kakka tai kuka tänä vuonna on saanut lapselle Reima haalarin (saa kuulemma jotain pisteitä tästä), kerran kuukaudessa pääsevät juomaan yhden sidukan ilman että saavat paska mutsi leima otsalle, miehilläkin kuulemma rajoja paljonko laseja saa ottaa ja kuinka usein käydään kavereiden kanssa ulkona ettei mies parkkaa saa kotiarestia. Pahoittelen suuresti etten itse pystyy siihen ja elän monipuolista elämä mistä pidän ja on aivan sama mitä mun ympärillä kanat kotkottelevat.
 
[QUOTE="Aloevera";30388514]Sori nyt ap, mutta et sä kovin suurilla älynlahjoilla ole siunattu. Sen olet todistanut monta kertaa.[/QUOTE]

Ymmärrä jo että vaikka yrität 36/7 täällä pahoittaa minun mieltäni, se ei tulee onnistumaan :). Yrittää mielummin pysyä aloituksessa mistä se oli alunperin aloitettu. Tuskin se oli tehty siksi että voi päästä mittaamaan mun älykkyyden määrä tai miettiä, onko minun kroppa läski vai laiha vai läskilaiha/laihaläski ja mitä minä taas puen päälle heti synnytyksen jälkeen mekon tai tulipuvun, lähdenkö heti töihin tai vkon päästä.
 
Tuota noin..
[QUOTE="Maarikka";30388420]Älä nyt luule taas itsestäsi liikoja. En ole se yksi sama (ketä edes tarkoitat?) koska kirjoitan sun ketjuihin todella harvoin. Täällä palstalla on monia jotka sulle vastailee ja monia jotka ei susta kauhean paljon tykkää ja ihan omalla käytökselläsi olet tuon aiheuttanut.

Olen täällä palstalla nähnyt susta vartalokuvia etkä kyllä todellakaan näytä kiinteältä ja treenatulta. Alipainoinen kuikelo olet ilman raskautta eikä se ole kaunista. Hiuksesi ovat aivat kauhea peruukkipallo eikä mitään kaunista katseltavaa sekään. Kannattaisi vaihtaa kampaajaa.

Mustahan sä et tiedä mitään, mitä harrastan, minkälainen vartalo mulla on jne. Ihan siitä syystä, että mulla ei ole tarvetta tuoda itseäni esille jatkuvasti ja kertoa jokaista pieruakin tänne kuten sä teet. Ei tarvitse edes avata kaikkia sun ketjuja kun näkee jo otsikosta kun sä taas mainostat omaa erinomaisuuttasi.

Mä lopetan tähän koska sä vastaat tähänkin jotakin todella idioottimaista jolla korostat omaa tyhmyyttäsi lisää. Kun on kahvilusikalla annettu niin ei voi paljoa vaatia. Tyhjä pää, pillu jalkojen välissä ja avot se riittää joillekin reppanoille yksinkertaisille miehille.[/QUOTE]

Mitähän sinä mahdat osoittaa moisella kielenkäytöllä..? Varsinaista rekkakuskieltä, eikä lainkaan naisellista.
 
Tuota noin..
Ymmärrä jo että vaikka yrität 36/7 täällä pahoittaa minun mieltäni, se ei tulee onnistumaan :). Yrittää mielummin pysyä aloituksessa mistä se oli alunperin aloitettu. Tuskin se oli tehty siksi että voi päästä mittaamaan mun älykkyyden määrä tai miettiä, onko minun kroppa läski vai laiha vai läskilaiha/laihaläski ja mitä minä taas puen päälle heti synnytyksen jälkeen mekon tai tulipuvun, lähdenkö heti töihin tai vkon päästä.
Älä välitä, Milanna, aina noita "koulukiusaajia" riittää, vaikka aikuisiksi itsensä mieltävät.

Oletko käynyt siellä polilla tutkimuksissa? Mulle nimittäin lääkäri teki aikanaan sen verran reipasotteisen tutkimuksen, että supistukset alkoivat hiljalleen samana iltana ja jo varattua käynnistysaikaa ei tarvittu. Soita ihmeessä sinne, sitä varten he siellä ovat! Tsemppiä :)
 
No en :D pakko olla älykkyyden kanssa todellakin jotain pahasti pielessä jos mietin tai välitän miten ne kiusajat täällä höpöttävät.

