*

miten laittaa hiukset, kun etuhiukset ovat ylikasvaneet?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 11. Osumia 11

Ketju: miten laittaa hiukset, kun etuhiukset ovat ylikasvaneet?

iita
    Vierailija

miten laittaa hiukset, kun etuhiukset ovat ylikasvaneet?

ja ovat koko ajan edessä. en halua näyttää rumalta ja kasvoni ovat pyöreät. kampaajalle ei ole varaa mennä. vinkkejä kaivataan?

vieras
    Vierailija
    MÄ teen näin, pesen, laitan muotovaahtoa, kuivaajalla ja pyöreällä harjalla käännän ensin alaspäin ja sitten ylös niin että työnnän harjalla hiusten tyvestä "takaisinpäin" ja kuivaan, kän kauttaaltaan hiukset noin läpi.

sakset käteen ja tasoittamaan tukka itse?

päivi
    Vierailija
    leikkaa itse otsatukkasi lyhyemmäksi, niin minä ainakin teen silloin tällöin.

Mä haluan kanssa vinkkejä....itse laitan ne joko pinneillä ylös tai sitten pikkasen tupeeraan niitä ja lakan kanssa ponnarille niinkuin kaikki hiukset...vaikee selittää...

muoks.ja haluan kasvattaa etuhiuksia pois!!

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    MÄ teen näin, pesen, laitan muotovaahtoa, kuivaajalla ja pyöreällä harjalla käännän ensin alaspäin ja sitten ylös niin että työnnän harjalla hiusten tyvestä "takaisinpäin" ja kuivaan, kän kauttaaltaan hiukset noin läpi.
    Niin ja lopuksi tupeeraan ja laitan vähän lakkaa

iita
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja päivi
    leikkaa itse otsatukkasi lyhyemmäksi, niin minä ainakin teen silloin tällöin.
    en aio lyhentää otsatukkaani enää vaan kasvatan sen takaisin pitkäksi.
    mutta kiitos kuitenkin neuvoista.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    näin mäki teen.....

mä oon välil pitäny jakausta vähän sivummalla ja etuhiukset ylttäny toisen korvallisen taakse...osa riippuu silmil joka tapaukses tuppona

nänni
    Vierailija
    ehdottaisin sulle niitä pinnejä ja tupeerausta..kun et kerta kampaajalle voi mennä.

vieras
    Vierailija
    nosto

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu