Doximed antibiootista tullut

  • Viestiketjun aloittaja miten on?
  • Ensimmäinen viesti
miten on?
jalkoihin ja käsiin kutisevia näppyjä. Voiko vaihtaa Kefexiiniin, jos sopisi paremmin. Löysin kaapista 4 kpl ja niitä olisi saman verran, kuin Doximedejä jäljellä.
 
hmmmm
Kyllä se vaatisi yhteydenottoa lääkäriin, koska ethän tiedä mikä olisi oikea annostus kefexiniä juuri sun vaivaan. Tarvitset siinä tapauksessa kokonaisen kuurin kefexiniä 4kpl tablettia tuskin riittää. Jos saa kysyä mihin on määrätty doximed?
 
hmmmm
Ylähengityistieinfektioon. Ei huvittais viikonloppuna mennä päivystykseen moneksi tunniksi.
Voisit varmaan ihan vaan soittaa sinne mistä doximed reseptin sait. Vaihtavat varmaan kyllä ihan ilman käyntiäkin. Näin mulle ainakin tehtiin. sain mulle sopimatonta antibioottia terveyskeskus lääkäriltä ja soitin sitten päivystykseen kun se oli ainoa mikä auki niin vaihtoivat sielä mulle sitten toiseen antibiootin sain e-reseptinä ei tarvinnut näytille mennä.
 
miten on?
Voisit varmaan ihan vaan soittaa sinne mistä doximed reseptin sait. Vaihtavat varmaan kyllä ihan ilman käyntiäkin. Näin mulle ainakin tehtiin. sain mulle sopimatonta antibioottia terveyskeskus lääkäriltä ja soitin sitten päivystykseen kun se oli ainoa mikä auki niin vaihtoivat sielä mulle sitten toiseen antibiootin sain e-reseptinä ei tarvinnut näytille mennä.
TK:tsta saatu. Päivystys nyt siis auki, pitää sinne soittaa.
 

Yhteistyössä