Miten häätää talosta "kummitukset", vai mitä ne ovat?

Blondi misu
... Vaikka se saattaa monen korvaan kalskahtaa oudolta, niin kirkon piirissä on kyllä totuttu tällaisiinkin juttuihin. Loppujen lopuksi sillä ei ole merkitystä mikä siellä kotona meuhkaa ja aiheuttaa teille pelkoja ja ahdistusta - tärkeämpää on saada se loppumaan. Itse aloittaisin soittamalla seurakuntaan ja pyytäisin papin siunaamaan kodin. Ehkä auttaa, ehkä ei. Onko teillä tiedossa miksi edellinen perhe halusi myydä? Itsellä välillä tulee karmivia tuntemuksia,- joskus metsässä kulkiessa, joskus kotona, Että joku mitä en näe on läsnä. Hullua tai ei, olen napakasti sanonut ääneen " mene pois" . Toistaiseksi on toiminut. Vaikka tunne onkin karmiva, en ole kokenut että minua olisi haluttu uhata tai pelotella- mutta pelkkä 'läsnäolo' on ollut jo sinänsä pelottavaa ja epämiellyttävää.. Tässä teidän tapauksessa on minusta äärimmäisen ikävää se että teitä ihan selvästi halutaan ahistaa ja pelotella. Mitä tahansa se onkin, toivottavasti sille tulee loppu.
 
jljkjj
Nauhoittaminen ja kuvaaminen eivät aina auta. On päivänselvää että maailmassa on energiamuotoja joita emme havaitse kuudella aistillamme. Aistimme ovat valikoituneet maassa selviytymisen myötä, evoluutiossa. Tottakai meillä on voinut olla aisti myös näille toisenlaisille energioille, mutta se on karsiutunut koska ei ole olennainen hengiltä pysymisen kannalta.

Eliöt jotka eivät ole vielä täysin muokkautuneet elinympäristöömme, kuten lapset, voivat aistia muutakin kuin näkyvää. Lapsesi aistivat painajaisina, koirat aistivat muutoin. Talossanne on energiaa joka on saatava sieltä pois. Se kiusoittelee lapsianne ja saa energiaa pelosta. Teidän täytyy tehdä energiapuhdistus talossanne.
 
Teidän täytyy tehdä energiapuhdistus talossanne.
Ai että joku tulee polttamaan suitsukkeita, mumisemaan mantraa ja kirjoittamaan lihavan laskun.

Just.

Olikohan viime viikolla kun kattelin töllöttimestä pelko- ohjelmaa. Koehenkilöiltä peitettiin aistit ja heitä "peloteltiin" tyyliin nämä ovat torakoita ja tämä köydenpätkä on käärme jne... mut pelkokerroin alkoi nousta eksponentiaalisesti siinä vaiheessa kun "pelottelijat" poistuivat huoneesta ja jättivät koehenkilön yksin, vailla tietoa mitä seuraavaksi tapahtuu. Huoneessa ei ollut mitään mitä pelätä, mutta pää kehittää omat pelkonsa.

Sano niille kummituksillesi, että tulevat tänne. Mä olen kaveria vailla joten muutama kotikummitus tänne sopisi hyvinkin. Jos eivät kuorsaa.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Ai että joku tulee polttamaan suitsukkeita, mumisemaan mantraa ja kirjoittamaan lihavan laskun.

Just.

Olikohan viime viikolla kun kattelin töllöttimestä pelko- ohjelmaa. Koehenkilöiltä peitettiin aistit ja heitä "peloteltiin" tyyliin nämä ovat torakoita ja tämä köydenpätkä on käärme jne... mut pelkokerroin alkoi nousta eksponentiaalisesti siinä vaiheessa kun "pelottelijat" poistuivat huoneesta ja jättivät koehenkilön yksin, vailla tietoa mitä seuraavaksi tapahtuu. Huoneessa ei ollut mitään mitä pelätä, mutta pää kehittää omat pelkonsa.

Sano niille kummituksillesi, että tulevat tänne. Mä olen kaveria vailla joten muutama kotikummitus tänne sopisi hyvinkin. Jos eivät kuorsaa.
tänne voi lähettää kanssa pari. laitan ne siivoushommiin niin ei ite tarvii vaivautua.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
huhah
Kuulostaa siltä, että vastaajilla on enemmän omia pelkoja, kuin kysyjällä. Muuta syytä en oikein ymmärrä sinänsä asiallisen kysymyksen kuittaukseen lanttutohtorijutuilla.

Luulen, että osa asioista on totta ja osa kuviteltua. Lapset ovat lietsoneet toisiaan, muutto on stressannut, uusi paikka pelottanut, on nähty painajaisunia.

Kaikilla rakennuksilla on äänimaailmansa. Uusi on vieras. Tavarat eivät ole ihan paikoillaan muuton jälkeen, tulee enemmän kilinää ja kolinaa.

Jota kuta tämä stressaa nyt sen verran, että on tullut unissakävelyä. Ehkäpä sinua, ja siirtelit pyykkejä unissasi.

Koirat saattavat aistia pelkonne, ja koirien reaktioista pelästyminen sai ne pelästymään lisää.
 
"eeee"
Oletko varma että ette oo sen eka puolen vuoden jälkeen hommanneet mitään esinettä joka aiheuttaa. Esim joku markamuisto. Meillä ku oli Egyptistä tuotu sfinksi niin meillä kulki joku henki öisin. Kun hävitin sen nii sen koommin ei oo kerää ollu. Oon siis ihan tosissani.
 
"..."
Helppo se on ilkkua, kun ei ole kokenut mitään tuommoista. Sitten jos / kun jotain tuommoista sattuu omalle kohdalle, niin asiaan suhtautuu hyvin eri tavalla.
Ap tule kertomaan mitä teille kuuluu ja oletteko saaneet ongelmaan mitään ratkaisua.
Kehottaisin kääntymään selvännäkijän puoleen. Tietenkin voit kehoittaa "kummitusta" menemään valoon tms..
 
want to belive
Entä miten saa tänne vanhaan taloon kummituksia paikalle? Talo rakennettu 1918 ja jotakin pientä narinaa ja paukahtelua kuuluu, muttei mitään oikein mainittavaa/näköhavaintoja. Pitääkö alkaa joogaamaan, avata kolmas silmä, levittää tarotkortit pöydälle vai millä saa todellista toimintaa aikaan. Haluan todellista äksöniä tänne...
 
muerte
Niin, liljaaaa, et vastannut kysymykseeni, miten toivotan kummitukset tervetulleeksi talooni? Pyydänkö jeesusta lähettämään kummituksia tänne, vastaako hän pyyntööni jos uskon niin...
 

Yhteistyössä