Hankala nainen

  • Viestiketjun aloittaja Mieskysyy
  • Ensimmäinen viesti
Mieskysyy
Päätinpä kysyy täältä apua kun mulla on niin vaikea parisuhde. Jos osais naiset auttaa... Eli mulla on tyttöystävä, jota rakastan todella syvästi. Hän on vaan henkisesti todella tuuliajolla. Johtuu kai vaikeasta lapsuudesta ja nuoruudesta. Paljon on ollut huonoja parisuhteita. Itse olen aika eri maata kuin edelliset miesystävät. Itse olen hyvässä työssä, kunnioitan naisia jne... Edelliset ovat olleet hyvin eri maata.

No tää mun tyttöystävä on pettänyt mua useemman kerran. Kännissä yhden illan juttuja. No moni sanois, että lähde menee kun ehdit. Mut en haluu, koska en toisaalta tämmöstä tyttöystävää pystyis saamaan. Tyttöystäväni on erittäin kaunis ja seksikäs. Ihan eri tasoa mihin normaalisti pystyisin.

Olemme olleet yhdessä 2 vuotta. Sitä ennen hän oli ihan hunningolla. Nyt olen saanut hänet pois sieltä ja hän esim. opiskelee. Hän on tietty ihan mun varassa. Asuu mun kämpässä ja taloudesta vastaan lähinnä mä. Ei haittaa, koska mulla on hyvä työ ja hyvä palkka.

Tyttöystäväni sanoo, että noi pettämisit tulee siitä että kun saa alkoholia niin noi vanhat toimintatavat menee päälle ja se on sitten menoa. Toisaalta ei halua olla ihan pelkästään raitiskaan, koska tarvii välillä pakoa todellisuudesta. Mitään alko-ongelmaa hänellä ei ole, ei ole tarvetta juoda.

oon aatellut, että saa sitten juoda välillä kun haluaa, mutta mun on oltava vaan mukana. Muuten en voi luottaa häneen. Sitten kun pikkuhiljaa pääsee noista vanhoista toiminttavoista eroon niin luottamuskin lisääntyy...

Mitäs mieltä? Itse olen 32v ja tyttöystäväni on vasta 23v, että sillätavallakin tää on ymmärrettävämpää...
 
"Kikkeliskokkelis"
Eli muija elää sun rahoilla ja käy panemassa muitten äijien kanssa. Ei hyvää päivää! Vähintään seuraavasta kerrasta poikki... Mä en tosin vois enää elää tommosen kanssa. Miten voit harrastaa seksiä ees naisen kanssa kun tiedät että täysin susta piittamatta jakanut persettä turuilla ja toreilla. Huh huh!
 
Rakkaus ei kanna ikuisesti
Kyllä naisen pitää itse nousta suostaan eikä selitellä huonolla lapsuudella tai paskoilla suhteilla..Tekosyy ja heikkoutta jos pitää viina käyttöä selitellä ja sen takia käyttäytyä huonosti!
Toista ei voi ikuisesti pitää pystyssä, vaan omin jaloinkin pitää aikuisen oppia seisomaan...
Mietippä sitä hetkeä, jolloin perheen perustaminen ehkä alkaa kiinnostamaan...onko tämä nainen sovelias vaimoksi, kumppaniksi ja lastesi äidiksi?
Aika aikaansa kutakin tukena ja sitten pitää alkaa jo aikuistua! Roikkuminen ei ketään auta pitemmän päälle...tukiverkkoa ja apua löytyy, kun sitä hakee!
Voimia ja viisaita päätöksiä sinulle ja kumppanillesi kaikesta huolimatta!
 
"Mimi"
Nainenhan kokeilee ihan selkeesti sun rajojas, katsoo minkä kaiken hyväksyt hänen käytöksestään. Ja näköjään hyväksyt epäasiallisen käytöksen ja hän tiedostaa sen ja sama homma jatkuu, valitettavasti. Taitaa haluta vielä kokeilla eri miehiä ja tavallaan sinä mahdollistat tämän. Hän tietää, että otat takas, vaikka pettäskin sua. Mitä sitten jos hän löytääkin mieluisemman miehen lopulta ja jättää sinut?

Nuorissa neidoissa on myös näitä, jotka elävät ihan tietoisesti vanhemman miehen siivellä ja kun aika on kypsä johonkin muutokseen, häipyvät kuvioista. Valitettavasti. Vähän niinku oot iskä nyt sille naiselles, pappa betalar..

