Mulla on kolme sisarpuolta,jotka eivät tiedä minusta..

  • Viestiketjun aloittaja kerttu
  • Ensimmäinen viesti
kerttu
ja juu,isäni oli naimisissa toisen naisen kanssa kun minä synnyin.Kiinnostaisi tutustua sisaruksiini,mutta isäni oli sanonut äidilleni,että me joudumme hankaluuksiin jos hänen vaimonsa saa tietää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kerttu:
ja juu,isäni oli naimisissa toisen naisen kanssa kun minä synnyin.Kiinnostaisi tutustua sisaruksiini,mutta isäni oli sanonut äidilleni,että me joudumme hankaluuksiin jos hänen vaimonsa saa tietää.
Eli mä ymmärtäisin asian niin ettei tää aikaisempi vaimo tiedä sinusta eikä myöskään sisarukset
 
kerttu
Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Alkuperäinen kirjoittaja kerttu:
ja juu,isäni oli naimisissa toisen naisen kanssa kun minä synnyin.Kiinnostaisi tutustua sisaruksiini,mutta isäni oli sanonut äidilleni,että me joudumme hankaluuksiin jos hänen vaimonsa saa tietää.
Eli mä ymmärtäisin asian niin ettei tää aikaisempi vaimo tiedä sinusta eikä myöskään sisarukset
ei tiedä muut kuin edesmennyt isäni,äitini jua minä.Pelkään minkalaisen vastaanoton heiltä saisin.

 
kerttu
ja tähän liittyy muutakin...mun tyttärellä todettiin vaikea perinnöllinen sairaus...jonka on saanut minulta...äitini tutkittiin,hänellä ei ole sitä geeniä...eli olen saanut sen isältä.Perinn.lääkäri sanoi,että mun pitäisi ottaa yht.sisaruksiini,äiti kielsi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja kerttu:
niin ja isäni on jo kuollut,mutta hänen vaimo elää.
olemassaolosi ei sitten selvinnyt perunkirjoituksissa?

Silloinhan ainakin näennäisesti tutkitaan muut mahdolliset kuin ns, olemassaolevat perilliset.
Samaa mietin...
Tämä käväisi mullakin mielessä, mun papalla eli äidin isällä oli 4 (tyttöjä) lasta tai niin luultiin kunnes hän kuoli ja selvisi oli myös 5 lapsi joka oli poika eli minun eno, asuu lontoossa uudessa perheessä.
 
kerttu
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja kerttu:
niin ja isäni on jo kuollut,mutta hänen vaimo elää.
olemassaolosi ei sitten selvinnyt perunkirjoituksissa?

Silloinhan ainakin näennäisesti tutkitaan muut mahdolliset kuin ns, olemassaolevat perilliset.Iäni ei tunnustanut isyyttään.<isäni ei halunnut edes nähdää minua.vaati aborttia.
 
vieras
Mä olen vähän samanlaisessa tilanteessa. Synnyin avioliiton ulkopuolisesta suhteesta. Isäni oli ja on naimisissa, ja hänellä on neljä vuotta mua vanhempi tytär. Ihan lapsena minä ja äiti olimme tekemisissä isäni ja siskoni kanssa, mutta sitä kesti vain muutaman vuoden (isän vaimon selän takana, tietenkin...). Nyt aikuisiällä olen silloin tällöin tekemisissä siskoni kanssa. Isääni en pidä yhteyttä, ja hänen vaimonsa luulee, että siskonikaan ei tiedä minusta mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kerttu:
ja tähän liittyy muutakin...mun tyttärellä todettiin vaikea perinnöllinen sairaus...jonka on saanut minulta...äitini tutkittiin,hänellä ei ole sitä geeniä...eli olen saanut sen isältä.Perinn.lääkäri sanoi,että mun pitäisi ottaa yht.sisaruksiini,äiti kielsi.
Sinuna kuitenkin harkitsisin yhteydentottoa. Ei kai äitisi voi sitä estää.

Pystytkö sitten vaan mitenkään todistamaan olevasi isäsi tytär?

