Jättiläisbanda Suomeen

  • Viestiketjun aloittaja Pantha
  • Ensimmäinen viesti
fhhgj
Uutisista tuli juttua, kilpailu käynnissä ja Suomi yrittää saada Pandan. Olisi aika jees, enpä oo tollasta koskaan livenä nähny :)
No mitäs hienoa on nähdä eläimiä vangittuina ja kiusattuina jossain kaltereiden takana?

Mä ymmärrän että jossan Kiinassa tuo on ok, mutta kyllä suomalaiselta aikuiselta viu jo odottaa hieman enemmän sivistystä.

Siksi ne varmasti sen sinne haluaa, kun kävijämäärät on laskeneet kun ihmiset on tiedostaneet suuremmassa määrin, miten ne eläimet siellä kärsii ja noh, se nyt ei ole niin kovin viihdyttävää enää katsoa niitä eläimiä kun tietää totuuden.
 
  • Tykkää
Reactions: Nuri
voi helvetti
"Isopandoja elää 1 500–3 000 metrin korkeudella olevissa lehti- ja havumetsissä, joissa on tiheä bambua kasvava alikasvos. Isopandojen asuinmetsät ovat usein sateisia ja sumuisia ympäri vuoden."

Täällä Suomessa oiskin oikein mukavat oltavat pandalle. Voi helvetti ihan oikeesti. Mä oon niin vihanen!
 
noup nou
Siitä vaan jokaiselle oma koti panda parvekkeelle eihän ne maksakkaan ku miljoona dollaria vuodessa + bambut. .ja valaita ja krokotiili sille kaveriksi.
Ei vaan oikeesti näille leveyksille ei tarvitse tuoda yhtään elukkaa kärsimään häkki elämää.
 

Yhteistyössä