tiiättekö facessa baareista ne kuvat missä paljon porukkaa ja sillee laajasti otettu... että semmonen sitte...

  • Viestiketjun aloittaja voi PIIP
  • Ensimmäinen viesti
voi PIIP
aloin selaan yhen yökerhon kuvia viikonlopuilta ja törmäsin siel ukkooni. toisessa kuvassa juttelee ja toisessa suutelee! toi on lokakuulta toi kuva, ei oo sitte sanallaka maininnu. ja muistaakseni niitten ei pitäny kavereittensa kans tuol baarissa edes olla.

mitä mä ny teen? se läks yövuoroon joku aika sitte, jätänkö kuvan auki koneelle vai paanko taustakuvaks, niin näkee aamulla heti. voi *****!!!
 
Huhhuh.... Ehkä taustakuvaksi olis hyvä... Ei se välttämättä niin tarkkaan sitä kato jos se on vaan aukinainen sivu.

Mutta mutta. Jos mä olisin sä, niin kaivelisin varmaan vähän lisää sen touhuja mikäli jotain kaiveltavaa on, ei kyllä yleensä oo hyvä idea. Mutta jos sillä on jotain suurempaa salattavaa, niin peli pitää saada poikki :mad: Tietenkin voi toivoa että se kertookin kun tulee...

Mutta toihan voi olla pelkkä kännipusukin, jota ukkos ei edes muista. Joillain on aika löysät rajat, mutta silti koetaan että ollaan uskollisia.
 
"Hmm"
Ensinnäkin.. Oletko satavarma jotta kuvassa on varmasti oma ukkosi? Tarkista, tarkista kunnolla ;)

Ettei tulis haukuttua väärää puuta.. Itsekin kuulemma olin kerran eräässä vastaavassa kuvassa jotain nuoleksimassa, onnekseni olin silloin juuri sairaalassa pötköttelemässä sillä enpä olisi itsekään muuten ollut varma ja olisi siinä ukolla ollut purtavaa. Sillä se nainen näytti aivan minulta hius- ja vaatetyyliä myöten. :D
 

Yhteistyössä