Pääsenkö minä tänä vuonna avecina "Linnanjuhliin?"... ;)

Niinistö (ei se veljenpoika)
Tjaah, tuskin itse ostettavam mitalin ostanutta sinne kutsutaan. Kokeile niitä kuokkavierasjuhlia, luulis sopiva kolttukin niihin löytyvän.


"Vuonna 2005 perustettu, vain liiton erityisinä merkkivuosina myönnettävissä oleva Reserviläisliiton Erikoisluokan ansiomitali (ErAm) on käytössä vuonna 2015 ja haettavissa kuluvan vuoden loppuun saakka. ErAm voidaan hakemuksesta myöntää henkilölle, jonka jäsenyys yhdessä tai useammassa Reserviläisliiton jäsenyhdistyksessä on kestänyt vähintään kymmenen vuotta. "
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niinistö (ei se veljenpoika);30849959:
Tjaah, tuskin itse ostettavam mitalin ostanutta sinne kutsutaan. Kokeile niitä kuokkavierasjuhlia, luulis sopiva kolttukin niihin löytyvän.


"Vuonna 2005 perustettu, vain liiton erityisinä merkkivuosina myönnettävissä oleva Reserviläisliiton Erikoisluokan ansiomitali (ErAm) on käytössä vuonna 2015 ja haettavissa kuluvan vuoden loppuun saakka. ErAm voidaan hakemuksesta myöntää henkilölle, jonka jäsenyys yhdessä tai useammassa Reserviläisliiton jäsenyhdistyksessä on kestänyt vähintään kymmenen vuotta. "
Olet vissiin 'sivari'?
Jonkun on täytynyt olla jäsen tjn?
 
"Samu"
Mun ukilla oli joku tosi kovan luokan mitali (ja kasa pienempiä) myönnetty sotasaavutuksista. Aina kutsuttiin linnaan, mutta ei koskaan mennyt. Ei kai nähnyt mitään juhlittavaa teoissaan. Ei koskaan muutenkaan puhunut sota-ajoista mitään, mitalitkin löydettiin vasta kun ukista aika jätti.
Vanhemmat on ollu vieraina. Oli kuulemma ahdasta ja kuuma.
 

Yhteistyössä