Onko se seksikäs ja kaunis ainoat kriteerit mitä naiselta haluat?
 
vieras*
Tämä kuullostaa huolestuttavalle:

"... koska tarvii välillä pakoa todellisuudesta. Mitään alko-ongelmaa hänellä ei ole, ei ole tarvetta juoda."

Onko tyttöystäväsi terapiassa?
 
njoo
tuo nainen kuulostaa minulta kun olin nuorempi n 17v, olin niin sekaisin henkisesti, hyväksi käytin miehi,ttietoisesti josta tuli vaan pahemmat morkkikset, uskon että kun nainen sinuun kyllastyy hän siirtyy seuraavaan mieheen, et saa häntä"parannettua" tai autettettua hänen åitää itseään auttaa.
 
hth
sinua käytetän hyväksi. oletko onnellinen suhteessa vai et? ovatko tulevaisuudentoiveet samat? vai haluatko vain hetken iloittelua? kertomasi perusteella suhde perustuu melko pinnallisiin asioihin; kauneus, talous,,
 
"yksin"
Mulla on samanlainen tausta. Edellisessä suhteessa mulla oli hyvä mies. Se oli aika outoa. Siinä suhteessa en pettänyt. Ei kiinnostanut muut miehet sillä tavalla.
Mies jätti mut muista syistä.

Mun mielestä jos on toimiva suhde ja välittää toisesta niin ei petä kännissäkään.
 
dddd
Sinua käytetään hyväksi. Jos olet sitä mieltä, ettet pysty parempaakaan saamaan, niin pidä hyvänäsi vain. Ei tuo käytös tule muuttumaan. Tuollaisella suhteella ei ole tulevaisuutta, joten ihan turhaan vaivaat edes päätäsi näillä ajatuksilla.
 
pokkura
Aikamoisen tytön oot löytänyt... Kyllä siitä vielä hyvä voi tulla, mutta kuulostaa vähän sille että etsiskelee vielä suurta rakkauttaan? Voi rakastaa ja välittää myös sinusta, mutta ei ole vielä sitoutunut sydämessään. Jos kestät tuota ja annat hänen kävellä ylitsesi, niin sen hän myös tekee. Sinun pitää saada hänet arvostamaan itseäsi ja näkemään miten hyvä mies todella olet. Kokeilepa tehdä tyttö mustasukkaiseksi, koita sinäkin vähän vapaampaa tyyliä suhteessa. Silloin viimeistään tiedät haluaako hän todella sinut. Yleensä naiset näkevät punaista jos heidän miehiään ollaan viemässä :)
 
...vieras...
Tiedän yhden tapauksen, jossa nainen kouluttautui miehen kustannuksella. Kun sai koulutuksen päätökseen, meni mies vaihtoon. Varo vaan että itsellesi ei käy samoin.
 
"miumau"
Mieti nyt ihan tarkkaan omia tunteitasi ja sitä mitä haluat parisuhteelta. Sinulla on varmasti halu suojella ja auttaa tyttöäsi, ja ehkä toivot alitajuisesti voivasi "pelastaa" tytön, mutta kuulostaa siltä että todennäköisesti saat näpeillesi ja tulet pettymään.. Tyttö ehkä etsii sinusta jonkinlaista "isähahmoa" ja turvaa, varsinkin jos hänellä on ollut lapsuudessa ongelmia. Voi olla että kunhan tyttö saa hoivissasi lisää itseluottamusta ja elämäänsä järjestykseen, hän alkaa kaivata toista, itsensä kanssa samankaltaisempaa ja henkisesti tasa-arvoisempaa kumppania itselleen. Riippuvuus on huono pohja parisuhteelle. Epäilen ettei hänkään osaa vastata tarpeisiisi henkisellä tasolla, ihan jo ikäerosta ja elämäntilanteen erilaisuudesta johtuen. Nykyisessä tilanteessa molemmat kyllä hyödytte suhteesta, mutta eri tavoin ja ehkä eri tavalla kuin miten yleensä kumppanuus parisuhteessa käsitetään.
 
"quu"
Olen samaa mieltä vastaajan miumaun kanssa, että miksi haluat suojella tyttöystävääsi? Mikä tarve sinussa saa niin tekemään? Tyttöystävääsi et saa muuttumaan, etkä myöskään pelasta häntä- ellei hän itse halua muuttua ja lopettaa pettämisen.

