Kuka on sinun lempparihahmosi Solsidanissa?

  • Viestiketjun aloittaja AV-mamma
  • Ensimmäinen viesti
AV-mamma
Mun on Fredde. Pohdittiin tätä mieheni kanssa, ja tultiin siihen lopputulokseen, että Fredde on sarja syvin ja eniten "oikeaa" ihmistä muistuttava hahmo ristiriitoineen. Muut ovat ehkä enemmän yhden tempun hahmoja.
 
vierassssssssssss
Mickan, Fredden vaimo. Hänen rooliaan vetävä Josephine Bornebusch tekee työnsä hyvin ja on saanut uskottavuutta hahmoonsa. Moni nainen on juuri tuollainen tunnepitoinen, kotiinsa ja lapsiinsa keskittyvä, mutta hahmon herkullisuutta lisää tottumus vaurauteen ja joka taas lisää Mickanin hahmoon herkullista turhamaisuutta. Pinnallista ja vähän tyhmää tyyppiä on vaikea näytellä, kun ajattelee miten paljon näyttelijä joutuu eläytymään sellaiseen. Jos on itse fiksu, niin ei se tuosta vain onnistu keneltä vain.
 
suosikki
Mickan, Fredden vaimo. Hänen rooliaan vetävä Josephine Bornebusch tekee työnsä hyvin ja on saanut uskottavuutta hahmoonsa. Moni nainen on juuri tuollainen tunnepitoinen, kotiinsa ja lapsiinsa keskittyvä, mutta hahmon herkullisuutta lisää tottumus vaurauteen ja joka taas lisää Mickanin hahmoon herkullista turhamaisuutta. Pinnallista ja vähän tyhmää tyyppiä on vaikea näytellä, kun ajattelee miten paljon näyttelijä joutuu eläytymään sellaiseen. Jos on itse fiksu, niin ei se tuosta vain onnistu keneltä vain.
Hänellähän on todella huono itsetunto, ei tunne kuuluvansa piireihin, tuntee alemmuuttua tuttavanaisiin. Mutta näyttelijä esittää sen mahtavasti. Epävarmuuden näytteleminen on varmasti herkkää hommaa.
 
bbierass
Alexd! Kiltti ja hyväntahtoinen, mutta vähän nössö ja muiden vietävissä. Sit aina välillä repäsee ja ryhtyt omapäiseksi. Mut palaa tas aina tossun alle. Alex on paras.
 
AV-mamma
Mäkin tykkään paljon Mickanista. Hänessä näkyy juuri se, että kauneus ja vauraus eivät automaattisesti takaa hyvää itsetuntoa, vaan Mickanin täytyy tehdä hirveästi töitä, että pystyy elämään Solsidanin hienostomaailmassa. Hän näkee ristiriidan, mutta ei pysty kyseenalaistamaan sitä.
 
tykätään
Ove Sundberg on ihan paras!!! Mun mielestä parasta koko sarjassa on just se että kaikki tyypit on aika tavallisia. Meillä haaveillaan segwaystä ton sarjan takia. Ihan uskomattoman hyvin tehty sarja!!!
 
"AV-mamma"
Tykkään Annasta.

Ja kaikista muistakin ;)
Hei kerropa, mistä tykkäät Annasta! Mua vähän ärsyttää, että Anna esitetään sarjassa niin negatiivisessa valossa, jos hän jotain sanoo, on se yleensä nalkuttamista, arvostelemista tai nälvimistä, ja muutenkin hän on melko tekopyhä ihminen. Kuitenkin kiltti ja vilpitön Alex rakastaa häntä koko sydämestään, joten ei Anna nyt ihan niin ikävä ihminen voi olla. Tuntuu, että me näemme vain hetket, joina Anna on noussut väärällä jalalla tai PMS:n kourissa.
 

Yhteistyössä