Juu mä kävin vko sitten tutkimuksissa :). Mutta vaikka kuinka lääkäri tarkistanut minua niin ei se synnytys vaan alkaa, voin sanoa mulle mikään ei auttaa, ei liikunta ei tuulista ruokaa, ei sauna, eikä siivous, se vaan tulee silloin kun halua tai ainakin 2 kerta oli käynnistetty, ihme kun kerran edes itsestään synnytys on alkanut.
 
sorry
En ole Facebookissa nähnyt omia kuvia kropasta ;D. Pitää varma aloittaa pian laittamaan kun on minulla niin paljon stalkkereita. Et varma usko, mutta en kestää jos mun kropassa on vika, siksi pidän itseä kuurissa (ei odotus aikana) ja tykkään treenata kropan, kun en kestää jos jotain roikkuu. Mutta on sekin kamala? Kamala jos näin ajattelen ja teen sekä kamala myös jos olisinkin läski tai liian laiha. Rasittava olet.
Eikun siellähän on vaan vessa-selfieitä ja kuvia joissa juodaan alkoholia huoltoaseman pihalla. Ja tietysti illalliskuva Ricardon kanssa.
 
erikoista
Huomasin ei vaan palstalla vaan myös norm. elämässä täällä kauhistellaan, miten se jaksa koht neljän kanssa ja miksi töissä mun kuuluu käydä kun on noin monta lasta ja miksi pukeutua niin ja näin eikö neljän lapsen äiti pakko jo tulipuku laittaa päälle (näin on parempi äiti sitte) tai ajaa vaikka sillä autolla tai tehdä asiat noin tai näin... On se vaan ihmellistä touhua kun niin paljon pitäisi ihmetellä toisesta tai olla huolissaan.
En tiedä minkälainen stereotypiä kaikilla on suomalaisista äideistä - minulla kolme lasta enkä koskaan pukeudu tuulipukuun. Myöskään kukaan tuttavistani, äideistä, ei pukeudu. Vaikka olis useampikin lapsi. Ja käyn myös töissä. Ja silloin hoitovapailla ollessani oli tapana panostaa myös itseeni urheilemalla ja pitämällä huolta muutenkin ulkonäöstä. Niinkuin muillakin tuntemillani äideillä. Hoitovapailla käytiin perhekerhossa, ei sielläkään kellään tuulipukua ollut :D
 
Ei Tyksistä mitään soittoa!!!!!:mad:

Eilen kun soitin yöllä Tyksiin pahan olon takia ja pääkivun takia kun oli koko päivä kovat kivut ei edes lääkitys auttanut, niin vastaus vaan ollut että odottaa ens vkon asti varma joku lääkäri on yhteydessä sinuun silloin. Sanokaa että tämä on joku vitsi? Kohta 43 vkoa prkle mulla!
 
Ei Tyksistä mitään soittoa!!!!!:mad:

Eilen kun soitin yöllä Tyksiin pahan olon takia ja pääkivun takia kun oli koko päivä kovat kivut ei edes lääkitys auttanut, niin vastaus vaan ollut että odottaa ens vkon asti varma joku lääkäri on yhteydessä sinuun silloin. Sanokaa että tämä on joku vitsi? Kohta 43 vkoa prkle mulla!
Marssi sinne polille ja sano että et ala odottaa enää vointiisi perustuen ja siihen että olet jo sen verran yliajalla. Sulla on jo sauma vaatia. Eikä alistua oottaan vaan.
 
HippuTAR
Älä jää viikonlopun yli odottaan vaan mee tyksiin ja VAADI käynnistys tänään. Tossa kohtaa alkaa olla kuitenkin jo riski että istukan toiminta alkaa helkentyä, eikä ole mitään järkeä riskeerata vauvan terveyttä.
 
No huh huh just posti on tullut ja kirje että vast lääkäriaika 6.10? :O Ei ne voi olla tosissaan ei? Soitin miehelle niin se tulee huomenna ja lähdemme kyllä vaikka vkonloppuna vaatimaan synnytystä, ei mun olo enää kestää ja sen verran yli jo että pelottaa...
 
"huh huh"
6.10. meni jo...

Ensi vuonna se on tietty taas.

Onko sulla oikeesti vauva siellä mahassa? En kyl odottelis enää kotona vaan sinuna varmaan menisin synnärin eteiseen enkä suostuisi lähtemään sieltä minnekään muualle kuin synnyttämään. Pakkohan niiden sitten on jotain alkaa tehdä.
 
fgfgfhg
Jostakin syystä en oikein usko että sun la on ollut yli kaksi viikkoa sitten... huonosti on Maskussa asiat jos yliaikaiskontrolleissa ei pyydetä käymään etkä neuvolassakaan ole käynyt tässä vaiheessa ainakin pari kertaa viikossa. Neuvolasta nimittäin saa herkästi lähetettä äitipolille jos vointi on huono ja viikot 42+... jokin ei täsmää...
 
No huh huh just posti on tullut ja kirje että vast lääkäriaika 6.10? :O Ei ne voi olla tosissaan ei? Soitin miehelle niin se tulee huomenna ja lähdemme kyllä vaikka vkonloppuna vaatimaan synnytystä, ei mun olo enää kestää ja sen verran yli jo että pelottaa...
Kannattaa vaatia sitä nyt arkipäivänä.
Lähdet sinne tänään jos olo on semmonen yhtään.
 
HippuTAR
Ei voi pitää paikkaansa. Ootkohan ny ymmärtäny jotin väärin? Tai sit on virhe sairaalan pääs.

Jos sulla tosiaan on viikkoja jo 42 kasas niin nyt keräät kamat mukaan, meet tyksiin ja ilmoitat että sä et enää lähde sieltä mihinkään ennenku vauva on syntyny.
 

Yhteistyössä