Jos minulla olisi jossakin minulle tuntematon sisar, jonka lapsella olisi todettu vaikea perinnöllinen sairas, haluaisin kuulla asiasta.
Vaikka tieto sisaresta voisikin monen ihmisen maailman saada hetkeksi heittämään kuperkeikkaa.
 
kerttu
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja kerttu:
ja tähän liittyy muutakin...mun tyttärellä todettiin vaikea perinnöllinen sairaus...jonka on saanut minulta...äitini tutkittiin,hänellä ei ole sitä geeniä...eli olen saanut sen isältä.Perinn.lääkäri sanoi,että mun pitäisi ottaa yht.sisaruksiini,äiti kielsi.
Sinuna kuitenkin harkitsisin yhteydentottoa. Ei kai äitisi voi sitä estää.

Pystytkö sitten vaan mitenkään todistamaan olevasi isäsi tytär?

Jos minulla olisi jossakin minulle tuntematon sisar, jonka lapsella olisi todettu vaikea perinnöllinen sairas, haluaisin kuulla asiasta.
Vaikka tieto sisaresta voisikin monen ihmisen maailman saada hetkeksi heittämään kuperkeikkaa.
Tuo sairaus on niin harvinainen,että jos jollakin sisarellani on se,niin jo se todistaa sisaruutemme.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kerttu:
tilasin kirkkoherran virastosta tiedot isästäni ja hänen perheestään.tiedän että suurin osa suvusta asuu n.50km:n päässä minusta.
Mitenkäs ne sulle ne tiedot antoi, jos et ole virallisesti hänen tyttärensä?
 
jaa
mullakin on (ja siis sisaruksillani) yks velipoika, nyt jo kovastikin aikuinen, syntynyt isäni syrjähypystä ja täytyy sanoa, ettei meitä ketään kiinnosta edes nähdä sitä ihmistä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
mullakin on (ja siis sisaruksillani) yks velipoika, nyt jo kovastikin aikuinen, syntynyt isäni syrjähypystä ja täytyy sanoa, ettei meitä ketään kiinnosta edes nähdä sitä ihmistä.
Niin, lapsen vikahan se on, että isäsi kävi vieraissa.

 
kerttu
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
mullakin on (ja siis sisaruksillani) yks velipoika, nyt jo kovastikin aikuinen, syntynyt isäni syrjähypystä ja täytyy sanoa, ettei meitä ketään kiinnosta edes nähdä sitä ihmistä.
Tuota juuri pelkään.Eikä tuo sairaudesta kertominen varmaan ole kenellekkään mitään kivaa kuultavaa.
 
jaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
mullakin on (ja siis sisaruksillani) yks velipoika, nyt jo kovastikin aikuinen, syntynyt isäni syrjähypystä ja täytyy sanoa, ettei meitä ketään kiinnosta edes nähdä sitä ihmistä.
Niin, lapsen vikahan se on, että isäsi kävi vieraissa.
mä mistään viasta oo puhunut! se ihminen vaan on mulle yhtä kiinnostava, kuin joku naapurirapun arska, en tunne mitään yhteyttä häneen ja tapaaminen ei kiinnosta, turhaan sekoittaisi vain kaikkien elämää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
mullakin on (ja siis sisaruksillani) yks velipoika, nyt jo kovastikin aikuinen, syntynyt isäni syrjähypystä ja täytyy sanoa, ettei meitä ketään kiinnosta edes nähdä sitä ihmistä.
Niin, lapsen vikahan se on, että isäsi kävi vieraissa.
mä mistään viasta oo puhunut! se ihminen vaan on mulle yhtä kiinnostava, kuin joku naapurirapun arska, en tunne mitään yhteyttä häneen ja tapaaminen ei kiinnosta, turhaan sekoittaisi vain kaikkien elämää.
Tollaista tunteettomuutta en ole ikinä ymmärtänyt. Jos mulla olis sisarpuoli jossakin, niin ehdottomasti haluaisin hänet tavata.

 

Yhteistyössä