Tyttöystäväsi tarvitsee vielä elämänkokemusta ennen kuin ymmärtää sinun arvosi. PArasta, mitä voit hänelle tehdä, on erota tai ottaa aikalisä asumalla jonkun aikaa erillään. Miettikää tahoillanne toimiiko suhteenne ja kannattaako jatkaa.
 
Pertti38
Pitää aina muistaa että ainut ihminen jota voit muuttaa olet sinä itse.

Laske mitä kulutat tuohon seksikkääseen pikku narttuun niin huomaat että voit sillä summalla käydä pari kertaa viikossa luxushuoralla, parempaa kyytiä ihan varmasti.
Sehän on sun kanssa sen vuoksi kun maksat sille kaiken. Selvempää ois sun käydä huorissa niin ei tule kuvitelmia parisuhteesta.
Naiset on rahan perään ja jos löytyy hyödyllinen (rikas) idiootti niin pillua toki tulee kunhan rahahanat pysyvät auki.

Hän EI rakasta sua, hän rakasta rahaa ja valtaa mitä käyttää sua kohtaan pillun voimalla. Miehisty mies! Rupea homoksi niin ei rassaa niinpaljon noi naisasiat.!
 
"nainen"
Pitää aina muistaa että ainut ihminen jota voit muuttaa olet sinä itse.

Laske mitä kulutat tuohon seksikkääseen pikku narttuun niin huomaat että voit sillä summalla käydä pari kertaa viikossa luxushuoralla, parempaa kyytiä ihan varmasti.
Sehän on sun kanssa sen vuoksi kun maksat sille kaiken. Selvempää ois sun käydä huorissa niin ei tule kuvitelmia parisuhteesta.
Naiset on rahan perään ja jos löytyy hyödyllinen (rikas) idiootti niin pillua toki tulee kunhan rahahanat pysyvät auki.

Hän EI rakasta sua, hän rakasta rahaa ja valtaa mitä käyttää sua kohtaan pillun voimalla. Miehisty mies! Rupea homoksi niin ei rassaa niinpaljon noi naisasiat.!
Osittain tämä on totta, mutta ei sentään useimpien naisten kohdalla. Suurin osa naisista rakastuu mieheen ja on sen takia tämän kanssa yhdessä. Aloittajalle ei vain huoli itselleen sellaista naista, joka rakastaa häntä aidosti, koska ulkonäkö ja seksikkyys on hänelle tärkein asia parisuhteessa.
 
ero
Tiedän yhden tapauksen, jossa nainen kouluttautui miehen kustannuksella. Kun sai koulutuksen päätökseen, meni mies vaihtoon. Varo vaan että itsellesi ei käy samoin.
Kirpaisi kyllä lukea tämä kommentti, koska oma eronikin ajoittui ajankohtaan kun olin lähiaikoina valmistunut, mutta erolla ei ollut mitään tekemistä hyväksikäytön kanssa. Saattaa ulkopuolisesta näyttää asiat muulta mitä on.
 
oikeapäätös
Tiedän yhden tapauksen, jossa nainen kouluttautui miehen kustannuksella. Kun sai koulutuksen päätökseen, meni mies vaihtoon. Varo vaan että itsellesi ei käy samoin.
Jep. Minäkin erosin sairaalloisen mustasukkaisesta avomiehestäni valmistumiseni jälkeen. En elänyt miehen kustannuksella, vaan päinvastoin minulle koitui ylimääräisiä kuluja siitä, kun ravasin hänen takiaan opikselupaikkakunnaltani ja sen jälkeen pätkätyöpaikkakunnalta hänen luokseen joka viikonloppu. Itse maksoin kuluni ja jaoin vielä asumiskuluja miehen talosta, vaikka sen lisäksi jouduin maksamaan vuokran opiskelu- ja työpaikkakunnan asunnostakin.

Siinä vaiheessa, kun mies uhkasi käydä väkivaltaiseksi harhojensa takia, katsoin paremmaksi erota. Ulkopuolisille mies varmasti maalasi minusta sellaisen kuvan, että olin huora ja hullu. Samanlaista juttua selitti exästäänkin minulle seurustelun alkuaikoina.
 
