Paranormaalit asiat

  • Viestiketjun aloittaja "Kummitus"
  • Ensimmäinen viesti
"Kummitus"
Mitä paranormaalia teille on joskus tapahtunut?
Tässä jotain mitä itse olen kokenut ja mitä entisessä talossamme tapahtui.
Oli jo yö ja olin silloin joku 4-8 vuotias. Muistan tämän silti kuin eilisen. Minun ja isoveljeni huone oli vanhan talomme yläkerrassa. Eräs yö olin menossa vessaan joka oli käytävän päässä.(huoneemme oli ihan toisessa päässä käytävää ja portaat olivat huoneemme oven edessä.) Tulin ulos huoneesta ja näin savumaisen valkoisen hahmon istumassa portailla selin minuun päin. Säikähdin ihan hirveästi ja juoksin herättämään veljeni. Kun tulimme portaisiin veljeni kanssa niin hahmo oli hävinnyt. En enää uskaltanut mennä yöllä minnekään huoneestamme.
Sitten toinen juttu joka tapahtui tässä samaisessa talossa. Tämä ei tapahtunut minulle mutta perheellemme. Olin silloinkin lapsi. Äiti oli alakerrassa makuuhuoneessa käymässä nukkumaan, kunnes hän kuuli kuinka joku lausui hänen nimeään tosi hiljaisella äänellä. Äiti kysyi 'mitä?' koska luuli että isäni oli sanonut sen. Mutta isäni oli ollut olohuoneessa joka on toisessa päässä taloa. Ja oli ollut siellä koko ajan. Vaimea ääni ei ollut sanonut mitään muuta kuin äitini nimeä. Sama tapahtui veljelleni. Veljeni oli muistaakseni ollut yksin kotona ja yhtäkkiä kuului vaimea ääni joka toisti nyt sitten tämän veljen nimeä. Veljenikään ei osannut sanoa mistä ääni tuli.
Äitini oli myös nähnyt tämän hengen ja meillä oli vahva epäilys siitä että henki oli äitini kuollut pappa. Sillä hän oli sodassa menettänyt toisen kätensä ja hengelläkään ei olmut kättä. Usein vanhassa talossamme myös oli vaivaantunut ilma kokoajan ja jos oli yksin talossa, niin tuntui kokoajan että joku olisi tuijottanut. Myös kaverini ja vieraat huomasivat sen,ja tunsivat pelkoa sisällään. Esim. Eräs nainen oli meillä yhden yön ja hän siis oli äitini ystävä. Aamulla äitini kysyi häneltä, miten yö meni. No tämä nainen sitten vastasi, että joku oli istunut portailla ja tuijottanut häntä, vaikkei mitään näkynyt. Tässä nyt oli kokemuksia meidän entisestä talosta ja muusta. Kertokaas mitä mieltä olette tai omia kokemuksia ja ei sitten niitä ihmisiä jotka eivät usko näihin juttuihin! Jos aiot kommentoida jotain "kuvittelette vain" tai "en usko tuota" niin älä edes vaivaudu kirjoittamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Hilpuri Tilli
"Kummitus"
Ja talossa myös oli yksi huone, jonka ovi aukesi itsestään välillä. Huone oli vessan vieressä eli käytävän päässä. Tämä ei ole huijaus koska me kaikki perheestämme olimme nähnyt sen. Välimmä myös öisin portaista kuului narinaa, ihan kuin joku olisi kävellyt niitä ylös.
 
Edellinen paranormaaliketju päättyi siihen, et syylliseksi paljastui varis.

Sitä ennen oli useampi useampi suosittelemassa manaajaa, energiapuhdistajaa yms huuhaata käytettäväksi.
En oikeen usko, et voroissa käyvä varis kauheesti piittais energiapuhdistuksista.
 

Yhteistyössä