Mä olen juonut 4v asti kahvia.

  • Viestiketjun aloittaja "aito ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"aito ammattivalittaja"
Muutaman vuoden tauon pidin aikuisena rytmihäiriöiden takia mutta kun sillä ei tuntunut mitään vaikutusta olevan ei siis rytmihäiriöt loppuneet tai vähentyneet niin jatkoin kahvin juomista.
 
"Kahvikissa"
Sama täällä, lapsesta asti kahvinjuoja. Olen aloittanut vielä aikaisemmin, sillä kuulemma minulle on annettu kahvia melkein vauvasta asti. Oma lapseni taas ei juo vieläkään kahvia säännöllisesti, vaikka on jo 17v.
 
"aito ammattivalittaja"
[QUOTE="piipula";30391171]niin minäkin ja aamupalana oli kahvikupponen ennen kouluunlähtöä, eikä se ollut mitenkään kummallista edes ,mutta kyllä kelpas koulun ruoka[/QUOTE]

Joo kyllä oli kova nälkä päivällä kun aamupala oli kuppu kahvia ja pieni viipale pullaa.
 
"Ffg"
Musta on kuva, kun istun kaksivuotiaana papan sylissä ja pappa juottaa mulle kahvia. Oon kyllä edelleen erittäin paljon kahvin perään. Omilleni en antaisi alle 15-vuotiaana eikä tuo täysikäinen oikein huoli vieläkään. Maistanut on jossain juhlissa kyllä.
 
"aito ammattivalittaja"
[QUOTE="Ffg";30391275]Musta on kuva, kun istun kaksivuotiaana papan sylissä ja pappa juottaa mulle kahvia. Oon kyllä edelleen erittäin paljon kahvin perään. Omilleni en antaisi alle 15-vuotiaana eikä tuo täysikäinen oikein huoli vieläkään. Maistanut on jossain juhlissa kyllä.[/QUOTE]

En minäkään anna pojalleni, on joskus maistanut mutta ei pitänyt kahvista eikä lasten kuulukkaan juoda kahvia.
 
"mie"
Alotin kahvin juonnin myös tosi pienenä, olisinkohan ollut alta 2 vuotias. Ja juon edelleen :)

Omille lapsille olen antanut myös kahvia jo tosi pienenä jos ovat halunneet. Tosi kahvinjuontihalut on karisseet nopeasti eikä kukaan halua enää kahvia vaikka tarjoaisi.
 

Yhteistyössä