Mitä helvettiä! Ei toisen ihmisen hyväkskäyttö ole rakastamista. Toi pikku pillu käyttää sua lompakkonaan, jolta saa munaa kun ei parempaa ole aina saatavilla.sä maksat kaiken mukisematta ja olet helposti ton muijan käytettävissä. Hommaa selkäranka ja pistä pellolle tollanen muija. Turhaan tuhlata elämää tollasen takia, joka tuskin muuttuu koskaan. Sä et voi muuttaa ketään nyt ainoastaan sua käytetään hyväks ja luuletko,ettei toi muija naureskele sulle sun selän takana kavereittesa kanssa, miten helppo sua on käyttää? Sun elämä tasapainottuu, kun pääset eroon tosta muijasta. Saat varmasti paljon parempaa ja oot sen arvonen. Kunnioita itsees hyvä mies älä tyydy siihen huonoon, kun voit saada jotain paljon parempaa, sen oikean.
 
"mie"
En tiedä minulla ja omalla miehellä suurinpiirtein samanlainen ikäero kun tavattiin ja olin itse sillon vähän tuuliajolla... En kyllä pettänyt miestäni! Olin kauheassa työpaaikassa josta vaihdoin toiseen ja toiseen huonoon työpaikkaan lopulta päätin mennä opiskelemaan ja sain koulun käytyä ja naimisiin mentiin ja saatiin lapsikin. Ja kyllä mies maksoi asumiskulut muttei mitään muuta ja minusta se oli ihan oikeudenmukainen järjestely. Kun oltiin menossa naimisiin joku höpötti jostain avioehdoista vaikka mies on ihan tavallinen tallaaja huvitti kyllä :) Jos toista rakastaa voi luottaa toiseen, että pysyy vierellä. Itse kyllä en välttämättä hyväksyisi jos heti ollaan pettämässsä ja rahat kelpaa.. Ikäerosta on tullut ongelmia ehkä vasta nyt. Toisaalta teidän tapauksessa sinä olet tytön Sugar Daddy ;-)
 
"bbb"
Mitä helvettiä! Ei toisen ihmisen hyväkskäyttö ole rakastamista. Toi pikku pillu käyttää sua lompakkonaan, jolta saa munaa kun ei parempaa ole aina saatavilla.sä maksat kaiken mukisematta ja olet helposti ton muijan käytettävissä. Hommaa selkäranka ja pistä pellolle tollanen muija. Turhaan tuhlata elämää tollasen takia, joka tuskin muuttuu koskaan. Sä et voi muuttaa ketään nyt ainoastaan sua käytetään hyväks ja luuletko,ettei toi muija naureskele sulle sun selän takana kavereittesa kanssa, miten helppo sua on käyttää? Sun elämä tasapainottuu, kun pääset eroon tosta muijasta. Saat varmasti paljon parempaa ja oot sen arvonen. Kunnioita itsees hyvä mies älä tyydy siihen huonoon, kun voit saada jotain paljon parempaa, sen oikean.
Kyllähän ap vissiinkin tajuaa tulevansa hyväksikäytetyksi, mutta kun se tyttöystävä on niin kaunis ja seksikäs... Itsehän on valintansa tehnyt, jos tuollaiset syyt on jatkaa.
 
Mieskysyy
Helkkarin hyviä vastauksia täällä. Kiitos! Pisti miettimään... vaikka toisaalta olin/olen tajunnut tuon kaiken itsekkin. Noh, kai tässä pitää ryhdistäytyä. Päätin, että katellaan nyt. Tarttee ottaa tiukemmat linjat ja oikeesti lähtee vähän siitä asenteesta, että joku toi mimmi muuttuu oikeaan suuntaan tai sitten se on soromnoo.

Tänään muija on viettämässä iltaa kavereiden kanssa. Ylioppilaspippaloiden jatkoilla puolittain kun tyttöystävän sisko kirjoitti. Itellä oli siellä hauskaa ja tulin sitten kotiin ja päätin ihan ex-tempore vetää kalsarikännit.

Rupesin sit miettiin, että hitto soikoon, mä oon 32v. Miehinen biologinen kello ei tietenkään tikitä, mutta kyllä mä näen että ne lapset pitää hankkia 10 vuoden sisään. Mieluumin viiden.

Täs on nyt nykymimmillä niin raskaat syntitaakat taustalla, että jos kesän aikana ei tajua asioita, se on vaan pakko lähteä. Tänäänkkin saakeli annoin sille 200 euroa bailausrahaa... huh että sitä viittii... mut semmonen se heikko ihminen on. On siinä sentään se, että hän on todella kiimainen kun tulee kotiin humalassa. Jos siis tulee...
 

Yhteistyössä